Κρήτη: 23χρονη χάνει τη ζωή της σε σύγκρουση δικύκλων στα Μάλια [VIDEO]
Άλλο ένα θανατηφόρο δυστύχημα στους δρόμους του νησιού
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
11/9/2025
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Κρήτη, καθώς μια 23χρονη οδηγός μοτοσυκλέτας έχασε τη ζωή της σε τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (11/09) στην περιοχή Μάλια
Το δυστύχημα συνέβη γύρω στις 5 το πρωί στον δρόμο Σταλίδα – Μάλια, όταν η νεαρή γυναίκα, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκε με δύκικλο που οδηγούσε ένας 27χρονος Αιγύπτιος.
Η σύγκρουση ήταν σφοδρή, με αποτέλεσμα η 23χρονη να τραυματιστεί θανάσιμα. Παρά την άμεση επέμβαση ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, οι διασώστες δεν κατάφεραν να της προσφέρουν καμία ουσιαστική βοήθεια, καθώς είχε ήδη αφήσει την τελευταία της πνοή στο σημείο.
Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ για άλλη μια φορά έρχεται στο προσκήνιο το σοβαρό ζήτημα της οδικής ασφάλειας όχι μόνο στην Κρήτη αλλά και σε ολόκληρη την χώρα με τις πολλαπλές αιτίες που ποτέ δεν αντιμετωπίζονται ευθέως.
Με βάση μαρτυρίες που έχουν συλλέξει τα τοπικά μέσα τα δύο δίκυκλα κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση, κανείς από τους δύο δεν είχε δίπλωμα οδήγησης ενώ ο 27χρονος Αιγύπτιος ήταν και ανασφάλιστος. Αυτό δείχνει και έλλειψη αστυνόμευσης και τα κενά που η ΕΛΑΣ αφήνει με καταστροφικές συνέπειες, καθότι απαράδεκτο να κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα με κίνδυνο να εμπλακούν σε δυστυχήματα, όπως και τελικά έγινε.
UPDATE:
Με βάση νεότερο VIDEO από κάμερα ασφαλείας της περιοχής, επιβεβαιώνονται οι αρχικές πληροφορίες. Σε στενό δρόμο χωρίς κανείς από τους δύο να φορά κράνος, γίνεται η μοιραία σύγκρουση με τον 27χρονο Αιγύπτιο να φαίνεται πως χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στο δίκυκλο της άτυχης κοπέλας. Το δυστύχημα έγινε ξημερώματα στις 05:00 στην οδό Γραμματικάκη. Η άτυχη κοπέλα ήταν Ελληνίδα 23 ετών και εργαζόταν σε κέντρο διασκέδασης της περιοχής. Ο 27χρονος Αιγύπτιος έχει συλληφθεί.
Οι αθόρυβες περιπολίες της ΕΛ.ΑΣ. στην Ακρόπολη – Με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Can-Am
Οφέλη συμβατικής μοτοσυκλέτας, χωρίς εκπομπές ρύπων - Τι είπαν οι αστυνομικοί που τις χρησιμοποιούν
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
4/6/2026
Η Ελληνική Αστυνομία έχει στις τάξεις της εδώ και έξι περίπου μήνες τις Can-Am Pulse και Origin, τις οποίες και χρησιμοποιεί για περιπολία σε αρχαιολογικούς χώρους επιτελώντας το έργο της χωρίς να προκαλείται θόρυβος ή να ρυπαίνεται το περιβάλλον.
Η ηλεκτρική κινητικότητα έχει βρει τον δρόμο της στην Ελλάδα και στην Ελληνική Αστυνομία, η οποία έχει εφοδιαστεί τους τελευταίους μήνες με ηλεκτρικά σκούτερ αλλά και μοτοσυκλέτες με ηλεκτρικό κινητήρα.
Στα τέλη του 2025, η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ προχώρησε στη δωρεά μίας Can-Am Pulse και μίας Origin εξοπλίζοντας έτσι την ΕΛ.ΑΣ. με τις πρώτες της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Οι δύο εκδόσεις της καναδικής μοτοσυκλέτας χρησιμοποιούνται από τους αστυνομικούς της ΕΛ.ΑΣ. για περιπολία σε αρχαιολογικούς χώρους, συγκεκριμένα γύρω από την Ακρόπολη και στην Πλάκα.
Έξι περίπου μήνες μετά τη δωρεά των δύο Can-Am από την Πέτρος Πετρόπουλος, η Origin και η Pulse συνεχίζουν να υποστηρίζουν απρόσκοπτα το έργο των αστυνομικών οι οποίοι βίωσαν στην αρχή και κάτι πρωτόγνωρο αφού δεν είχαν οδηγήσει πριν ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.
Οι ίδιοι οι αναβάτες αστυνομικοί δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τη γενικότερη απόδοση των δύο μοτοσυκλετών, ενώ θετικά σχολίασαν και τον τρόπο που αποδίδει ο ηλεκτρικός κινητήρας των 47 ονομαστικών ίππων. Περισσότερο από όλα εντύπωση εξακολουθεί να τους κάνει η άμεση απόκριση και επιτάχυνση που προσφέρει από το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού ο ηλεκτρικός κινητήρας τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
Οι αστυνομικοί που εκτελούν την υπηρεσία τους με τις μοτοσυκλέτες της Can-Am διαπίστωσαν το πόσο σημαντική είναι η αθόρυβη λειτουργία τους από τη στιγμή που χρησιμοποιούνται για περιπολία στους αρχαιολογικούς χώρους γύρω από την Ακρόπολη καθώς δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον ηχητικά. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο οι αστυνομικοί που τις χρησιμοποιούν τόνισαν επίσης ότι και το κοινό τις αντιμετωπίζει με διαφορετική ματιά, οι πολίτες αλλά και οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ακρόπολη, αφού η παρουσία τους είναι σαφώς πιο φιλική σε σχέση με μια μοτοσυκλέτα που έχει συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι δύο Can-Am είναι επίσης και πιο φιλικές και για το περιβάλλον και αυτό είναι το δεύτερο σημείο στο οποίο στάθηκαν οι αστυνομικοί αφού ο ηλεκτρικός τους κινητήρας δεν εκπέμπει ρύπους και έτσι δεν επιβαρύνει το περιβάλλον στο οποίο κινούνται. Μάλιστα δεν δίστασαν να προσθέσουν ότι θα ήθελαν να δουν περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες να εντάσσονται στον στόλο της ΕΛ.ΑΣ. τα επόμενα χρόνια εφόσον αυτές χρησιμοποιούνται στο αστικό περιβάλλον. Η αξιολόγηση των δυνατοτήτων των δύο μοτοσυκλετών βρίσκεται ούτως ή άλλως υπό αξιολόγηση από τους αναβάτες αστυνομικούς, οι οποίοι σχολιάζουν θετικά όχι μόνο την απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα, αλλά και την ευελιξία που προσφέρουν οι δύο μοτοσυκλέτες, σε συνδυασμό με την απορροφητικότητα των αναρτήσεών τους.
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες όπως αυτές της Can-Am μπορούν κάλλιστα να ενσωματωθούν στον στόλο της ΕΛ.ΑΣ. τα επόμενα χρόνια και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ακόμη πιο ουσιαστικά. Σε σχέση με μια αντίστοιχης απόδοσης συμβατική μοτοσυκλέτα, τόσο η Pulse όσο και η Origin που χρησιμοποιούν κοινό πλαίσιο, κινητήρα και συστοιχία μπαταριών, παρουσιάζουν σημαντικά πλεονεκτήματα. Τα πιο εμφανή από αυτά είναι η άμεση απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα και η απουσία μηχανικού κιβωτίου που τις κάνει ακόμη πιο φιλικές στην οδήγηση, ενώ υπάρχει παράλληλα σημαντική μείωση σε επίπεδο κόστους χρήσης. Η μείωση προκύπτει τόσο από το κόστος του ρεύματος που είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τη βενζίνη, ενώ και το κόστος της περιοδικής συντήρησης είναι σαφώς χαμηλότερο αφού ο ηλεκτρικός κινητήρας δεν έχει τα κινούμενα μέρη ενός θερμικού, δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών και κατ’ επέκταση παρουσιάζει ακόμη πιο υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας.