Έσπασε ξανά την κλείδα του ο Jeffrey Herlings σε αγώνα στην Ολλανδία [Video]

Τραυματισμοί δίχως τέλος για τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Motocross
motomag Έσπασε ξανά την κλείδα του ο Jeffrey Herlings σε αγώνα στην Ολλανδία [Video]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

24/10/2023

Αν μπορούσε να συνοψίσει κανείς την καριέρα του Herlings με 3 φράσεις, αυτές θα ήταν: ταχύτητα, νίκες και σοβαροί τραυματισμοί. Δυστυχώς ο Ολλανδός αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing για ακόμη μία φορά τραυματίστηκε σοβαρά σε αγώνα στην Ολλανδία, με αποτέλεσμα να σπάσει εκ νέου την κλείδα του.

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής motocross -MX2 2012, 2013,2016 και MXGP 2018, 2021- Herlings αναμφίβολα από την πρώτη στιγμή που βρέθηκε πάνω σε μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα motocross εντυπωσίασε με την ταχύτητα του, ωστόσο ο Ολλανδός σε όλη τη διάρκεια της μέχρι τώρα καριέρας του ταλανίζεται από σοβαρούς τραυματισμούς οι οποίοι τον έχουν κρατήσει εκτός δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του 2022 ο Herlings έμεινε εκτός αγώνων ελέω τραυματισμού στο πόδι, ενώ στην επιστροφή του το 2023 ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, προσπάθησε να βρει μία χρυσή τομή μεταξύ ταχύτητας και ασφάλειας. Παρολαυτά η τύχη δεν ήταν με το μέρος του “The Bullet” για ακόμη μία φορά καθώς στον αγώνα της Γερμανίας μετά από πτώση ο Herlings τραυματίστηκε σοβαρά στον αυχένα με αποτέλεσμα να μείνει εκτός για αποθεραπεία.

MXGP

Ο τραυματισμός ήταν πιο σοβαρός από ότι περίμενε ο αναβάτης της KTM διότι υπήρχε ένα κάταγμα σπονδύλου στον αυχένα με αποτέλεσμα η αποθεραπεία να διαρκέσει περισσότερο χρόνο. Στην επιστροφή του στην ενεργό δράση ο Herlings έκανε ότι μπορούσε ώστε να επιστρέψει σε ανταγωνιστικό επίπεδο, όμως τραυματίστηκε ξανά, αυτή τη φορά σπάζοντας την κλείδα του στον αγώνα της Ολλανδίας τον Αύγουστο. Μετά από χειρουργική επέμβαση, ο αναβάτης της ΚΤΜ επέστρεψε για ακόμη μία φορά στους αγώνες με τον ίδιο να θέλει να τελειώσει χωρίς απρόοπτα την φετινή χρονιά ωστόσο λογάριαζε εκ νέου χωρίς τον ξενοδόχο, καθώς στον αγώνα Strandcross στην Ολλανδία (γρουσούζικη χώρα) είχε μία πτώση στα δοκιμαστικά, με αποτέλεσμα να σπάσει εκ νέου την κλείδα του! Όπως φαίνεται η τύχη δεν είναι με τον “The Bullet” ενώ θα πρέπει να δούμε πόσο καιρό θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης.

Ετικέτες

Supercross 2024, Glendale - O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Jett Lawrence με Honda στην κορυφή της βαθμολογίας [VIDEO]

Back to back νίκη για τον RJ Hampshire της Husqvarna στα 250SX
motomag Supercross 2024, Glendale – O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Lawrence με Honda ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/2/2024

Ο έκτος γύρος της χρονιάς για τον θεσμό του Supercross, πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο στάδιο State Farm Stadium στο Glendale της Αριζόνα, με τους 55.000 θεατές να πανηγυρίζουν τις νίκες του Ken Roczen (Suzuki) στα 450SX και του RJ Hampshire (Husqvarna) στα 250SX.

Ο Ken Roczen της Progressive Insurance ECSTAR Suzuki με δύο νίκες στο συγκεκριμένο στάδιο στην μέχρι τώρα αγωνιστική του καριέρα ήξερε καλά πως έχει αρκετές πιθανότητες για ένα καλό αποτέλεσμα στον έκτο γύρο της χρονιάς. Ο αναβάτης της Suzuki στον κυρίως αγώνα, πήρε το Holeshot και στη συνέχεια έγινε κυριολεκτικά άφαντος πανηγυρίζοντας μπροστά στους 55.000 θεατές την τρίτη του νίκη στο State Farm Stadium. O Roczen έγινε ταυτόχρονα ο πέμπτος διαφορετικός αναβάτης που κερδίζει αγώνα στο φετινό Supercross.

Supercross 2024, Glendale – O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Lawrence με Honda ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας

Πίσω από τον αναβάτη της Suzuki, βρέθηκε ο Jason Anderson της Monster Energy Kawasaki, ο οποίος σε κανένα σημείο του αγώνα δεν απείλησε και δεν απειλήθηκε. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Jett Lawrence της Team Honda HRC, με τον Αυστραλό να κάνει έναν εξαιρετικό αγώνα, καθώς στα πρώτα στάδια ήταν εκτός δεκάδας. Η τρίτη θέση του Lawrence ήταν αρκετή όμως για να τον φέρει στην κορυφή της βαθμολογίας, με τον αναβάτη της Honda να έχει 117 βαθμούς. Στη δεύτερη θέση υποχώρησε ο Chase Sexton (KTM), με 111 βαθμούς με τον Aaron Plessinger (KTM), να βρίσκεται στην τρίτη έχοντας 108 βαθμούς.

Στα 250SX της Δυτικής Ακτής, ο RJ Hampshire της Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής. Ο αναβάτης της Husqvarna κατάφερε να κρατήσει πίσω του στα πρώτα στάδια του αγώνα τους Levi Kitchen (Kawasaki), Jo Shimoda (Honda), Jordon Smith (Yamaha), με τον Αμερικανό στη συνέχεια να κερδίζει τη back to back νίκη στην κατηγορία 250SX της Δυτικής Ακτής. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Levi Kitchen της Kawasaki με τον Jo Shimoda (Honda) να συμπληρώνει το βάθρο. Με τη νίκη του αυτή ο Hampshire ανέβηκε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, με τον αναβάτη της Husqvarna να κυνηγά πλέον τον δεύτερο Jordon Smith της Yamaha (102 βαθμούς) και τον πρωτοπόρο Levi Kitchen της Kawasaki (106 βαθμούς).

Supercross 2024, Glendale – O Roczen με Suzuki τη νίκη, ο Lawrence με Honda ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας

O Ken Roczen δήλωσε: “Δεν έχω κερδίσει πολλούς αγώνες τα τελευταία χρόνια οπότε θέλω να χαρώ τη στιγμή. Έκανα πολύ καλό αγώνα, η μοτοσυκλέτα μου ήταν άψογη και ευχαριστώ την ομάδα μου για αυτό.”

O RJ Hampshire ανέφερε: “Δουλεύουμε σκληρά με την ομάδα μου για να πετυχαίνουμε νίκες, έχουμε μερικές εβδομάδες κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα, οπότε θα έχουμε τη δυνατότητα να ξεκουραστούμε.”

Οι πρωταγωνιστές του AMA Supercross στις 24 Φεβρουαρίου θα αγωνιστούν στο Arlington στον έβδομο γύρο της χρονιάς.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_rdwEoC3hq4?si=U4tVNzAfBOQ-yRA8" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

 

Ετικέτες