Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

MXGP - Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού

Μετά τη Husqvarna η ατυχία των τραυματισμών χτύπησε και την KTM
motomag MXGP – Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/2/2024

Η Red Bull KTM Factory Racing έκανε γνωστό πως ο Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2 δεν θα δώσει το παρών στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στην Αργεντινή στις 10 Μαρτίου, καθώς θα χρειαστεί να αναρρώσει από την χειρουργική επέμβαση που πραγματοποίησε στο δεξί του χέρι.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross ξεκινά το φετινό αγωνιστικό του ταξίδι από την Αργεντινή σε λιγότερο από δύο εβδομάδες ωστόσο για ακόμη μία ομάδα του Πρωταθλήματος τα πράγματα δεν κυλούν ομαλά. Μετά τη Nestaan Husqvarna Factory Racing η οποία ανακοίνωσε πως ο αναβάτης της στην μεγάλη κατηγορία MXGP Mattia Guadagnini θα απουσιάζει για κάποιο διάστημα από τους αγώνες ελέω τραυματισμού ήρθε μία ανάλογη ανακοίνωση από την Red Bull KTM Factory Racing η οποία αναφέρεται σε έναν εκ των τεσσάρων αναβατών της.

Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση αφορούσε τον Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2. O Βέλγος αναβάτης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του είχε μία πτώση με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στον δεξιό του αντίχειρα. Ο Everts ο οποίος υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση θα χρειαστεί να μείνει εκτός αγώνων για ένα μήνα, με την ομάδα να ελπίζει να τον έχει ξανά κοντά της στον δεύτερο αγώνα της σεζόν.

O Harry Norton, αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Δυστυχώς τέτοιες ατυχίες συμβαίνουν στο motocross. Είναι θετικό πως η επέμβαση για τον Everts πήγε καλά. Τώρα χρειάζεται ανάρρωση και ελπίζουμε να τον δούμε ξανά στην Ισπανία.”

Ετικέτες