
Τεύχος Οκτωβρίου! Κυκλοφορεί με τεράστια ποικιλία και δυνατές αποκλειστικότητες! Έχουμε την συνέντευξη του Markus Flasch του Προέδρου της BMW Motorrad! Όλα όσα έχει να πει για την αγορά, τα νέα μοντέλα, τους κινητήρες που φτιάχνει στην Κίνα, τον ανταγωνισμό και τις δυσκολίες των Ευρωπαίων κατασκευαστών. Τι σκοπεύει επίσης να κάνει με το WSBK – Άρθρο που σκιαγραφεί τις εξελίξεις του μέλλοντος και αποτελεί συνέχεια των Συνεντεύξεων σε CEO Ευρωπαίων κατασκευαστών – Φυσικά ΜΟΝΟ στο MOTO!
Τεχνικό: To E-Clutch της Honda, η νέα της μεγάλη επένδυση στην μοτοσυκλέτα και η γέφυρα ανάμεσα στο DCT και τα αυτόματα κιβώτια των υπολοίπων. Μία διαφορετική προσέγγιση, δοκιμασμένη χρόνια στο Enduro, λιγότερο στις street και για πρώτη φορά με τέτοια μαζικότητα! Η Honda έχει δει που μπορεί να κάνει την διαφορά και δίνουμε τώρα όλες τις απαντήσεις!
Kawasaki Z900: Το δοκιμάζουμε στην Ελλάδα και βλέπουμε με ποιο τρόπο κατάφεραν οι Ιάπωνες να έχουν ένα τετρακύλινδρο γυμνό street στις best seller μοτοσυκλέτες τις Βόρειας Ευρώπης! Τι μπορεί να κάνει στους ελληνικούς δρόμους!
Yamaha Tracer 7: Για πρώτη φορά το μικρό Tracer πλησιάζει οδηγικά το μεγάλο. Όχι σε επιδόσεις προφανώς, αλλά στο στιλ οδήγησης και τον σπορ χαρακτήρα. Αλλαγμένο πλήρως, ανανεωμένο στα πάντα εκτός της εμφάνισης, δίνουμε όλες τις απαντήσεις για το Tracer 7 ενώ το δοκιμάζουμε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με την προηγούμενη έκδοση!
KOVE Maverick 510X: Η εταιρεία για την οποία κάνουν marketing οι πελάτες της, μην τολμήσεις να πεις κακό λόγο για αυτή, θα σε κυνηγήσουν υποστηρίζοντας την KOVE πιο ένθερμα και από νέο ιδιοκτήτη BMW που την απόκτησε με 120 δόσεις και ξέρει ότι θα πρέπει να μείνει μαζί της για την επόμενη δεκαετία! Ευτυχώς για το νέο Maverick δεν χρειάζεται να μαλώσει κανείς, εκτός ίσως από τον ανταγωνισμό μιας και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα! Η συνέχεια εντός!
Italjet Dragster 700TWIN: Οδηγούμε στην ιστορική πίστα της Imola την νέα δημιουργία της Dragster. Δεν είναι μοτοσυκλέτα, δεν είναι σκούτερ, είναι κάτι νέο και διαφορετικό στο οποίο κάθεσαι σαν σκούτερ αλλά έχει συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, ενεργητική ασφάλεια μοτοσυκλέτας, κιβώτιο και τελική μετάδοση μοτοσυκλέτας. Πιο εξωπραγματικό και δυνατό από TMAX, είναι φτιαγμένο για λίγους, όχι για όλους!
Aprilia RS 660 Factory: Οδηγούμε στην Ελλάδα το μεσαίο supersport της Aprilia. Η μόνη Ευρωπαϊκή εταιρεία αυτή την στιγμή με πλήρη γκάμα στις sport μοτοσυκλέτες! Ξεκινώντας από τα πολύ μικρά κυβικά, σε παίρνει από το χέρι και σε οδηγεί μέχρι την superbike. Η Factory έκδοση της RS 660 όμως μπορεί κάλλιστα να γίνει και ο τερματικός σταθμός!
GOES ATV 2026: Όλη η γκάμα των ATV που έχει η GOES σε ένα άρθρο που εξηγεί πώς προέκυψε αυτή η μάρκα, πώς μπήκε στη ζωή μας και γιατί πρέπει κανείς να την γνωρίζει, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις που φέρνει το μέλλον.
Piaggio Beverly S 310 και Piaggio Liberty S 125, δύο διαφορετικές δοκιμές σε δύο τελείως διαφορετικές προτάσεις που μόνο κοινό στοιχείο είναι η μάρκα. Η γκάμα της Piaggio στα σκούτερ δεν έχει απευθείας ανταγωνισμό, αλλά πολλούς ανά κατηγορία πράγμα που δηλώνει την περίοπτη θέση της.
Οι δύο σελίδες που κρύβουν ένα τεράστιο κομμάτι δουλειάς και εκείνες που διαβάζονται και γρήγορα αλλά πολλές φορές μέσα στον μήνα, τα ΜΠΑΝΤΙΛΙΚΙΑ είναι φυσικά εδώ με μία νέα αυτοτελή ιστορία. Όπως φυσικά και ΟΛΕΣ οι μόνιμες στήλες!
Μαζί τους: Η ΝΕΑ ΣΤΗΛΗ MOTO: Πάνω στην γραμμή! Η σειρά άρθρων που ανοίγει τους ορίζοντες στην τέχνη της οδήγησης!
Dunlop Sportsmart MK4: Δοκιμή στην Ελλάδα των νέων street ελαστικών της Dunlop που είναι από τις λίγες περιπτώσεις που κάνουν εκείνο το οποίο υπόσχονται!