BMW G310GS 2017

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/11/2016

Η BMW παρουσίασε στην EICMA την δεύτερη μοτοσυκλέτα της για την κατηγορία Α2 των διπλωμάτων, με κάτω από 500 κυβικά, το αναμενόμενο εδώ και αρκετό καιρό G3130GS. Ακόμη και η BMW, που έχει γίνει συνώνυμο με τις ακριβές, μεγάλες και πλούσιες σε εξοπλισμό μοτοσυκλέτες, αντιλαμβάνεται ότι μεγάλο μέρος πλέον του εν δυνάμει αγοραστικού κοινού ψάχνει λύσεις προσιτές για την καθημερινή μετακίνηση, που δεν χρειάζεται να ξεπερνούν τα 150 άλογα… Αν αυτό μπορεί να συνδυαστεί με στιλ και εμφάνιση, βεβαίως, ακόμη καλύτερα!


Το νέο μέλος της "φαμίλιας" των GS, είναι βασισμένο πάνω στο επίσης άρτι αφιχθέν G310R και με το καλημέρα έχει να αντιμετωπίσει έναν σκληρό και δύσκολο ανταγωνισμό, καθώς στην ίδια έκθεση έκαναν το ντεμπούτο τους τα Honda CRF250 Rally, Suzuki Versys 250 και Kawasaki Versys-X 300.
Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, κινητήρας των 313cc αποδίδει 34 ίππους, ενώ το βάρος του ανέρχεται στα 169,5 κιλά. Το ύψος της σέλας του είναι στα 835 χιλιοστά, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα είναι απαγορευτικό ακόμη και για γυναίκες ή κοντύτερους αναβάτες, ενώ ο μπροστινός τροχός είναι διαστάσεων 19 ιντσών.


Αυτό το… baby GS είναι το μοναδικό GS που κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, αλλά αυτό δεν φαίνεται να το εμποδίζει στο να μείνει πιστό όσο το δυνατόν πιο πολύ στα σχεδιαστικά πρότυπα των μεγαλύτερων GS, με το χαρακτηριστικό ρύγχος, τα πλαστικά του ψυγείου και το σχήμα του ρεζερβουάρ.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι ακριβώς ίδιο με του "R", όπως και οι χυτές ζάντες με τα πέντε "μπράτσα", αλλά και το εξάρι κιβώτιο. Αντιθέτως, το πιρούνι των 41mm έχει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 49 χιλιοστά σε σχέση με του G310R (χωρίς ρυθμίσεις), ενώ το αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την προφόρτιση.


Το ABS ανήκει φυσικά στον στάνταρ εξοπλισμό του, όπως και η ψηφιακή οθόνη LCD που παρέχει πλήθος πληροφοριών. Αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμη είναι η τιμή του, καθώς είναι ένας παράγοντας που σε αυτή την κατηγορία κυβικών παίζει έναν πολύ υψηλά ιεραρχημένο ρόλο.

Faster Than Life – Nτοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

O Dave Madsen-Mygdal συνεχίζει να αγωνίζεται στα 60 του, μετρώντας 149 εκκινήσεις
motomagFaster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

19/4/2024

Το ντοκιμαντέρ “Faster Than Life” αναμένεται να βγει στις οθόνες τον Μάιο του 2024, εξιστορώντας μία από τις πιο όμορφες και ρομαντικές ανέκδοτες ιστορίες του TT, αυτή του ιδιώτη αγωνιζόμενου Dave Madsen-Mygdal, ο οποίος στα 60 του χρόνια μετρά... 149 εκκινήσεις (!), ενώ αναμένεται να δώσει το παρών και στο TT του 2024.

Γεννημένος στο Douglas, την πρωτεύουσα του θρυλικού Νησιού, ο Dave Madsen-Mygdal ξεκίνησε να τρέχει στους δρόμους του Isle of Man το 1979. Από το 1985 συμμετέχει αδιάκοπα στο θεσμό του TT, όχι όμως με κάποια εργοστασιακή ομάδα, αλλά ως ιδιώτης. Το γεγονός αυτό από μόνο του μεγαλώνει ακόμη περισσότερο τη σπουδαιότητα του κατορθώματός του, καθώς καλείται να καλύψει μόνος του τα έξοδα της συμμετοχής του.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Το πάθος του όμως για τους αγώνες δρόμου φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο από το κόστος, κάτι που φάινεται και από τις 149 εκκινήσεις του στον εμβληματικό Road-Racing αγώνα! Το 2024, στα 60 του πλέον χρόνια πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, ο Dave αναμένεται να βρεθεί για ακόμα μία φορά μεταξύ των αγωνιζομένων. Μόλις τρεις ακόμα αναβάτες έχουν ξεπεράσει το τριψήφιο φράγμα, με πιο πρόσφατο τον 8 χρόνια νεότερό του John McGuinness, ο οποίος πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 52, έχοντας 104 εκκινήσεις στο IOMTT. Την εξαιρετικά μικρή λίστα ολοκληρώνουν ο δέκα φορές νικητής Ian Lougher, ο οποίος σταμάτησε στις 136 και ο Jim Hodson με 114, που το 2002 τερμάτισε δεύτερος στην κατηγορία Lightweight 400. Στην ίδια κατηγορία ο Mygdal σημείωσε το 2003 το καλύτερό του αποτέλεσμα, φτάνοντας μέχρι την τέταρτη θέση.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Δεν είναι όλα ρόδινα όμως. Ο Dave έχει καταθέσει τον δικό του φόρο αίματος στους αγώνες δρόμου, μέσω του 23χρονου γιού του Mark, ο οποίος έχασε την ζωή του σε ατύχημα που συνέβη στον αγώνα Southern 100, το 2013. Παρ’ όλα αυτά, ούτε αυτό στάθηκε ικανό να τον τρομάξει ή να του αλλάξει την γνώμη για τους αγώνες σε δημόσιο δρόμο, όπως το TT. Όπως βλέπουμε και στο τρέιλερ του “Faster Than Life”, στα pits έχει μαζί του και τα εγγόνια του.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Το ντοκιμαντέρ δεν επικεντρώνεται μόνο στην αγωνιστική πλευρά, αλλά και την ανθρώπινη που κρύβεται πίσω από το IOMTT. Επιδιώκει να μας δώσει μία κλεφτή ματιά από τους δεσμούς που αναπτύσσονται μέσα στην κλειστή ομάδα των αγωνιζομένων, τα συναισθήματα των οικογενειών, τα καλά και τα άσχημα, αλλά και μία γενικότερη εικόνα του τι κρύβεται πίσω από αυτά που βλέπουμε. Ο θεατής βλέπει εκ των έσω τι θυσίες χρειάζεται να κάνει ένας ιδιώτης για να βρεθεί στην σχάρα εκκίνησης του ιστορικού αγώνα. Τα πλάνα περιλαμβάνουν και μερικά θεαματικά onboard και εξωτερικά πλάνα του Dave να περνά μέσα από τις πόλεις και τα βουνά, ανάμεσα σε δέντρα και φράχτες με 240 χ.α.ω, στον αγώνα Supertwin.

Faster Than Life – Ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε έναν από τους μακροβιότερους αναβάτες του TT μέχρι σήμερα – [VIDEO]

Δημιουργοί του ντοκιμαντέρ είναι οι Felipe Costa και Chip Gulland, ιδρυτές της εταιρείας Pitbox 6. Η αυτοβιογραφική ταινία έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη συνδρομητικά, τον Μάιο του 2024. Τα έσοδα θα βοηθήσουν στην τελειοποίηση της παραγωγής (χρώμα και ήχος), προκειμένου να συμμετάσχει στα φεστιβάλ κινηματογράφου. Όσοι θέλετε να μείνετε ενημερωμένοι για το πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει η πρώτη έκδοση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη σελίδα Faster Than Life σε Facebook και Instagram.

Ετικέτες