Περιφέρεια Αττικής - Πρόστιμα σε πέντε πρατήρια καυσίμων

Ελλιποβαρή καύσιμα, παραβίαση σφραγίδων και έλλειψη πινακίδας τιμών στις παραβάσεις
Πρόστιμα σε πρατήρια καυσίμων
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/12/2024

Καταιγισμός στις ανακοινώσεις για πρόστιμα σε πρατήρια βενζίνης στις 3/12/2024 από την Περιφέρεια Αττικής, με τους παραβάτες να τιμωρούνται με χρηματικά πρόστιμα για ελλιποβαρή παράδοση καυσίμων, παραβίαση σφραγίδων στις αντλίες καυσίμων και για έλλειψη πινακίδας τιμών.

Αρχίζουμε από τα πιο υψηλά πρόστιμα, με πρώτο την επιβολή προστίμου 60.000 ευρώ στο πρατήριο υγρών καυσίμων με την επωνυμία “ΔΕΚΑ ΠΕΤΡΟΛ E.E.” που βρίσκεται στη Βούλα Αττικής , επί της οδού Λεωφ. Κωνσταντίνου Καραμανλή 185. Εκεί βρέθηκαν τρεις αντλίες που έδιναν μικρότερη ποσότητα καυσίμου απ’ όση έγραφε ο μετρητής. Οι αποκλίσεις στις αντλίες με αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων έφταναν το 1,1-1,2% με μέγιστο επιτρεπόμενο όριο το 0,5%.

Ακολουθούν πρόστιμα σε δυο πρατήρια, των 10.000 ευρώ έκαστο.

Το πρώτο αφορά στο πρατήριο υγρών καυσίμων με την επωνυμία “Ms Fuels Vari E.E.” που βρίσκεται στη Bάρη Αττικής , επί της οδού Λεωφ. Βάρης – Κορωπίου 203. Εκεί βρέθηκε αντλία που έδινε ελλιποβαρή ποσότητα καυσίμου LPG κατά 1,45%, με μέγιστο επιτρεπόμενο όριο το 1%.

Το δεύτερο αφορά στο πρατήριο υγρών καυσίμων με την επωνυμία “ΛΑΥΡΙΟΥ FUELS E.E.” που βρίσκεται στα Γλυκά Νερά Αττικής , επί της οδού Λεωφ. Λαυρίου 39. Εκεί βρέθηκε αντλία LPG να δίνει ελλιποβαρή ποσότητα καυσίμου κατά 1,45%, με μέγιστο επιτρεπόμενο όριο το 1%.

Συνεχίζουμε με πρόστιμο των 5.000 ευρώ για παραβίασης σφραγίδας υγρών καυσίμων. Το πρόστιμο αφορά στην εταιρεία με την επωνυμία “ΛΑΣΚΟΣ Ε.Ε.” που βρίσκεται στην Αθήνα Αττικής στην οδό Άργους 151, για παραβίαση σφραγίδας- ταινίας ασφαλείας διανομέα υγρών καυσίμων που αφορά έναν ογκομετρητή. Συγκεκριμένα, κατά τον έλεγχο που στο υποκατάστημα – πρατήριο υγρών καυσίμων με την επωνυμία “ΛΑΣΚΟΣ Ε.Ε.” που βρίσκεται στις Αχαρνές Αττικής στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως 81 σε ένα διανομέα του πρατηρίου, μάρκας Rong – Xing με S.N. : 20121103 και προϊόντα πώλησης πετρέλαιο θέρμανσης και αμόλυβδης βενζίνης, βρέθηκε παραβιασμένη η σφραγίδα – ταινία ασφαλείας που ασφαλίζει την μία από τις πάνω πόρτες του διανομέα που εξασφαλίζει την πρόσβαση στα ηλεκτρονικά του μέρη και συγκεκριμένα σε μία από τις CPU του διανομέα με επηρεαζόμενο έναν ογκομετρητή.

Και τελειώνουμε με πρόστιμο 3.000 ευρώ που αφορά σε πρατήριο υγρών καυσίμων με την επωνυμία “MEGASAIN FUELS IKE.” στην οδό Καλύμνου 35 στη Βούλα Αττικής. Εκεί διαπιστώθηκε ότι για τα διατιθέμενα καύσιμα, δεν είχε γνωστοποιήσει το πρατήριο στον διαδικτυακό τόπο www.fuelprices.gr του Υπουργείου Ανάπτυξης ως όφειλε, τις τιμές λιανικής πώλησης των ανωτέρω καυσίμων για χρονικό διάστημα άνω των επτά ημερών, παράβαση που επισύρει διοικητικό πρόστιμο.

Ετικέτες

Σηκώνουν μοτοσυκλέτες και σκούτερ από το κέντρο της Αθήνας

Επιχείρηση του Δήμου απομακρύνει τα παρατημένα δίκυκλα σε τηλεοπτική μετάδοση
Athens Derelict Bikes
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Μια επιχείρηση εκκαθάριση ξεκίνησε, ο Δήμος Αθηναίων απομακρύνωντας εγκαταλελειμμένα δίκυκλα από τους δρόμους, απελευθερώνοντας θέσεις στάθμευσης και δημόσιο χώρο.

Μεγάλη επιχείρηση του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20/11, με στόχο την απομάκρυνση δεκάδων εγκαταλελειμμένων δικύκλων που εδώ και μήνες καταλάμβαναν δημόσιο χώρο στο κέντρο της πόλης. Από νωρίς το πρωί, συνεργεία του Δήμου προχωρούσαν σε “σήκωμα” δικύκλων, με ένα από αυτά να μεταδίδεται ζωντανά σε τηλεοπτική εκπομπή.

Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Αθηναίων Ρωξάνη Μπέη, το συγκεκριμένο δίκυκλο που απομακρύνθηκε στον αέρα της εκπομπής βρισκόταν στο σημείο ακινητοποιημένο από τον Φεβρουάριο του 2025.

Η ίδια εξήγησε αναλυτικά το νομικό πλαίσιο:
“Αυτό που προβλέπει ο νόμος είναι 15 ημέρες αμετακίνητο και καταγεγραμμένο από την υπηρεσία, στη συνέχεια άλλες 20 ημέρες με το ενημερωτικό αυτοκόλλητο περί ακινησίας, που ειδοποιεί τον ιδιοκτήτη και ακολουθείται η διαδικασία συστημένης επιστολής”.

Η κ. Μπέη ανέφερε επίσης ότι ο Δήμος προχώρησε στη μαζική σάρωση μετά την αποσυμφόρηση της αποθήκης όπου βρίσκονταν σχεδόν 1.800 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα. Η διαδικασία ξεμπλόκαρε όταν δόθηκε η δυνατότητα να μεταφερθούν σε ανάδοχη εταιρεία για ανακύκλωση, αντί να περιμένουν τον εκπλειστηριασμό μέσω ΑΑΔΕ.

Στο πλαίσιο των τρεχουσών δράσεων, 380 εγκαταλελειμμένα δίκυκλα θα απομακρυνθούν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, απελευθερώνοντας δεκάδες σημεία στάθμευσης και διευκολύνοντας την κυκλοφορία στο κέντρο.

Το πρόβλημα, όπως σημείωσε η αντιδήμαρχος, δεν περιορίζεται μόνο στα δίκυκλα, καθώς το 2024 πραγματοποιήθηκαν 900 άρσεις εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, αριθμός που αναμένεται να ξεπεραστεί φέτος.

Το φαινόμενο των εγκαταλελειμμένων οχημάτων, μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, παραμένει ένα ζήτημα στο δημόσιο χώρο της Αθήνας, με τις επιχειρήσεις απομάκρυνσης, να συνεχίζονται σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές.