2 Generations’ Ride–Cape 2 Cape: Στην καρδιά της Ευρώπης

Στα όρια της Σκανδιναβίας
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/5/2019

O Κωνσταντίνος Μητσάκης έχει ήδη ξεκινήσει το ταξίδι που ενώνει δύο γενεές και δύο ακρωτήρια της Ευρώπης, έχοντας ως συνεπιβάτη τον γιό του Γιώργο -παρεμπιπτόντως να του ευχηθούμε και χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή. Η πρώτη του ανταπόκριση από την καρδιά της Ευρώπης, μας "ταξιδεύει" παρέα με τους πατέρα και γιο Μητσάκη:

"Πέρυσι, μέσα από το ταξιδιωτικό βίωμα "2 Generations’ Ride-2 Continents"  ο 12χρονο Γιώργο, οδοιπορώντας σε Ευρώπη και Αφρική, έλαβε  ένα όμορφο δώρο ζωής που πραγματικά τον συγκλόνισε. Δώδεκα μήνες μετά, πατέρας και γιος βρεθήκαμε ξανά στην ίδια σέλα, έτοιμοι να πραγματώσουμε με μια HONDA AFRICA TWIN 1000 ADV την δίτροχη εξόρμηση "2 Generations’ Ride–Cape 2 Cape". Σκοπός μας ήταν να ενώσουμε οδικά το ελληνικό ακρωτήριο Ταίναρο (το δεύτερο νοτιότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης) με το ακρωτήριο Nordkapp της Νορβηγίας (το βορειότερο χερσαίο της Ευρώπης).


Η ώρα της πολυπόθητης αναχώρησης ορίστηκε μια μέρα πριν κλείσουν τα σχολείο για τις πασχαλινές διακοπές. Γεμάτοι ανυπομονησία και ενθουσιασμό πατήσαμε λοιπόν μίζα και αναχωρήσαμε, αρχικά για το ακρωτήριο Ταίναρο και κατόπιν για την Πάτρα. Ενώ στο 32ωρο ατμοπλοϊκό ταξίδι Πάτρα – Βενετία που ακολούθησε, το πλήρωμα της ANEK LINES φρόντισε να περάσουμε μια υπέροχη, όσο και αξέχαστη εμπειρία εν πλω.


Μόλις αποβιβαστήκαμε στην Βενετία, η Honda Africa Twin 1000 ADV ξεκίνησε δίχως καθυστέρηση την πορεία της (540 χλμ.) με αρχικό ημερήσιο προορισμό την μητρόπολη της Βαυαρίας, το Μόναχο. Ντυμένοι ζεστά και με θετική διάθεση, σκαρφαλώσαμε στις αυστριακές Άλπεις, ακολουθώντας την διαδρομή Venezia – Verona – Brenner – Innsbruck – Garmish. Στην ολιγόωρη στάση που πραγματοποιήσαμε εκείνη την μέρα στην αυστριακή κωμόπολη Seefeld in Tirol, συναντηθήκαμε με τον φίλο μοτοσυκλετιστή Στέλιο, που ήρθε αυθημερόν από την Ζυρίχη να μας προϋπαντήσει και να πιούμε έναν ζεστό καφέ…

Το άρθρο συνοδεύεται από πλούσιο photo gallery


Μετά το Μόναχο, σειρά είχε το Βερολίνο  (580 χλμ. βόρεια) να μας ανοίξει την αστική αγκαλιά του. Για τις επόμενες δυο μέρες, το πρόγραμμα είχε ζεστή φιλοξενία από τον φίλο Γιάννη Βασιλείου και ξενάγηση στα κυριότερα αξιοθέατα της γερμανικής πρωτεύουσας. Περάσαμε υπέροχα...


Το λιμάνι της πόλης Lubeck / Travemunde (280 χλμ.) αποτέλεσε τον ύστατο προορισμό μας στην Γερμανία. Το πλοίο της γραμμής Travemunde – Helsinki, μετά από ένα 30ωρο ταξίδι στα νερά της Βαλτικής Θάλασσας, θα μας αποβίβαζε στην φιλανδική πρωτεύουσα. Πλέον, το "2 Generations’ Ride–Cape 2 Cape" θα συνεχιζόταν στην σκανδιναβική χερσόνησο…"

Ετικέτες

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες