Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Από τον
Κώστα Γκαζή
16/12/2022
Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.
Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.
Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.
Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.
Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!
Triumph TF 250-X - Ντεμπούτο με βάθρα στο ισπανικό πρωτάθλημα MX
Οι Mikkel Haarup και Camden McLellan έδειξαν με το καλημέρα τις δυνατότητες της βρετανικής motocross μοτοσυκλέτας
Από τον
Αλέξανδρο Λαμπράκη
6/2/2024
Με το δεξί ξεκινά η εργοστασιακή ομάδα Monster Energy Triumph Racing στον δρόμο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP, με τους δύο αναβάτες της, Mikkel Haarup και Camden McLellan, να πλασάρονται στη 2η και 3η θέση γενικής αντίστοιχα, στον εναρκτήριο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος για το 2024 στην πίστα της Talavera de la Reina, η οποία στο παρελθόν έχει υπάρξει σταθμός του προγράμματος των MXGP.
Δυνατά ξεκίνησε ο Mikel, ο οποίος βρέθηκε να ηγείται από την αρχή μέχρι και το τέλος στον προκριματικό αγώνα του Σαββάτου. Ο πρώτος αγώνας της MX2 το πρωί της Κυριακής τον βρήκε ζεστό, με τον νεαρό Δανό να στρίβει πρώτος, παίρνοντας το holeshot. Πίσω του, ακολουθούσε ο Lucas Coenen της Husqvarna, ο οποίος δεν θα αργούσε να τον περάσει. Ο Haarup προσπάθησε να ξεφύγει με την Triumph TF 250-X του, όμως ένα λάθος του κόστισε, με τον Βέλγο να βρίσκει την ευκαιρία να περάσει στην πρώτη θέση. Για το πρώτο μισό του αγώνα ο Δανός αναβάτης της Triumph πάλεψε με τον Coenen, χωρίς επιτυχία. Το δεύτερο μισό τον βρήκε να κρατάει υψηλό ρυθμό, αποφεύγοντας τα λάθη, κάτι που του εξασφάλισε την δεύτερη θέση -και το παρθενικό βάθρο της Triumph σε αγώνες Motocross Εθνικού Επιπέδου.
Από την άλλη, ο πρώτος αγώνας της Κυριακής δεν ήταν αυτό που θα ήθελε ο McLellan, καθώς έκανε κακή εκκίνηση. Παρόλ’ αυτά, ο Νοτιοαφρικανός αναβάτης δεν το έβαλε κάτω, καταφέρνοντας να τερματίσει στην τέταρτη θέση.
Ο δεύτερος αγώνας της MX2 κατηγορίας, την ίδια ημέρα, είδε τον Haarup να μπλέκεται μέσα στον χαμό της εκκίνησης, χάνοντας για λίγο το holeshot. Αυτό, όμως, δεν επηρέασε τον ρυθμό του, οδηγώντας με ταχύτητα και αποφεύγοντας επιπόλαια λάθη, καταφέρνοντας να τερματίσει και εδώ στην δεύτερη θέση.
Στη συνέχεια, η προσπάθεια του McLellan μπορεί άνετα να χαρακτηριστεί "άθλος", καθώς στην εκκίνηση του δεύτερου αγώνα, ο αναβάτης της Triumph βρέθηκε εκτός της πρώτης εικοσάδας. Αναδεικνύοντας την μαχητικότητα και την αποφασιστικότητά του, όμως, ο Camden κατάφερε να παλέψει, τερματίζοντας στην τρίτη θέση! Τα δύο του αποτελέσματα, στους δύο αγώνες, του χάρισαν την τρίτη θέση γενικής, πίσω από τον Haarup, με τη Monster Energy Triumph Racing να κάνει το 2-3 στο βάθρο.
Όπως είναι λογικό, ο Mikkel Haarup, ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά που πρέπει να γίνει. Όπως είπε ανυπομονεί για τον δεύτερο αγώνα πριν την έναρξη της σεζόν του MXGP, με το βλέμμα του στραμμένο ήδη στο πρώτο GP, στις 10 Μαρτίου.
Από την πλευρά του, ο McLellan έμεινε με γλυκόπικρα συναισθήματα, καθώς δεν κατάφερε να έχει την εκκίνηση που θα ήθελε μένοντας πίσω. Μάλιστα το Σάββατο, όπως είπε, τα πράγματα ήταν ακόμα πιο δύσκολα για τον ίδιο, καθώς είχε να αντιμετωπίσει κάποιους πόνους στο χέρι του.
Αναμφίβολα, η Ισπανία αποτέλεσε πρόσφορο έδαφος για την συλλογή σημαντικών δεδομένων, πριν την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MXGP, θέτοντας πολύ καλές βάσεις για την προετοιμασία της ομάδας. Σε δύο εβδομάδες η Monster Energy Triumph Racing θα βρεθεί στο Sommieres της Γαλλίας, για τον δεύτερο αγώνα πριν το πρώτο της GP.