Θετικό και το δεύτερο δείγμα του Iannone

Σε μικρότερη συγκέντρωση η ουσία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

9/1/2020

Το δεύτερο επεισόδιο του σίριαλ με τον Iannone και την υπόθεση ντοπαρίσματος εξελίχθηκε πριν από λίγη ώρα, όταν βγήκαν τα αποτελέσματα και από το δεύτερο δείγμα, μετά το αίτημα για τη λήψη του από τον Ιταλό. Να θυμίσουμε ότι μέχρι στιγμής ο αναβάτης της Aprilia τελεί υπό το καθεστώς του προσωρινού αποκλεισμού από την FIM, ενώ τόσο ο ίδιος όσο και η Aprilia είχαν φανεί σίγουροι για την δικαίωση του Iannone, με την ομάδα μάλιστα να ευελπιστεί να τον έχει στην διάθεσή της στις επίσημες δοκιμές των MotoGP στην Sepang.

Όπως φαίνεται όμως, αυτό δεν αποτελεί πλέον ρεαλιστικό στόχο, καθώς το ίδιο αναβολικό στεροειδές ανιχνεύθηκε ξανά στο δείγμα ούρων του Iannone. Η διαφορά όμως είναι πως η ποσότητά του ήταν πολύ μικρότερη σε σχέση με το πρώτο δείγμα, γεγονός που αφήνει τα περιθώρια να αποδοθεί σε κατανάλωση μολυσμένου κρέατος κατά την διάρκεια της διαμονής του στη Μαλαισία για τον περσινό αγώνα της Sepang, όπως εξήγησε ο δικηγόρος του –και ειδικός σε αντίστοιχες υποθέσεις- Antonio De Rensis. Ένα ακόμη όπλο της υπερασπιστικής του γραμμής, είναι και ότι η συγκεκριμένη ουσία (η ντροστανολόνη), δεν προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα στον fitness κόσμο των MotoGP.

Πιο συγκεκριμένα, ο δικηγόρος του Iannone είπε σε μια συνέντευξή του στην Gazzetta dello Sport ότι "το δείγμα προς ανάλυση πρέπει να διαθέτει παρουσία μεταβολιτών σε ποσότητα 1.150 νανογραμμαρίων ανά χιλιοστόλιτρο, που αποτελεί μια μικρή ποσότητα, με δεδομένο ότι ο αναβάτης ήταν στην Ασία για περισσότερο από έναν μήνα και το τεστ που έγινε αμέσως μετά το GP, έγινε με ένα πολύ πυκνό δείγμα ούρων της τάξης των 1.024 νανογραμμαρίων, εξαιτίας της αφυδάτωσης μετά τον αγώνα. Επίσης αυτό μας οδηγεί και στο συμπέρασμα ότι μπορεί να οφείλεται σε μολυσμένη τροφή, διότι τα στεροειδή συνήθως λαμβάνονται σε μεγάλα και τακτικά χρονικά διαστήματα."

Εδώ θα πρέπει επίσης να προσθέσουμε και την άποψη του Cal Crutchlow για την διαδικασία ελέγχου anti-doping γενικότερα, ο οποίος είχε πει σε μια παλιότερη συνέντευξή του πως οι δύο τομείς που θέλουν να βελτιώσουν οι αναβάτες και παίρνουν βοηθήματα είναι η απώλεια βάρους και η ενυδάτωση. Είχε υποστηρίξει πως πρέπει να ελέγχονται όλοι και πιο τακτικά, ενώ δεν μάσησε τα λόγια του λέγοντας πως το όλο σύστημα είναι χάλια. "Έχω μπει στην διαδικασία του ελέγχου μια φορά για μια ολόκληρη χρονιά, ενώ στη συνέχεια δεν μου έγινε κανένας έλεγχος για δύο ολόκληρα χρόνια", είπε ο Βρετανός αναβάτης. "Όλοι θα πρέπει να δίνουν αναφορά μια φορά τον μήνα για το πού βρίσκονται, αλλά το θέμα είναι πως όλοι οι αναβάτες είναι τεμπέληδες και δεν θέλουν να ασχολούνται με τέτοια θέματα. Έτσι όμως κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιος ντοπάρεται και ποιος όχι. Κάποιοι υποστηρίζουν τους περισσότερους ελέγχους, αλλά κάποιοι άλλοι κρατούν το στόμα τους κλειστό. Γιατί δεν βγαίνουν να πουν "κάντε μου έλεγχο όποτε θέλετε", αν είναι καθαροί;" Πάντως, ξεκαθάρισε ότι δεν πιστεύει πως τα αναβολικά βοηθούν ιδιαίτερα στα MotoGP, αλλά είπε πως υπάρχουν ορισμένοι αναβάτες που ενυδατώνονται με ενέσεις, κάτι που απαγορεύεται ρητά για τους αναβάτες των GP, επειδή βαριούνται να ακολουθήσουν την συμβατική μέθοδο ενυδάτωσης που κάνουν οι περισσότεροι.

Όπως και να έχει όμως, για να γυρίσουμε στην υπόθεση του Ιταλού, το ότι το δεύτερο δείγμα βρέθηκε θετικό απομακρύνει το σενάριο να οδηγήσει ο Iannone στην Sepang την Aprilia του 2020, ενώ το να βρίσκεται στην σέλα της μοτοσυκλέτας για την εκκίνηση του πρώτου αγώνα στο Qatar, θα προϋπέθετε μια πολύ επιεική ποινή. Μπροστά του ανοίγεται ένας μακρύς δικαστικός αγώνας που ξεκινάει με την ακροαματική διαδικασία στην πειθαρχική επιτροπή, της οποίας η απόφαση δεν αναμένεται να εκδοσθεί πριν από τις 45 ημέρες. Η χειρότερη εκδοχή, όπως είχαμε γράψει, είναι ο τετραετής αποκλεισμός του Iannone από κάθε μορφή αγώνα, ενώ ήδη η Aprilia έχει stand by τον αναβάτη εξέλιξης Bradley Smith, ως αντικαταστάτη του Ιταλού.

 

SYM Roadtrip: Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σε Σαρδηνία και Κορσική με 32 Συνεργάτες της SYM

Το SYM Roadtrip 2026 συνεχίζει δυναμικά την επιτυχημένη πορεία του θεσμού, με μια διαδρομή Ελλάδα, Ιταλία, Σαρδηνία και Κορσική.
sym roadtrip
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/5/2026

Με μια οργανωμένη αποστολή 32 συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. και συνοδοιπόρους τα SYM TTLBT και ADXTG 400, η φετινή διοργάνωση συνδυάζει την ταξιδιωτική εμπειρία με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη.

Οι συνεργάτες της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 24 Μαΐου, έτοιμοι να επιβιβαστούν με προορισμό την Ιταλία.

SYM ADXTG 400

Η Σαρδηνία αποτέλεσε τον πρώτο μεγάλο σταθμό, με παραθαλάσσια τοπία, αυθεντική μεσογειακή αρχιτεκτονική και οδηγικά ενδιαφέρουσες διαδρομές. Την ίδια περίοδο, το νησί φιλοξενεί την ευρωπαϊκή παρουσίαση των νέων SYM CRUISYM 400 και TTLBT, προσδίδοντας στη φετινή διοργάνωση έναν ξεχωριστό συμβολισμό και συνδέοντας το ταξίδι των Ελλήνων συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη δίνοντας το παρών στην παρουσίαση.

Μετά τη Σαρδηνία, η διαδρομή θα συνεχιστεί στην Κορσική, όπου το οδηγικό ενδιαφέρον γίνεται ακόμη πιο έντονο. Συνεχείς στροφές, ορεινά περάσματα και εντυπωσιακά παραλιακά τοπία συνθέτουν το δεύτερο μεγάλο μέρος του οδοιπορικού.

SYM TTLBT

Μετά το πέρασμα από τα δύο ξεχωριστά νησιά της Μεσογείου και την επιστροφή μέσω Ιταλίας, το ταξίδι θα ολοκληρωθεί εκεί που άρχισε, στην Ηγουμενίτσα. Από εκεί, κάθε συνεργάτης θα επιστρέψει στον τόπο του, έχοντας προσθέσει τα δικά του χιλιόμετρα σε μια κοινή εμπειρία SYM.

Το SYM ROADTRIP δεν αποτελεί απλώς μια οργανωμένη απόδραση. Είναι η έμπρακτη απόδειξη της ισχυρής σχέσης της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με το δίκτυο συνεργατών της και τον κόσμο του δικύκλου. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής οδηγούν, ταξιδεύουν και δοκιμάζουν τα μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, μεταφέροντας στη συνέχεια αυτή την πολύτιμη, βιωματική εμπειρία στην καθημερινή επαφή με τον Έλληνα αναβάτη.

 

Ετικέτες