ΚΤΜ Racing 2017

H KTM στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2017 (Δελτίο τύπου)
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/12/2016

"Το 2017 αναμένεται να είναι μια σημαντική αγωνιστική χρονιά για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Οι νέοι κανονισμοί αλλάζουν τα δεδομένα και δίνουν την ευκαιρία για περισσότερο θέαμα και αυξημένο ανταγωνισμό

Η KTM South East Europe A.E. έχοντας μια πολύ καλή πορεία κερδίζοντας δύο συνεχόμενες χρονιές την πρώτη θέση στην κατηγορία Νέων Αναβατών, με τον Βασίλη Κορωνάκη, μπαίνει δυναμικά στη νέα χρονιά:
• Στην νέα κατηγορία SS300 θα συμμετάσχει υποστηρίζοντας τον Βασίλη Κορωνάκη (ετών 18) ο οποίος θα αγωνιστεί με μια KTM RC 390.
• Στην κατηγορία Νέων Αναβατών θα συμμετάσχει υποστηρίζοντας τους Κυριάκο Λιούτα (ετών 17) και Θωμά Σκούρτα (ετών 15).
Παράλληλα με την ισχυρή παρουσία της, το 2017, έρχεται μια πολύ σημαντική συνεργασία για την KTM:
Η επιθυμία της KTM για στήριξη των κατηγοριών που αποτελούν φυτώριο αναβατών, συναντά και ενώνεται με την εμπειρία  του πολυπρωταθλητή Σάκη Σκούρτα για προσφορά στον χώρο των ελληνικών αγώνων ταχύτητας. Το KTM Skourtas Racing Center αποτελεί τον καρπό της νέας αυτής συνεργασίας.

Στο KTM Skourtas Racing Center θα μπορούν να απευθύνονται νέοι αναβάτες που θέλουν να προετοιμαστούν ώστε να μπουν στον συναρπαστικό κόσμο των αγώνων ταχύτητας.

Το φορτηγό του KTM Skourtas Racing Center θα βρίσκεται σε μια σειρά από επιλεγμένα track days στην Ελλάδα, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τους νέους αναβάτες με KTM σε δύο βασικούς τομείς:
1. Το στήσιμο των μοτοσυκλετών.
2. Την οδηγική τους εξέλιξη, πάντα σε συνδυασμό με μία σωστή αθλητική παρουσία, απαραίτητη προϋπόθεση για  φυτώριο-αθλητή που επιθυμεί να συμμετάσχει στους αγώνες ταχύτητας.
Στους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας το φορτηγό της KTM Skourtas Racing Center θα προσφέρει (με συνεννόηση) τεχνική υποστήριξη, στέγη και ανταλλακτικά στους αναβάτες της KTM.

Επιπλέον, η ομάδα προτίθεται να συμμετάσχει σε τουλάχιστον δύο αγώνες στην Ευρώπη

Οι παροχές της KTM South East Europe A.Ε. για τους αναβάτες που θα προτιμήσουν την πρωταθλήτρια KTM RC 390 είναι:
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ € 4.200,- (Λιανική τιμή €5.590,-)
Το πακέτο περιλαμβάνει:
Μοτοσυκλέτα KTM RC 390 ABS '15
Τεχνική υποστήριξη και ανταλλακτικά στην πίστα
Φιλοξενία στα Racing Paddocks της ομάδας
14% Έκπτωση σε ανταλλακτικά και αναλώσιμα τα οποία αφορούν την αγωνιστική μοτοσυκλέτα RC 390
25% Έκπτωση σε είδη ένδυσης KTM PowerWear τα οποία αφορούν στον αγωνιζόμενο
Δυνατότητα χρηματοδότησης μέσω τραπέζης για την απόκτηση της KTM RC 390
RACING KIT €1.200,- (Λιανική τιμή € 1.593,-)


Το kit περιλαμβάνει:
Fiberglass καρίνα (λεκάνη λαδιού)
Fiberglass μονόσελο αγωνιστικό
Αγωνιστικό χαλάκι 1,60 x 1,00
Ζελατίνα Racing
Αμορτισέρ Öhlins
Ο Πρωταθλητής της κατηγορίας Νέων με μοτοσυκλέτα KTM θα επιβραβευτεί με μια συμμετοχή ως Wildcard σε έναν αγώνα του ADAC Junior Cup powered by KTM με όλα τα έξοδα πληρωμένα για 2 άτομα. O δεύτερος αναβάτης με μοτοσυκλέτα KTM θα παραλάβει KTM PowerWear αξίας €500,- και ο τρίτος KTM PowerWear αξίας €300.

Οι ενδιαφερόμενοι για τις υπηρεσίες υποστήριξης θα πρέπει να απευθύνονται στο email: [email protected]"

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019

Όλα στον αέρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

19/2/2019

Τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο (19/2/19) το πρόγραμμα του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας για το 2019 δεν έχει οριστικοποιηθεί.  Τυπικά και ουσιαστικά, την ευθύνη για την ομαλή διεξαγωγή των πρωταθλημάτων την έχει μόνο η ΑΜΟΤΟΕ. Προφανώς κάτι έχει κάνει λάθος η ΑΜΟΤΟΕ για να μην γνωρίζουν μέχρι σήμερα οι αθλητές που συμμετέχουν στο Π.Π. ταχύτητας, σε ποιες πίστες και πότε θα γίνουν οι αγώνες του πρωταθλήματος του 2019. Ως εκ τούτου, η προσπάθεια που καταβάλει ο ΣΟΑΜ για να επιταχύνει τις διαδικασίες και να οριστικοποιηθεί το πρόγραμμα των αγώνων αποτελεί κίνηση… απελπισίας! Εμείς βρεθήκαμε στην γενική συνέλευση του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Μοτοσυκλέτας το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου (την ίδια ημέρα ξεκινούσε κανονικά το πρωτάθλημα Enduro στον Ωροπό…) όπου πέρα από την συζήτηση που αφορούσε το πρόγραμμα των αγώνων, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας και η βράβευση των διακριθέντων αναβατών του 2018.   

Όμως η καυτή πατάτα που πήρε στα χέρια του ο ΣΟΑΜ από την ΑΜΟΤΟΕ, είναι σαφέστατα το πρόγραμμα των αγώνων του 2019.

Για να τα πάρουμε τα πράγματα με την σειρά, θα πρέπει να γυρίσουμε το ημερολόγιο στην ημερομηνία διεξαγωγής του τελευταίου διπλού αγώνα του 2018 στην πίστα των Μεγάρων.

Σύμφωνα με το προεδρείο του ΣΟΑΜ, εκεί εμφανίστηκε για πρώτη φορά ένας “Μεγαλοεπένδυτής” (δεν κατονομάστηκε), όπου συζήτησε με εκπρόσωπο Αγωνιστικής Επιτροπής της ΑΜΟΤΟΕ την πρόθεσή του να αγοράσει τα “δικαιώματα” του Π.Π. Ταχύτητας.

Ο όρος “δικαιώματα” θα πρέπει να βρίσκεται μονίμως μέσα σε εισαγωγικά, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή που ανακοινωθεί επισήμως από την ΑΜΟΤΟΕ τι είδους δικαιώματα προσέφερε προς πώληση στον “Mr. Greek style-Dorna”.

Για να κάνουμε την ιστορία σύντομη, το concept της δημιουργίας ενός ελληνικού τύπου “FIM+Dorna” ναυάγησε όταν έφτασε η στιγμή που του είπαν: “Show me the money…”   

Αυτή είναι η ανεπίσημη δικαιολογία της ΑΜΟΤΟΕ για την καθυστέρηση της οριστικοποίησης του προγράμματος αγώνων ταχύτητας για το 2019, αφού επισήμως δεν έχει φτάσει στα χέρια μας κανένα δελτίο τύπου που να αφορά το θέμα.

Με το σκεπτικό πως αν δεν κάνουν κάτι οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι, η ΑΜΟΤΟΕ δεν θα μπορέσει να κάνει πρωτάθλημα ταχύτητας φέτος, το προεδρείο του ΣΟΑΜ ήρθε σε επαφή με τις λέσχες που έχουν εμπειρία στη διοργάνωση αγώνων ταχύτητας, ώστε να καταρτίσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται μια πρόταση-προγράμματος για το 2019.

Έτσι στη γενική συνέλευση στις 16 Φεβρουαρίου εμφανίστηκε ένα πρόγραμμα με πέντε προτεινόμενες ημερομηνίες, σε τέσσερεις διαφορετικές πίστες.

Αυτή η πρόταση του προεδρείου του ΣΟΑΜ έχει έναν αγώνα στην Τρίπολη, δύο στα Μέγαρα, έναν στο Τυμπάκι και έναν στις Σέρρες.

Η περίπτωση της Τρίπολης έχει ένα μεγάλο πρόβλημα. Παρά το γεγονός πως διεξάγεται σε αεροδρόμιο, έχει πολύ υψηλό κόστος (εκτιμάται στα 13.000 ευρώ), καθώς απαιτεί τον καθαρισμό και την διαμόρφωση της διαδρομής μέσα σε ελάχιστο χρόνο από πολλούς ανθρώπους. Οπότε απαιτεί από τις λέσχες να έχουν εξειδικευμένη “τεχνογνωσία” και εξοπλισμό, κάτι που μόνο ο ΑΡΗΣ και η ΑΡΤΕΜΗΣ διαθέτουν. Από αυτές τις δύο λέσχες που προσέγγισε ο ΣΟΑΜ, μόνο η λέσχη ΑΡΗΣ δέχεται να αναλάβει την οργάνωση του αγώνα και μάλιστα υπό συγκεκριμένες προϋπόθεσεις. Ο αγώνας της Τρίπολης είναι ζημιογόνος για τις λέσχες τα τελευταία χρόνια,  λόγω έλλειψης εσόδων από τις μειωμένες συμμετοχές. Η τρύπα στα έσοδα εκτιμάται μεταξύ 4000-6000 ευρώ σύμφωνα με τον κ. Στέλιο Χριστοδούλου που ήταν παρόν στην συνέλευση του ΣΟΑΜ και μίλησε για λογαριασμό της λέσχης ΑΡΗΣ. Παρ’ όλα αυτά, η λέσχη ΑΡΗΣ δέχεται να διοργανώσει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Τρίπολη χωρίς οικονομικό όφελος, αν υπάρξει ρήτρα ασφαλείας, που να καλύπτει την τρύπα των 4000-6000 ευρώ. Υπό συζήτηση είναι και το ενδεχόμενο να πάρει η λέσχη ΑΡΗΣ δύο αγώνες, δηλαδή τον “ζημιογόνο” της Τρίπολης και έναν “κερδοφόρο” στα Μέγαρα που να ισοσκελίζει τη χασούρα του αγώνα της Τρίπολης.

Το ενδεχόμενο αυτό έχει ελάχιστες πιθανότητες να συμβεί, πρώτον διότι η λέσχη ΑΡΗΣ ξεκαθάρισε πως δεν έχει τα 4000-6000 ευρώ για να καλύψει τη χασούρα της Τρίπολης και όχι απλά πως δεν θέλει να χάσει το ποσό αυτό από τα ταμεία της. Οπότε θα πρέπει πρώτα να κάνει τον αγώνα στα Μέγαρα, για να καλύψει μετά την τρύπα των εσόδων της Τρίπολης. Επίσης, για τους “κερδοφόρους” αγώνες στα Μέγαρα, τον πρώτο λόγο θέλει να τον έχει η ίδια ΑΜΟΤΟΕ σε οργανωτικό επίπεδο και δεν υπάρχουν ενδείξεις πως θα τον παραχωρήσει στη λέσχη ΑΡΗΣ.

Η περίπτωση του αγώνα στις Σέρρες έχει όπως πάντα το πρόβλημα των ημερομηνιών.

Οι Σέρρες θα ήθελαν ο αγώνας να γίνει στο τέλος Αυγούστου, ο ΣΟΑΜ φυσικά αντιπροτείνει τον Σεπτέμβρη.

Για το Τυμπάκι δεν φαίνεται να υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα με τις λέσχες ή τις ημερομηνίες. Όμως εδώ πρόβλημα έχουν οι ίδιοι οι αναβάτες, καθώς -λογικά σκεπτόμενοι- αναρωτιούνται γιατί να ξοδέψουν ένα φορτηγό χρήματα για να πάνε στο αεροδρόμιο της Κρήτης και να μην δώσουν τα ίδια χρήματα για να πάνε δεύτερη φορά στην κανονική (και ασφαλέστερη) πίστα των Σερρών να ευχαριστηθούν οδήγηση τουλάχιστον…  

Όπως καταλαβαίνετε, με τόσα πολλά άλυτα προβλήματα, το πρόγραμμα που θα προτείνει το ΔΣ του ΣΟΑΜ στην Αγωνιστική Επιτροπή της ΑΜΟΤΟΕ έχει προς το παρόν μορφή… ευχής! Το πιθανότερο είναι να ξαναδούμε φέτος το φαινόμενο των διπλών αγώνων στα Μέγαρα και ίσως έναν αγώνα εκτός Αττικής για… το ξεκάρφωμα.