WESS 2019: Νικτής στο Erzbergrodeo ο Jarvis

Μια σημαντική επιτυχία!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/6/2019

Δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη αλλά η πέμπτη φορά που ο Graham Jarvis κατακτά έναν απ’ τους δυσκολότερους αγώνες Enduro. Αναφερόμαστε στον αναβάτη που το περασμένο Μάρτιο είχε επισκεφτεί τη χώρα μας και συγκεκριμένα τη Θήβα για να παραδώσει μαθήματα, χάρη στην διοεγάνωση του Enduro Club Thivas. Έχοντας νικήσει και πέρσι, ο Jarvis ήρθε στον φετινό αγώνα του Erzbergrodeo με πολύ αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας όμως πως με την διαδρομή να είναι ασφυκτικά γεμάτη από αναβάτες, η νίκη δεν θα ερχόταν εύκολα. Παρ’ όλα αυτά, με την εμπειρία του και τη στρατηγική που ακολούθησε κατάφερε να κυριαρχήσει για πέμπτη φορά.

Όπως έχει κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, έτσι κι τώρα, ο Graham Jarvis ξεκίνησε ήπια και άρχισε αργά αλλά σταθερά να κινείται προς την κορυφή. Πέρασε με ασφάλεια το πρώτο check point του αγώνα 14ος και από κει κι έπειτα ξεκίνησε να προσπερνά τον έναν μετά τον άλλον αναβάτη. Μετά από μία ώρα αγώνα ήταν ήδη στη τρίτη θέση και με μικρή διαφορά απ’ τον πρώτο, έχοντας τη δυνατότητα να τον απειλήσει. Μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό, όταν έφτασε στο Carl’s Dinner (σημείο της διαδρομής) έκανε την κίνηση ματ για να σφραγίσει τη νίκη του.

Απομακρύνθηκε απ’ τον Manni Lettenbichler και βρέθηκε στο Green Hell (άλλο ένα σημείο της διαδρομής) έχοντας τα ηνία του αγώνα. Παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε να ανέβει τον σχεδόν κάθετο λόφο με την πρώτη προσπάθεια, ο Jarvis παρέμεινε ψύχραιμος και δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του όταν είδε τον Lettenbichler να βρίσκεται πίσω του. Έπειτα, αφού ήταν στη κορυφή, με τη μεθοδικότητά του κατάφερε να παραμείνει μπροστά για το υπόλοιπο της διαδρομής, μήκους 35,2 χιλιομέτρων,η οποία περιελάμβανε επίσης το Dynamite και Lazy Noon, δύο αρκετά τεχνικά σημεία. Ο Graham Jarvis ολοκλήρωσε πρώτος τον αγώνα μέσα σε  2 ώρες και 27 λεπτά.

Σε δηλώσεις του, ο Jarvis ανέφερε: “Αισθάνομαι υπέροχα. Πιστεύω πως είναι η πιο σημαντική νίκη της καριέρας μου στο Erzberg. Πολλοί άνθρωποι σχολίαζαν την ηλικία μου και στα 44 μου έχω ορισμένες αμφιβολίες σχετικά με την αντοχή μου κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όμως διατήρησα την αυτοσυγκέντρωσή μου και συνέχισα να πιέζω. Ήξερα πως είχα πολλή δουλειά να κάνω απ’ την εκκίνηση, αλλά τα γρήγορα κομμάτια του αγώνα που ήταν στην αρχή ποτέ δεν μου ταίριαζαν. Μόλις έφτασα στο Carls Dinner ξεκίνησα να ανακάμπτω. Ήταν διαφορετικό απ’ όταν το περπάτησα, όμως τα πήγα πολύ καλά. Κατάφερα να βρεθώ πρώτος πηγαίνοντας στο Green Hell.

Ο Alfredo Gomez έδωσε επίσης έναν εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, ενώ ξεκίνησε απ’ τη τρίτη θέση. Στην εκκίνηση χρειάστηκε να δώσει μια σκληρή μάχη με τους υπόλοιπους αναβάτες στην πρώτη ανάβαση της διαδρομής. Έκτοτε προσπάθησε να πλησιάσει τους τρεις πρώτους, μπαίνοντας με γρήγορους ρυθμούς μέσα στο Carl’s Dinner και πλησίασε τον συμπατριώτη του Mario Roman. Στο 23ο check point είχε βρεθεί μπροστά απ’ τον Wade Young στην τέταρτη θέση, όπου και ολοκλήρωσε τον αγώνα με τέσσερα λεπτά διαφορά απ’ τον τρίτο.

Πρώτος αυτή τη στιγμή στη βαθμολογία βρίσκεται ο Manuel Lettenbichler (KTM) με 1.960 βαθμούς, δεύτερος ο Mario Roman (Sherco) με 1.770 και μετά τη νίκη του στο Erzbergrodeo, ο Graham Jarvis (Husquvarna) ακολουθεί κατά πόδας στη τρίτη θέση με 1.690.

Ετικέτες

Rally Dakar 2024 - Πέθανε ο Ισπανός αναβάτης Carles Falcon που είχε τραυματιστεί σοβαρά στο 2ο σκέλος

Ο πρώτος -και ελπίζουμε τελευταίος- θάνατος αγωνιζόμενου στο φετινό Dakar
Πέθανε ο αγωνιζόμενος του Rally Dakar 2024 Carles Falcon
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/1/2024

Το βράδυ της 15ης Ιανουαρίου ανακοινώθηκε ο θάνατος του αγωνιζόμενου Carles Falcon, ο οποίος είχε τραυματιστεί άσχημα στο 2ο σκέλος του φετινού Rally Dakar.

Ο Καταλανός συμμετείχε για 2η φορά στο Dakar, όταν έπεσε άσχημα, 15 χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής των 463 χιλιομέτρων, μεταξύ Al Henakiyah και Al Duwadimi.

Με την άφιξη του ιατρικού team ο Falcon δεν είχε σφυγμό και χρειάστηκε ανάνηψη, ενώ μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο της Ριάντ. Εκεί οι γιατροί διέγνωσαν εγκεφαλικό οίδημα λόγω κατάγματος του σπονδύλου C2, καθώς και πέντε σπασμένα πλευρά, κάταγμα στον αριστερό καρπό και σπασμένη κλείδα. Ο Falcon νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου κρατήθηκε σε τεχνητό κώμα, ενώ οι γιατροί συνέχισαν τις εξετάσεις.

Σε ανακοίνωση που επιβεβαίωσε τον θάνατό του, η ομάδα ανέφερε: "Τη Δευτέρα, 15 Ιανουαρίου, ο Carles [Falcón] μας άφησε. Η ιατρική ομάδα επιβεβαίωσε ότι η νευρολογική βλάβη που προκλήθηκε από την καρδιοαναπνευστική ανακοπή τη στιγμή του ατυχήματος ήταν μη αναστρέψιμη. Ο Carles ήταν ένας χαμογελαστός άνθρωπος, πάντα δραστήριος, που απολάμβανε με πάθος ό,τι έκανε, ειδικά τις μοτοσυκλέτες. Μας άφησε κάνοντας κάτι που ήταν το όνειρό του, αγωνιζόμενος στο Ντακάρ. Πρέπει να τον θυμόμαστε για το χαμόγελό του και για την χαρά που δημιουργούσε σε όλους. Ήταν μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών, από εκπαίδευση. Εκπαιδευτής μοτοσυκλετών και ταξιδιωτικός οδηγός μοτοσυκλετών από πάθος. Υπάρχουν πολλοί που έμαθαν στο πλευρό του. Δίδασκε με υπομονή, ενέργεια και χαρά, έκανε τους πάντες να απολαμβάνουν τη μοτοσυκλέτα. Από την οικογένεια και την ομάδα, ζητάμε, παρακαλώ, να διατηρηθεί η ιδιωτικότητα των πράξεων αποχαιρετισμού που θα λάβουν χώρα τις επόμενες ημέρες. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."