Legends Trackday Serres 2023: Οδηγώντας τρεις ημέρες μαζί με τους Troy Corser και John McGuinness

Οι θρύλοι επέστρεψαν για χατίρι μας
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

25/9/2023

Με τον καιρό να είναι υπέροχος στα τέλη του Σεπτέμβρη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Legends Trackday του 2023 στην πίστα των Σερρών ήταν καρμπόν σε συνθήκες με το περσινό. Αυτό σημαίνει πως τα έξοδα και ο κόπος όσων ταξίδεψαν από την Κρήτη, την Κέρκυρα, την Αθήνα, την Πελοπόννησο και δεκάδες άλλες περιοχές της Ελλάδας δεν πήγαν χαμένα και όλοι μπορούσαν να απολαύσουν την οδήγηση με στεγνή την πίστα από τις 9:30 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα όπου έκλεινε η πίστα.

2

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, το πρόγραμμα του legends Trackday  ξεκινούσε από το πρωί της Παρασκευής και η καρό σημαία για τον τελευταίο γύρου του τριημέρου έπεσε το απόγευμα της Κυριακής. Τα session ήταν χωρισμένα σε πέντε κατηγορίες με διάρκεια 15 λεπτών το κάθε ένα. Η αρχή γινόταν με τα μέλη και τους φίλους του Ducati Club, ακολουθούσε το γκρουπ Beginners-Classics όπου έβλεπες στην πίστα υπέροχες κυρίες του παρελθόντως όπως η Laverda 750SF, το Suzuki RGV250G και η Yamaha TRX 850. Την σκυτάλη έπαιρναν οι Intermediete και ακολουθούσαν οι Fast και οι Expert με τις ελεύθερες εξατμίσεις των σύγχρονων superbike να τραντάζουν τη γη των Σερρών.

3

Ο Troy Corser ήταν πάντα εκείνος που είχε φορέσει την αγωνιστική του φόρμα πριν από όλους τους άλλους και το Σάββατο το πρωί, πριν ανοίξει η πίστα, έκανε ένα δεκάλεπτο σεμινάριο προετοιμασίας και οδήγησης μέσα στην πίστα, που οι περισσότεροι θα χρειάζονταν μέρες ολόκληρες για να τα εξηγήσουν. Συνήθως οι αναβάτες αυτού του επιπέδου που έχουν κερδίσει παγκόσμια πρωταθλήματα, δυσκολεύονται να εξηγήσουν στον απλό κόσμο τις τεχνικές τους. Ο Troy Corser είναι από τους ελάχιστους που μπορούν με μία μόνο πρόταση να σου δώσουν να καταλάβεις τις πιο δύσκολες έννοιες της γρήγορης οδήγησης μέσα στην πίστα.

5

Επίσης ήταν πολύ αυστηρός με τις διαδικασίες ασφάλειας και δεν άφηνε καμία λεπτομέρεια στην τύχη. Βέβαια την Κυριακή μαζί με τον McGuinness πέρναγε όλη την ευθεία στην μία ρόδα, αλλά ποιος μπορεί να χαλάσει χατίρι στον troy Corser.

8

Από τη μεριά του ο McGuinness έφτασε στην πίστα το απόγευμα του Σαββάτου, καθώς την προηγούμενη ημέρα έπρεπε να παραβρεθεί στην κηδεία ενός από τους πιο στενούς του φίλους και συνεργάτες στους αγώνες TT.

6

Παρά τις δύσκολες ώρες που περνούσε, δεν έχασε ποτέ την φιλική του διάθεση και ήταν πάντα πρόθυμος να λύσει απορίες και να συζητήσει με όλους.

9

Χωρίς αμφιβολία είναι ο καταλληλότερός άνθρωπος  για να φορά το μπλουζάκι MamouniKILLER που του δώσαμε, αφού σε κάθε αγώνα TT που συμμετέχει, θυσιάζονται στη ζελατίνα του κράνους του ολόκληρες στρατιές από έντομα στο Isle Of Man!

11
Ετικέτες

Honda Super Cub - Αλλαγή ονόματος για το επόμενο "50άρι" παπί

Τα ονόματα που κατοχύρωσε η Honda την Ιαπωνία
honda super cub 50  - αλλαγή ονόματος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

6/12/2024

Ελαφρώς διαφορετικό όνομα αναμένεται να έχει το νέο "50άρι" στρογγυλοφάναρο παπί της Honda στην Ιαπωνία ώστε να διαχωρίζει τη θέση του από το ισχυρότερο μοντέλο.

Οι νέες προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύουν από τη νέα χρονιά στην αγορά της Ιαπωνίας θα σημάνουν το τέλος των πενηνταριών, λογικά για όλους τους κατασκευαστές και σίγουρα για τη Honda που σταματά την παραγωγή του Super Cub των 50 κ.εκ.

Οι Ιάπωνες θα δώσουν τέλος και σε άλλα μοντέλα τους με μοτέρ αυτής της χωρητικότητας καθώς η εξέλιξή τους για να πιάσουν τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων είναι οικονομικά ασύμφορη.

honda super cub 50  - αλλαγή ονόματος

Ωστόσο, η δημοφιλής κατηγορία κυβισμού στην Ιαπωνία δεν θα εξαφανιστεί με τους κατασκευαστές να εφοδιάζουν τα μοντέλα της με μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ, έως 125 κ.εκ., τα οποία όμως θα περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ τους στους 5,4 ίππους.

Δεν αποκλείεται λοιπόν το Super Cub 50 να είναι επί της ουσίας ένα Super Cub 110 με περιορισμό στην ισχύ του, με το ιαπωνικό Young Machine να αναφέρει ότι η Honda έχει πραγματοποιήσει ήδη σχετικές δοκιμές. Για τα ιαπωνικά "μοτοποδήλατα" η νομοθεσία δεν υποχρεώνει τον κατασκευαστή να τοποθετήσει ABS και αυτό θα συγκρατήσει το κόστος σε παρόμοιο επίπεδο, κάτι που αναμένεται να κάνουν και οι ακτινωτές ζάντες με τα ατσάλινα στεφάνια στη θέση των χυτών αλουμινίου του Super Cub 110.

honda super cub 50  - αλλαγή ονόματος

Παράλληλα, η Hondao κατέθεσε προς κατοχύρωση και τρία νέα ονόματα. Εδώ μην περιμένετε μεγάλες αλλαγές αφού το όνομα για το παπί που θα ανήκει στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων θα είναι Cub Lite σύμφωνα με τις πατέντες, ενώ το συνθετικό "Lite" θα προστεθεί και στο σκούτερ Dio, το οποίο στην Ευρώπη έρχεται ως Vision.

Τέλος και η επαγγελματική έκδοση Super Cub 50 Pro θα αποκτήσει το ίδιο συνθετικό στο όνομά της, ενώ το ιαπωνικό περιοδικό αναφέρει ότι η Honda δεν αποκλείεται να δώσει κάποια από τα νέα "50άρια" μοντέλα της και σε άλλους κατασκευαστές ώστε να τα πωλούν με το δικό τους όνομα.