Honda Africa Twin: Πίσω από τις κάμερες με Κουζή & Πετρετζίκη

Ο Κουζής μιλά για το άλμα με την Africa
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/7/2018

Ο Παναγιώτης Κουζής, φετινός Πρωταθλητής στην MX1 και συνολικά 16 φορές πρωταθλητής Ελλάδας, περιγράφει την εμπειρία της οδήγησης στην πίστα motocross του Άργους, δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από το αποτέλεσμα. Παράλληλα είχε και τον Πετρετζίκη να του κάνει παρατηρήσεις:

«Σε εκείνο το άλμα προσγειώθηκες με τον εμπρός τροχό» - «Έκανα ένα λάθος εκεί» του απαντά ο Κουζής και συνεχίζει: «καλά τα λες για μένα, το λουκάνικο όμως μάστορα δεν ήταν καλά ψημένο»

Από την πίστα και τα πειράγματα κατέληξαν όμως στο στούντιο του Πετρετζίκη με τον μάγειρα να παίρνει συνέντευξη στον Παναγιώτη Κουζή για το πότε ξεκίνησε να οδηγεί, με τι κυκλοφορεί κάθε μέρα κτλ.. Στο τέλος βέβαια ο Πετρετζίκης δήλωσε πως δεν είναι δουλειά να πληρώνεσαι για να οδηγείς αλλά και βέβαιος πως θα περάσει τον Κουζή κάποια μέρα, όχι βέβαια στο ύψος που απέχουν δύο κεφάλια, αλλά στην οδήγηση!

Η συνεργασία του Παναγιώτη Κουζή και του Άκη Πετρετζίκη, μας είχε στην αρχή να αναρωτιόμαστε αν υπάρχει κάποιο νέο ταλέντο, μέχρι που σιγά-σιγά αποκαλύφθηκε πως πρόκειται για τον «ψηλό» του Motocross!

Τελικά η Honda έντυσε με έναν ευφάνταστο τρόπο το διπλό άλμα της Africa Twin, στην πίστα Motocross του Άργους πράγμα για το οποίο ο Παναγιώτης Κουζής αξίζει πολλά συγχαρητήρια, καθώς το έφερε εις πέρας χωρίς καμιά δυσκολία και κυρίως χωρίς κανένα απρόοπτο! Παράλληλα ανέδειξε την μοτοσυκλέτα συνολικά, σε ένα κοινό που λίγο έως πολύ, θεωρεί πως οι μοτοσυκλέτες είναι εκείνα τα «σατανικά» κατασκευάσματα που προσφέρουν μονάχα κίνδυνο και τίποτα περισσότερο.

Αυτό βλέπουμε πως είναι το πραγματικό κέρδος της συγκεκριμένης ενέργειας, που αναδεικνύει την μοτοσυκλέτα συνολικά και όχι μονάχα την Africa Twin, φέρνοντας τον μοτοσυκλετισμό στο προσκήνιο. Στην Ελλάδα τέτοιες ενέργειες προς το ευρύ κοινό είναι σπάνιες κι έτσι όταν συμβαίνουν λειτουργούν θετικά προς όλους μας, αφαιρώντας λίγο από το πέπλο του φόβου και της δεισιδαιμονίας με την οποία αντιμετωπίζει ο ευρύς πληθυσμός την μεγάλη μας αγάπη, την μοτοσυκλέτα!

 

Ετικέτες

Ανάκληση Can-Am Spyder F3, RT - Πιθανή θραύση του άξονα τελικής μετάδοσης

Αφορά σε μοντέλα παραγωγής 2017-2019
Can-Am Spyder - Ανάκληση F3 & RT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/10/2024

Μέσω του συστήματος ευρωπαϊκών ανακλήσεων RAPEX, ανακοινώνεται  ανάκληση Can-Am Spyder F3 & RT, με ημερομηνίες παραγωγής μεταξύ 2017 και 2019, καθώς υπάρχει πιθανότητα θραύσης του άξονα τελικής μετάδοσης, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε τραυματισμό των επιβαινόντων.

Η ανάκληση με αριθμό A12/02853/24, αναφέρει πως στα Can-Am Spyder F3 και Spyder RT που έχουν κατασκευαστεί από το 2017 και 2019, ο άξονας τελικής μετάδοσης δεν έχει κατασκευαστεί σωστά, και με την πάροδο του χρόνου μπορεί να σπάσει.

Οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων τρίκυκλων οχημάτων θα ειδοποιηθούν από την Can-Am για το συγκεκριμένο θέμα, με το site της μητρικής BRP να αναφέρει πως για την ώρα... δεν έχουν ανακοινωθεί οι διορθωτικές κινήσεις που θα γίνουν καθώς αυτό εξετάζεται από την εταιρεία, ενώ η ανακοίνωσή των Καναδών για τις διορθωτικές ενέργειες θα γίνει πριν τις 31 Ιανουαρίου 2025!

Παράλληλα, για την ώρα η εταιρεία δεν έχει εκδώσει οδηγία στους ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων να σταματήσουν να οδηγούν, ενώ στο site της αναφέρει πως "αν σπάσει ο άξονας το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα θα συνεχίσουν να λειτουργούν, αλλά σταδιακά θα χάσετε ταχύτητα"...

Στα μάτια μας πάντως, αυτή δεν δείχνει η πιο υπεύθυνη στάση για ένα τέτοιο σοβαρό ζήτημα.

Ετικέτες