Κληρώθηκε ο νικητής του "Join Ducati"!

Πήρε για έπαθλο τη μοτοσυκλέτα που ήδη είχε!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

7/4/2020

Το Σεπτέμβριο του 2019, η Ducati είχε ξεκινήσει μια κλήρωση αυστηρά και μόνο για τους πιστούς της, τους Ducatisti. Όπως γράφαμε και τότε, βασική προϋπόθεση για να λάβεις μέρος στη κλήρωση ήταν να είσαι ιδιοκτήτης μιας Ducati. Tο κορυφαίο έπαθλο δεν ήταν άλλο από μια Hypermotard 950 στα χρώματα της Hypermotard 950 Concept, που είχε παρουσιαστεί νωρίτερα στο villa d’ Este και είχε δημιουργηθεί απ’ το κέντρο σχεδιασμού του εργοστασίου απ’ τη Μπολόνια, Ducati Centro Stile.

Ο υπερτυχερός και συνάμα άτυχος νικητής της κλήρωσης είναι ο 34χρονος Καλιφορνέζος Jorge Carlos Sagarminaga και λέμε άτυχος διότι είναι ήδη ιδιοκτήτης μιας Hypermotard SP! Το έπαθλο πραγματοποιεί ήδη το υπερπόντιο ταξίδι απ’ το εργοστάσιο της Ducati στην Ιταλία με προορισμό τις Η.Π.Α. για να παραδοθεί στον 34χρονο νικητή. Πέρα απ’ τη Hypermotard, η Ducati είχε και τρεις διπλές προσκλήσεις για τον αγώνα της Jerez με πληρωμένα τα αεροπορικά εισιτήρια και τη διαμονή. Ωστόσο, ο αγώνας έχει ήδη αναβληθεί για αργότερα, ενώ βρισκόμαστε εν αναμονή της ανακοίνωσης του νέου προγράμματος των MotoGP.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τι θα  γίνει με τα εισιτήρια σε περίπτωση ακύρωσης της Jerez ή εν τέλει ακύρωσης ολόκληρης της σεζόν, αν και η Ducati αναφέρει πως υπάρχουν κανονικά σαν έπαθλα και περιμένει τις νέες ημερομηνίες για να τα παραδώσει. Τέλος, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε πώς λόγω της μεγάλης απήχησης θα επαναλάβει έναν νέο “Join Ducati” διαγωνισμό, οπότε όσοι σκέφτεστε να πουλήσετε τη παλιά σας Ducati σας συνιστούμε να κάνετε λίγη υπομονή ακόμη, καθώς τα έπαθλα είναι αρκετά δελεαστικά.

Ετικέτες

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα – Η διαδικασία ξεκινά από την 1η Απριλίου

Ποιο είναι το ποσό που πρέπει να καταβληθεί και ποιες οι προϋποθέσεις
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/3/2026

Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας myCAR της ΑΑΔΕ, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπορούν να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας μόνο για τους μήνες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους, με τη ρύθμιση που έρχεται ενόψει της πασχαλινής περιόδου.

Στην πλατφόρμα myCAR, από την πρώτη Απριλίου οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώσουν μόνο τα τέλη που αναλογούν στο χρονικό διάστημα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το όχημά τους έως το τέλος του έτους και χωρίς προσαυξήσεις.

Περισσότεροι από 120.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δικύκλων είχαν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους τον Δεκέμβριο του 2025, όπως και τα προηγούμενα χρόνια και με το μέτρο αυτό μπορούν να τις πάρουν πίσω.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ένας ιδιοκτήτης που θέλει να κυκλοφορήσει το όχημα του για ένα μήνα, θα καταβάλει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12 κλπ.

Ωστόσο, πριν επανεκκινηθεί το όχημα θα προηγηθεί online έλεγχος εάν είναι ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία και ώρα συμπλήρωσης της σχετικής αίτησης και στη συνέχεια να γίνει η υποβολή του αιτήματος, ενώ όσοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες του οχήματός τους στην εφορία θα πρέπει να υποβάλλουν το αίτημα στη αρμόδια Δ.Ο.Υ. για να τις παραλάβουν. Στην περίπτωση που υπάρχουν συνιδιοκτήτες σε ένα όχημα για να αρθεί η ακινησία θα πρέπει να είναι σύμφωνοι όλοι οι συνιδιοκτήτες.

Θυμίζουμε πως:

  • Κάθε ιδιοκτήτης οχήματος μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα μόνο μια φορά κάθε χρόνο.
  • Ο μήνας άρσης ακινησίας λογίζεται ακέραιος, ακόμη κι αν η διαδικασία γίνει μέσα στον μήνα.
  • Η πληρωμή των τελών για το επιθυμητό διάστημα γίνεται εφάπαξ και όχι σε δόσεις.
  • Όταν λήξει η περίοδος που πληρώθηκαν τα τέλη ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξαναθέσει ο όχημα σε ακινησία, αλλιώς κινδυνεύει με πρόστιμο που εκδίδεται αυτομάτως.