KTM - Επέκταση εγγύησης σε ασφάλτινα μοντέλα του 2024

Επιπλέον επεκτείνεται η περίοδος εγγύησης για τα KTM PowerParts
KTM - Επέκταση εγγύησης
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/4/2024

H KTM θα παρέχει στους ιδιοκτήτες όλων των ασφάλτινων και τουριστικών μοντέλων του 2024 με κινητήρες LC8c και LC8 την δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης έως και στον διπλάσιο χρόνο! Η μοναδική προϋπόθεση θα είναι η περιοδική συντήρηση των μοτοσυκλετών να γίνεται από εξουσιοδοτημένους συνεργάτες ΚΤΜ στα διαστήματα service που ορίζει ο κατασκευαστής. Επιπλέον επεκτείνεται η περίοδος εγγύησης για τα KTM PowerParts αλλά και τα γνήσια ανταλλακτικά για όλες τις ασφάλτινες μοτοσυκλέτες στους 24 μήνες. Οι παραπάνω επεκτάσεις εγγυήσεων είναι εντελώς δωρεάν.

Τα μοντέλα του 2024 που φέρουν τους κινητήρες LC8c και LC8 διαθέτουν κανονικά εργοστασιακή εγγύηση 24 μηνών από την μέρα της ενεργοποίησης τους. Με την νέα προωθητική ενέργεια του μεγαλύτερου Ευρωπαίου κατασκευαστή μοτοσυκλετών αυτές οι εγγυήσεις επεκτείνονται έως 4 και 3 χρόνια αντίστοιχα.

Τα ΚΤΜ μοντέλα του 2024 με κινητήρες LC8c περιλαμβάνουν τις KTM 790 DUKE, KTM 790 ADVENTURE, KTM 890 ADVENTURE, KTM 890 ADVENTURE R, KTM 890 ADVENTURE R RALLY, KTM 890 SMT αλλά και την νέα KTM 990 DUKE. Οι πελάτες που έχουν κάνει την περιοδική συντήρηση στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργατών ΚΤΜ εντός των πρώτων 24 μηνών της αρχικής εγγύησης θα μπορούν να επεκτείνουν την εγγύηση αυτόματα έως το επόμενο προγραμματισμένο service έως την μέγιστη διάρκεια των 4 ετών.

Τα ΚΤΜ μοντέλα του 2024 με τους κινητήρες LC8, περιλαμβάνονται οι KTM 1390 SUPER DUKE R, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, KTM 1290 SUPER DUKE GT, KTM 1290 SUPER ADVENTURE S και KTM 1290 SUPER ADVENTURE R θα μπορούν αντίστοιχα να επεκτείνουν την εργοστασιακή εγγύηση από τα 2 έτη μέχρι και τα 3 χρόνια.

Η χρήση όλων των KTM PowerParts και KTM SpareParts για όλες τις ασφάλτινες μοτοσυκλέτες της KTM θα φέρουν πλέον εργοστασιακή εγγύηση 24 μηνών από την μέρα απόκτησης τους.

“Πάντα συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να χρησιμοποιούν το επίσημο δίκτυο συνεργατών της ΚΤΜ ώστε να συντηρούν τις μοτοσυκλέτες τους μιας και οι συνεργάτες είναι άριστα εκπαιδευμένοι ειδικά σε αυτές τις μοτοσυκλέτες -και σε ακόμα περισσότερες- χρησιμοποιώντας πάντα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ,” αναφέρει ο Jens Tuma, επικεφαλής του Customer Service. “Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε την απολύτως καλύτερη ποιότητα και διατήρηση της αξίας των μοτοσυκλετών ενώ ταυτόχρονα είναι και ο σημαντικότερος λόγος που είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που μπορούμε να προσφέρουμε την επέκταση εγγύησης σε όλους τους ιδιοκτήτες ΚΤΜ ανά τον κόσμο.”

Για περισσότερες πληροφορίες και απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις επισκεφτείτε ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα KTM του επίσημου δικτύου. Ενημερωθείτε από το KTM.com για τον πλησιέστερο συνεργάτη της εταιρείας.

Ετικέτες

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.