Honda Africa Twin: Πίσω από τις κάμερες με Κουζή & Πετρετζίκη

Ο Κουζής μιλά για το άλμα με την Africa
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/7/2018

Ο Παναγιώτης Κουζής, φετινός Πρωταθλητής στην MX1 και συνολικά 16 φορές πρωταθλητής Ελλάδας, περιγράφει την εμπειρία της οδήγησης στην πίστα motocross του Άργους, δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από το αποτέλεσμα. Παράλληλα είχε και τον Πετρετζίκη να του κάνει παρατηρήσεις:

«Σε εκείνο το άλμα προσγειώθηκες με τον εμπρός τροχό» - «Έκανα ένα λάθος εκεί» του απαντά ο Κουζής και συνεχίζει: «καλά τα λες για μένα, το λουκάνικο όμως μάστορα δεν ήταν καλά ψημένο»

Από την πίστα και τα πειράγματα κατέληξαν όμως στο στούντιο του Πετρετζίκη με τον μάγειρα να παίρνει συνέντευξη στον Παναγιώτη Κουζή για το πότε ξεκίνησε να οδηγεί, με τι κυκλοφορεί κάθε μέρα κτλ.. Στο τέλος βέβαια ο Πετρετζίκης δήλωσε πως δεν είναι δουλειά να πληρώνεσαι για να οδηγείς αλλά και βέβαιος πως θα περάσει τον Κουζή κάποια μέρα, όχι βέβαια στο ύψος που απέχουν δύο κεφάλια, αλλά στην οδήγηση!

Η συνεργασία του Παναγιώτη Κουζή και του Άκη Πετρετζίκη, μας είχε στην αρχή να αναρωτιόμαστε αν υπάρχει κάποιο νέο ταλέντο, μέχρι που σιγά-σιγά αποκαλύφθηκε πως πρόκειται για τον «ψηλό» του Motocross!

Τελικά η Honda έντυσε με έναν ευφάνταστο τρόπο το διπλό άλμα της Africa Twin, στην πίστα Motocross του Άργους πράγμα για το οποίο ο Παναγιώτης Κουζής αξίζει πολλά συγχαρητήρια, καθώς το έφερε εις πέρας χωρίς καμιά δυσκολία και κυρίως χωρίς κανένα απρόοπτο! Παράλληλα ανέδειξε την μοτοσυκλέτα συνολικά, σε ένα κοινό που λίγο έως πολύ, θεωρεί πως οι μοτοσυκλέτες είναι εκείνα τα «σατανικά» κατασκευάσματα που προσφέρουν μονάχα κίνδυνο και τίποτα περισσότερο.

Αυτό βλέπουμε πως είναι το πραγματικό κέρδος της συγκεκριμένης ενέργειας, που αναδεικνύει την μοτοσυκλέτα συνολικά και όχι μονάχα την Africa Twin, φέρνοντας τον μοτοσυκλετισμό στο προσκήνιο. Στην Ελλάδα τέτοιες ενέργειες προς το ευρύ κοινό είναι σπάνιες κι έτσι όταν συμβαίνουν λειτουργούν θετικά προς όλους μας, αφαιρώντας λίγο από το πέπλο του φόβου και της δεισιδαιμονίας με την οποία αντιμετωπίζει ο ευρύς πληθυσμός την μεγάλη μας αγάπη, την μοτοσυκλέτα!

 

Ετικέτες

Γερμανία: Παγίδες με λάδια στην άσφαλτο στοχεύουν μοτοσυκλετιστές [Video]

Ανακαλύφθηκαν σε μια περιοχή που είχε το ίδιο πρόβλημα για αρκετά χρόνια παλιότερα
germania
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

17/6/2026

Μια σειρά από μεγάλες κηλίδες λαδιού στην άσφαλτο ανακάλυψε η αστυνομία κοντά στην πόλη Scheidegg και το γεγονός πως όλες βρίσκονταν πάνω σε στροφές μάλλον δείχνει σκόπιμη ενέργεια και όχι τυχαία διαρροή από κάποιο όχημα.

Ευτυχώς οι αρχές ανακάλυψαν τη μόλυνση έγκαιρα και έσπευσαν να καθαρίσουν τον δρόμο με τη βοήθεια της πυροσβεστικής υπηρεσίας πριν σημειωθεί κάποιο ατύχημα, ενώ καλεί το κοινό και πρωτίστως τους μοτοσυκλετιστές για όποια χρήσιμη πληροφορία μπορεί να έχουν σχετικά με τους δράστες.

Στην ίδια περιοχή εμφανίζονταν για μια περίοδο από το 2007 ως το 2011 αλλεπάλληλες κηλίδες από λάδια εσκεμμένως ριγμένα στην άσφαλτο και μάλιστα το 2011 είχαν κοστίσει τη ζωή ενός μοτοσυκλετιστή. Οι γερμανικές αρχές είχαν κάνει τότε μεγάλη έρευνα για να βρουν τους υπαίτιους χωρίς δυστυχώς να προκύψει απτό αποτέλεσμα από αυτές.

Τώρα η νέα εμφάνιση λαδιών σε δρόμους με στριφτερές διαδρομές που αποτελούν δημοφιλή προορισμό για μοτοσυκλετιστές προκαλεί εκ νέου ανησυχία στις αρχές.

Αν έχετε σκοπό να ταξιδέψετε οδικώς στη Γερμανία φέτος και ειδικά αν ο προορισμός σας βρίσκεται στον νότο, κοντά στα σύνορα με Αυστρία και Ελβετία, η προσοχή είναι επιβεβλημένη.