Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

Monster Energy Yamaha Factory MXGP/ΜΧ2 - Με έξι αναβάτες στη μάχη του τίτλου [VIDEO]

Στόχος η υπεράσπιση των τίτλων του κατασκευαστή και στις δύο κατηγορίες
motomag Monster Energy Yamaha Factory MXGP/ΜΧ2 – Με έξι αναβάτες θα ριχτεί στη μάχη του τίτλου [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/2/2024

Η ομάδα της Yamaha αποκάλυψε τους αναβάτες με τους οποίους θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross στις κατηγορίες MXGP και MX2, με τους Maxime Renaux, Jago Geerts, Calvin Vlaanderen, Thibault Benistant, Rick Elzinga και Andrea Bonacorsi να έχουν ως κύριο στόχο να υπερασπιστούν τον τίτλο του κατασκευαστή και στις δύο κατηγορίες.

Ξεκινώντας από τη μεγάλη κατηγορία, αυτός που θα ηγηθεί της Monster Energy Yamaha Factory MXGP θα είναι o Παγκόσμιος Πρωταθλητής MX2 του 2021 Maxime Renaux, με τον 23χρονο Γάλλο να θέλει να επανέλθει στις κορυφαίες θέσεις μετά τον περσινό του τραυματισμό. Για ακόμη μία χρονιά δίπλα στον Renaux θα είναι ο Calvin Vlaanderen, με τον Νοτιοαφρικανό να αποτελεί έναν από τους πιο σταθερούς αναβάτες του grid. Το τρίτο Yamaha YZ450 FM θα οδηγεί ο Jago Geerts. O 23χρονος Βέλγος που πέρυσι αγωνιζόταν στην MX2 είναι το επόμενο ταλέντο που θέλει να αξιοποιήσει η ιαπωνική ομάδα στο χώρο του motocross και δεν είναι τυχαίο πως αρκετοί πιστεύουν πως μπορεί να είναι ο επόμενος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Monster Energy Yamaha Factory MXGP/ΜΧ2 – Με έξι αναβάτες θα ριχτεί στη μάχη του τίτλου [VIDEO]

Στην MX2, η Monster Energy Yamaha Factory MX2 θα έχει στη διάθεση της τους Thibault Benistant, Rick Elzinga και Andrea Bonacorsi οι οποίοι θα οδηγούν την YZ250 FM. Ο 21χρονος Γάλλος Benistant στην τέταρτη χρονιά του στην MX2 κατηγορία ευελπιστεί να κάνει ακόμη ένα βήμα εμπρός με στόχο τι άλλο την μετακόμιση στη μεγάλη κατηγορία MXGP. O Elzinga με τη σταθερότητα που τον διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια θα προσφέρει πολύτιμους πόντους στην ομάδα του καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ άπαντες στη Yamaha περιμένουν από τον περσινό πρωταθλητή της EMX250 Bonacorsi να παλέψει στα ίσια με τα μεγάλα παιδιά της MX2.

Monster Energy Yamaha Factory MXGP/ΜΧ2 – Με έξι αναβάτες θα ριχτεί στη μάχη του τίτλου [VIDEO]

O Alexandre Kowalski, Yamaha Motor Europe Off-Road Racing Manager δήλωσε: "Ανυπομονούμε να υπερασπιστούμε τους παγκόσμιους τίτλους στις κατηγορίες MXGP και MX2. Η σύνθεση της ομάδας μας και στις δύο κατηγορίες είναι αξιόλογη και πιστεύω πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί από τον πρώτο αγώνα της σεζόν.”

Yamaha

 

Ετικέτες