FIM World Supercross 2023 - Aλλαγή ιδιοκτησίας της SX Global

Ακυρώνονται οι αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά, κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία
WSX
Από το

motomag

12/9/2023

Η SX Global η οποία είναι η διοργανώτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως περνά σε νέα επενδυτικά χέρια, με τους Kyril Louis-Dreyfus, Juan Sartori και Adam Bailey να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι της εταιρείας. Η νέα αλλαγή ιδιοκτησίας είχε ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου με άμεση ισχύ με τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά να ακυρώνονται, ενώ θα διεξαχθούν κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία.

Στα πλαίσια αναβάθμισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), η νέα διοίκηση της SX Global αποφάσισε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2023 με άμεση ισχύ. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα ηνία της διοργανώτριας εταιρείας του θεσμού είναι ο Γάλλος Kyril Louis-Dreyfus, ο Ουρουγουανός Juan Sartori καθώς και ο Αυστραλός Adam Bailey. Οι επιχειρηματίες Louis-Dreyfus και Juan Sartori οι οποίοι είναι κάτοχοι μετοχών στην βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα της Premier Leugue Sunderland θέλουν να κάνουν το WSX πιο εμπορικό και σε συνεργασία με τον CEO της SX Global Adam Bailey ο οποίος είναι ο τρίτος κρίκος της αλυσίδας του νέου επενδυτικού σχηματισμού ανακοίνωσαν μέσω της SX Global πως αυτές οι αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο έγιναν λόγω προβλημάτων που συνάντησαν στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, κοινώς στα logistics.

WSX

O Adam Beiley, CEO της SX Global δήλωσε: “Η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και ο Καναδάς παραμένουν σημαντικές αγορές για το WSX και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε σε κάθε μία από αυτές πολύ σύντομα. Το 2023 επρόκειτο να είναι το πρώτο άνοιγμα του WSX σε αυτές τις αγορές και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε απόλυτα δίκαιοι απέναντι τους. Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως κάθε εμπειρία στο WSX θα είναι φανταστική. Μένοντας σε αυτό, η νέα ομάδα ιδιοκτησίας αποφάσισε ότι αυτές οι αναθεωρήσεις του ημερολογίου ήταν απαραίτητες αυτή τη στιγμή. Οι υλικοτεχνικές προκλήσεις που συναντήσαμε ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Ως εκ τούτου, θα επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι διοργανώσεις WSX του 2023 στο Άμπου Ντάμπι και στη Μελβούρνη θα εκτελεστούν στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να συνεχίσουμε τη σημαντική πρόοδο στην οικοδόμηση του πρωταθλήματος για το 2024 και μετέπειτα”.

O Adam Beily στη συνέχεια ανέφερε: “Τα εισιτήρια για τους αγώνες του WSX Abu Dhabi και Australian Grands Prix παραμένουν σε πώληση και η ζήτηση τους είναι μεγάλη. Όσον αφορά τους οπαδούς οι οποίοι αγόρασαν εισιτήριο για τις εκδηλώσεις οι οποίες ακυρώθηκαν φυσικά θα λάβουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υποστηρικτές μας για την υπομονή και την αμέριστη υποστήριξή τους σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για το WSX.”

WSX

 

Ετικέτες

Supercross 2024, Detroit - O Jett Lawrence κερδίζει και το Πρωτάθλημα... ξεκινά από την αρχή [VIDEO]

Ο πρώτος αγώνας στα 250SX της Ανατολικής Ακτής είχε νικητή τον Austin Forkner με Kawasaki
Jett Lawrence
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/2/2024

O Jett Lawrence της Team Honda HRC κέρδισε τον πέμπτο αγώνα της σεζόν στην 450SX κατηγορία, με τον Αυστραλό που κάνει το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγοράι φέτος να μειώνει τη διαφορά από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Chase Sexton (KTM), στον έναν βαθμό. Τον πρώτο αγώνα της 250SX κατηγορίας για την Ανατολική Ακτή κέρδισε ο Austin Forkner της Monster Energy Pro Circuit Kawasaki.

Για πρώτη φορά στεγασμένο στάδιο φιλοξένησε αγώνα στην ιστορία του Supercross, με 52.961 θεατές να γεμίζουν το Ford Field Stadium στο Detroit. Στην μεγάλη κατηγορία 450SX ο Aaron Plessinger της Red Bull KTM Factory Racing είχε έρθει στο Detroit ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας, με τους Sexton και Cooper Webb να ακολουθούν λίγους βαθμούς πιο πίσω.

Στα ελεύθερα και χρονομετρημένα αυτός που έδειξε πως ήταν στην καλύτερη δυνατή αγωνιστική κατάσταση ήταν ο Jett Lawrence της Honda. O Αυστραλός στους τελευταίους αγώνες είχε σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του ενώ δεν έλειψαν και οι αντεγκλήσεις με άλλους αναβάτες όπως είχατε διαβάσει στο MOTO. Στο Detroit αυτά τα άφησε πίσω του, μπαίνοντας αποφασισμένος για τη νίκη.

Supercross 2024, Detroit – O Lawrence με Honda κυριαρχεί και το πρωτάθλημα ξεκινά από την αρχή [VIDEO]

Ο αναβάτης της Honda στον κυρίως αγώνα ξεκίνησε καλύτερα όλων και με το καλημέρα βρέθηκε στην πρώτη θέση. Οι Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing), Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki), Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), Jason Anderson( Monster Energy Kawasaki) και Aaron Plessinger (Red Bull KTM Factory Racing), προσπαθούσαν να μείνουν κοντά στον Lawrence αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό.

Jett Lawrence

Ο ταλαντούχος αναβάτης της Honda ήταν αλάνθαστος πανηγυρίζοντας με άνεση τη νίκη στον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος και τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του στην 450SX κατηγορία. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Sexton με τον Roczen να συμπληρώνει την τρίτη θέση του βάθρου. Όσον αφορά τη βαθμολογία του πρωταθλήματος, η νίκη του Lawrence έβαλε κυριολεκτικά φωτιά. Ο Sexton πέρασε στην κορυφή έχοντας πλέον 98 βαθμούς, με τον Lawrence να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση έχοντας 97 βαθμούς. Ο Plessinger από την πρώτη θέση έπεσε στην τρίτη με τον Αμερικανό να έχει 96 βαθμούς. Στην τέταρτη θέση με 92 βαθμούς ακολουθεί ο Webb.

Supercross 2024, Detroit – O Lawrence με Honda κυριαρχεί και το πρωτάθλημα ξεκινά από την αρχή [VIDEO]

Στο Detroit πραγματοποιήθηκε και ο εναρκτήριος αγώνας της κατηγορίας 250SX της Ανατολικής Ακτής. Με την έναρξη του αγώνα στην πρώτη στροφή επικράτησε πανδαιμόνιο με περισσότερους από 5 αναβάτες να πέφτουν μετά από επαφή μεταξύ τους. Αυτό το λάθος το εκμεταλλεύτηκε καλύτερα από όλους ο Austin Forkner της Monster Energy Pro Circuit Kawasaki. O Αμερικανός οδήγησε χωρίς λάθη με αποτέλεσμα να κατακτήσει με ευκολία την πρώτη νίκη της σεζόν. Στο βάθρο βρέθηκαν οι Max Anstie (Honda) και Daxton Bennick (Yamaha).

Ο αναβάτης της Honda, Max Anstie κατάφερε να φύγει από το Detroit με μία δεύτερη θέση κρατώντας πίσω του για όλη τη διάρκεια του αγώνα τον αναβάτη της Yamaha Daxton Bennick. Όσον αφορά τη βαθμολογία του πρωταθλήματος ο Forkner προηγείται με τους Anstie και Bennick να ακολουθούν.

O Jett Lawrence δήλωσε μετά τη νίκη του: “Οι αποφάσεις μου, τις τελευταίες εβδομάδες, δεν ήταν τόσο καλές. Η ταχύτητά μου δεν ήταν τόσο κακή, αλλά τα αποτελέσματα που πέτυχα δεν ήταν καλά, χαίρομαι που επέστρεψα στις επιτυχίες.”

O Austin Forkner ανέφερε: “Φέτος αποφάσισα να διασκεδάζω περισσότερο στους αγώνες, αυτό έκανα και εδώ. Επέστρεψα από τον τραυματισμό μου και δεν φοβάμαι να πιέσω είμαι σε καλό επίπεδο τόσο φυσικά όσο και ψυχολογικά.”

Οι πρωταγωνιστές του AMA Supercross θα βρεθούν στο Glendale και συγκεκριμένα στο στάδιο State Farm στις 10 Φεβρουαρίου όπου θα διεξαχθεί ο έκτος γύρος της χρονιάς

sx

 

Ετικέτες