Honda Maidstone: Παραχώρησε 20 PCX στους εθελοντές του ΕΣΥ

Ο καθένας συμβάλλει όπως μπορεί!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/4/2020

Σε μια παρόμοια κίνηση με αυτή του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, προχώρησε και η Honda του Maidstone της Αγγλίας προσφέροντας 20 PCX στους εθελοντές του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας για τη διανομή φαρμάκων και άλλων αγαθών. Ο αριθμός είναι πραγματικά μικρός αν αναλογιστούμε ότι οι εθελοντές ΕΣΥ της Αγγλίας φτάνουν τους 750.000, όμως αυτή τη στιγμή κάθε βοήθεια είναι σημαντική! Το PCX έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πώς αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να κάνει κάποιος που κινείται καθημερινά στους μέχρι Π.Κ. (Προ Κορωνοϊού) συνωστισμένους δρόμους των πόλεων, χάρη στις μικρές διαστάσεις του και τους αποθηκευτικούς του χώρους. Είναι σχεδόν ό,τι χρειάζεται ένα διανομέας, αν εξαιρέσουμε πως η συντήρησή του είναι πιο ακριβή από αυτή ενός παπιού και γι' αυτό δεν αποτελεί τη νούμερο ένα επιλογή των διανομέων.

Ιδιαίτερα θερμές ήταν οι δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Honda του Maidstone, Harry Pearce, που ανέφερε: “Είμαστε μέλος της κοινωνίας του Maidstone απ’ το 2013 και θέλουμε να βοηθήσουμε την κατάσταση! Έχει δοθεί η οδηγία στους ανθρώπους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες να μην βγουν απ’ το σπίτι τους για 12 εβδομάδες (σ.σ. όχι δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Για 84 μέρες, σχεδόν τρεις μήνες είναι η οδηγία που έχει δοθεί απ’ την κυβέρνηση), με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προμηθευτούν ούτε τα βασικά αγαθά. Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε απ’ την πλευρά μας και να ελπίζουμε πως θα βοηθήσει, είναι να προσφέρουμε στους εθελοντές ένα μέσο μετακίνησης όπως ο στόλος των 20 PCX που παραχωρήσαμε.”

Σε δηλώσεις του ο Υπεύθυνος της Honda Αγγλίας, Neil Fletcher ανέφερε: “Το πόσο γρήγορα 750.000 άνθρωποι έσπευσαν να γίνουν εθελοντές του ΕΣΥ στην Αγγλία αποτελεί μεγάλη πηγή έμπνευση! Είμαι πολύ συγκινημένος που βλέπω την Honda του Maidstone να συνδράμει ενεργά σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, παρότι αυτό το διάστημα έχει γίνει η άρση των επαγγελματικών της δραστηριοτήτων της. Συναινούμε 100% στην απόφασή της να υποστηρίξει τους εθελοντές με τη διάθεση των 20 PCX, αυξάνοντας σημαντικά στη ταχύτερη παράδοση των φαρμάκων στους κατοίκους της περιοχής και στη διασφάλιση πως όσοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες δεν θα στερηθούν τίποτα από τις απαραίτητες προμήθειες".

Ετικέτες

Pedro Acosta: "Οδηγούσα μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών από τα 14 μου"

Ο Ισπανός της KTM εξηγεί γιατί η μετάβαση στα MotoGP ήταν φυσική
Acosta
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/6/2026

Ο Pedro Acosta είναι κατά πολλούς το μεγαλύτερο ταλέντο της γενιάς του στα MotoGP και σύμφωνα με τον ίδιο, η προσαρμογή του στην κορυφαία κατηγορία έγινε ευκολότερη χάρη σε μια ασυνήθιστη εξοικείωση που απέκτησε πολύ πριν φτάσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγώντας μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών ήδη από την ηλικία των 14 ετών.

Παρότι δεν έχει ακόμη κατακτήσει νίκη σε Grand Prix των MotoGP, ο αναβάτης της KTM θεωρείται από πολλούς μελλοντικός Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Οι φήμες μάλιστα τον θέλουν να μετακινείται το 2027 στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, όπου θα βρεθεί στο ίδιο γκαράζ με τον Marc Marquez, πάνω σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες του πρωταθλήματος, καθώς το συμβόλαιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή με τους Ιταλούς, για δύο ακόμη έτη, ανακοινώθηκε χθες

Acosta

Ο Acosta έφτασε στα MotoGP έχοντας ήδη κατακτήσει τον τίτλο στη Moto3 το 2021 και στη Moto2 το 2023. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συζήτηση σε podcast, η επαφή του με ισχυρές μοτοσυκλέτες, μεγάλου κυβισμού είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια νωρίτερα.

"Νομίζω ότι είχα μεγαλύτερο πλεονέκτημα από άλλους αναβάτες όταν ανέβηκα πρώτη φορά σε MotoGP, επειδή οδηγούσα μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών από τα 14 μου. Κυριολεκτικά δεν είχα μπει ακόμη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα," δήλωσε ο Ισπανός.

Acosta

Ο ίδιος εξήγησε ότι αυτή η εμπειρία τον βοήθησε να προσαρμοστεί πιο εύκολα στις μεγάλες κατηγορίες, σε αντίθεση με όσα είχε βιώσει στα πρώτα του βήματα στη Moto3.

"Για αυτό πάντα είχα την αίσθηση ότι η μετάβαση σε μεγαλύτερες κατηγορίες θα ήταν πιο εύκολη. Και τελικά έτσι φάνηκε να είναι. Όταν ξεκίνησα στη Moto3 δυσκολεύτηκα πολύ περισσότερο να καταλάβω τις μοτοσυκλέτες, τη φυσική τους συμπεριφορά και τα πάντα γύρω από αυτές.

Acosta

"Από την πρώτη μέρα όμως στα MotoGP ήταν σαν όλα να μπήκαν στη θέση τους. Ήταν σαν να έλεγα 'αυτή είναι η μοτοσυκλέτα μου'. Είναι αλήθεια ότι δυσκολεύτηκα σε ορισμένους άλλους τομείς, αλλά η πρώτη αίσθηση ήταν πραγματικά πολύ καλή."

Η δήλωση αυτή εξηγεί εν μέρει γιατί ο Acosta έδειξε από την πρώτη στιγμή τόσο ανταγωνιστικός απέναντι σε πολύ πιο έμπειρους αναβάτες της κατηγορίας. Η εξοικείωσή του με την ισχύ, το βάρος και τη συμπεριφορά μεγάλων μοτοσυκλετών φαίνεται πως του έδωσε ένα σημαντικό πλεονέκτημα κατά την προσαρμογή του στις απαιτήσεις των MotoGP.

Acosta

Δεν αντικατοπτρίζει όμως την δυσαρέσκεια του Acosta προς τους Αυστριακούς, καθώς οι βλέψεις του φαίνεται πως δεν μπορούν να επιτευχθούν με το σύνολο που η ΚΤΜ αυτή τη στιγμή του προσφέρει, πράγμα για το οποίο δεν χάνει ευκαιρία να εκφράζεται, ασκώντας πιέσεις στο εργοστάσιο.

Ο 22χρονος Ισπανός παραμένει το σημείο αναφοράς για την KTM στο φετινό πρωτάθλημα. Στο πρόσφατο Grand Prix της Ουγγαρίας στο Balaton Park ήταν ο αναβάτης που πλησίασε περισσότερο τον Marc Marquez στη μάχη για την κορυφή, ενώ είναι και ο μοναδικός αναβάτης της αυστριακής εταιρείας που βρίσκεται αυτή τη στιγμή μέσα στην πρώτη δεκάδα της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Acosta

Με τις φήμες για το μέλλον του νεαρού Ισπανού, αλλά και τη διαμόρφωση όλου του grid, να εντείνονται και το ενδιαφέρον των κορυφαίων ομάδων να παραμένει αμείωτο, ο Acosta δείχνει να αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα των MotoGP για τα επόμενα χρόνια.

Ετικέτες