FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού

Στόχος οι δύο οργανισμοί να συνεργαστούν ακόμη πιο στενά το επόμενο διάστημα
motomag FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

30/5/2024

Ο νεοεκλεγείς πρόεδρος της FEMA, κ. Odd Terje Dovik είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της FIM κ. Jorge Viegas, όπου στην ημερήσια ατζέντα συζητήθηκε η ισχυρότερη συνεργασία μεταξύ FIM και FEMA για θέματα που αφορούν την μοτοσυκλέτα.

Πιο συγκεκριμένα η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λυών της Γαλλίας, με τους Odd Terje Dovik (πρόεδρος FEMA), Jorge Viegas (πρόεδρος FIM), Damiano Zamana (αναπληρωτής διευθυντής FIM) και Jesper Christensen (διευθυντής της Επιτροπής Κινητικότητας της FIM και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της FEMA), να δίνουν το παρών.

Κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση της FEMA, η οποία είχε πραγματοποιηθεί πριν λίγο καιρό ο Damiano Zanana είχε εκφράσει την έντονη επιθυμία να επισημοποιηθούν και να αναπτυχθούν περαιτέρω οι δεσμοί μεταξύ FEMA και FIM, προς όφελος και των δύο οργανισμών. Στην τωρινή συνάντηση στη Λυών, ο πρόεδρος της FIM, Jorge Viegas επανέλαβε το ίδιο μήνυμα, τονίζοντας πως υπάρχει ανάγκη οι μοτοσυκλετιστές του κόσμου να είναι ενωμένοι και να συντονίσουν τις δυνάμεις τους. Ενώ θα πρέπει οι δύο οργανισμοί να αποφύγουν την σπάταλη διπλή εργασία.

FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού

Η πλευρά της FEMA συμφωνεί πως το άθλημα της μοτοσυκλέτας -οποιαδήποτε μορφή αγωνιστικής εκδήλωσης- και η μοτοσυκλέτα ως μέσο αναψυχής και μεταφοράς είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και ως εκ τούτου η μία επωφελείται από την άλλη. Το Διοικητικό συμβούλιο της FEMA αναμένεται να συζητήσει την συγκεκριμένη πρωτοβουλία της FIM στη συνεδρίαση του Μαρτίου του επόμενου έτους.

Να τονίσουμε πως FEMA και FIM έχουν ήδη συνεργασία, η οποία επισημοποιήθηκε με μνημόνιο το 2022. Επιπρόσθετα οι δύο οργανισμοί FEMA και FIM συμφωνούν ότι είναι πολύ σημαντικό τα συμφέροντα των μοτοσυκλετιστών να αναγνωρίζονται και να εκτιμώνται από τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλους ρυθμιστικούς και διαμορφωτικούς φορείς.

Ετικέτες

Ήρθαν τα 500άρια Honda με E-Clutch! - Μείωση τιμών NX500, CB500 Hornet, CBR500R άνευ E-Clutch

Συμπιέζει και άλλο την τιμολογιακή της πολιτική η Honda
Honda 500άρια E-Clutch οι τιμές τους στην Ελλάδα 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/5/2026

Τα δικύλινδρα 500άρια Honda με το σύστημα αυτοματοπoίησης του συμπλέκτη E-Clutch είναι πλέον διαθέσιμα στην ελληνική αγορά με την αντιπροσωπεία να προχωρά σε μείωση των τιμών των στάνταρ εκδόσεων με την έλευσή τους.

Στην δεύτερη κατά σειρά μείωση τιμών προχωρά η Honda για τα μοντέλα της που τοποθετούνται στη δημοφιλή μεσαία κατηγορία των 500 κ.εκ. με το παράδοξο για την εποχή μας, τα νέα μοντέλα να φέρνουν μαζί τους μείωση τιμής.

Ο αυξημένος ανταγωνισμός συμπιέζει τα περιθώρια και έτσι το Honda NX500 κοστίζει τώρα €6.990 από €7.190. Αντίστοιχα το μοντέλο E-Clutch, το οποίο με βάση τα ερωτήματα και τις προπαραγγελίες αναμένεται να αποτελέσει βασικό ποσοστό των πωλήσεων, κοστίζει €7.490.

Αντίστοιχα κυμαίνονται και οι τιμές των βασικών και E-Clutch εκδόσεων για τις street μοτοσυκλέτες της οικογένειας με το CB500 Hornet να κοστίζει €6.650 και €7.150 είναι η τιμή της έκδοσης με E-Clutch.

Τέλος, το CBR500R κοστίζει πλέον €7.400 στην βασική του έκδοση και €7.900 στην έκδοση με το σύστημα E-Clutch.