FIM World Supercross 2023 - Aλλαγή ιδιοκτησίας της SX Global

Ακυρώνονται οι αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά, κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία
WSX
Από το

motomag

12/9/2023

Η SX Global η οποία είναι η διοργανώτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως περνά σε νέα επενδυτικά χέρια, με τους Kyril Louis-Dreyfus, Juan Sartori και Adam Bailey να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι της εταιρείας. Η νέα αλλαγή ιδιοκτησίας είχε ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου με άμεση ισχύ με τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά να ακυρώνονται, ενώ θα διεξαχθούν κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία.

Στα πλαίσια αναβάθμισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), η νέα διοίκηση της SX Global αποφάσισε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2023 με άμεση ισχύ. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα ηνία της διοργανώτριας εταιρείας του θεσμού είναι ο Γάλλος Kyril Louis-Dreyfus, ο Ουρουγουανός Juan Sartori καθώς και ο Αυστραλός Adam Bailey. Οι επιχειρηματίες Louis-Dreyfus και Juan Sartori οι οποίοι είναι κάτοχοι μετοχών στην βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα της Premier Leugue Sunderland θέλουν να κάνουν το WSX πιο εμπορικό και σε συνεργασία με τον CEO της SX Global Adam Bailey ο οποίος είναι ο τρίτος κρίκος της αλυσίδας του νέου επενδυτικού σχηματισμού ανακοίνωσαν μέσω της SX Global πως αυτές οι αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο έγιναν λόγω προβλημάτων που συνάντησαν στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, κοινώς στα logistics.

WSX

O Adam Beiley, CEO της SX Global δήλωσε: “Η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και ο Καναδάς παραμένουν σημαντικές αγορές για το WSX και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε σε κάθε μία από αυτές πολύ σύντομα. Το 2023 επρόκειτο να είναι το πρώτο άνοιγμα του WSX σε αυτές τις αγορές και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε απόλυτα δίκαιοι απέναντι τους. Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως κάθε εμπειρία στο WSX θα είναι φανταστική. Μένοντας σε αυτό, η νέα ομάδα ιδιοκτησίας αποφάσισε ότι αυτές οι αναθεωρήσεις του ημερολογίου ήταν απαραίτητες αυτή τη στιγμή. Οι υλικοτεχνικές προκλήσεις που συναντήσαμε ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Ως εκ τούτου, θα επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι διοργανώσεις WSX του 2023 στο Άμπου Ντάμπι και στη Μελβούρνη θα εκτελεστούν στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να συνεχίσουμε τη σημαντική πρόοδο στην οικοδόμηση του πρωταθλήματος για το 2024 και μετέπειτα”.

O Adam Beily στη συνέχεια ανέφερε: “Τα εισιτήρια για τους αγώνες του WSX Abu Dhabi και Australian Grands Prix παραμένουν σε πώληση και η ζήτηση τους είναι μεγάλη. Όσον αφορά τους οπαδούς οι οποίοι αγόρασαν εισιτήριο για τις εκδηλώσεις οι οποίες ακυρώθηκαν φυσικά θα λάβουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υποστηρικτές μας για την υπομονή και την αμέριστη υποστήριξή τους σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για το WSX.”

WSX

 

Ετικέτες

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlings στην MXGP οι Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen στην MX2
motomag MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/2/2024

Ομάδα που κερδίζει λένε δεν αλλάζει, κάτι τέτοιο ισχύει στην περίπτωση της KTM στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι πορτοκαλί τη φετινή χρονιά όπως και το 2023 θα έχουν τους ίδιους αναβάτες και στις δύο κατηγορίες με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP και τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen να αγωνίζονται στην MX2.

Μετά την ανακοίνωση του αγωνιστικού ημερολογίου της φετινής χρονιάς για το MXGP, οι ομάδες ξεκίνησαν δειλά δειλά να παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Μετά την Nestaan Husqvarna Factory Racing ήρθε η ώρα της Red Bull KTM Factory Racing να παρουσιάσει τη δική της σύνθεση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι αναβάτες οι οποίοι θα εκπροσωπούν την αυστριακή εταιρεία είναι οι ίδιοι με πέρυσι με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP με την KTM 450 SX-F, όσον αφορά την MX2 κατηγορία θα δούμε τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen οι οποίοι όπως και πέρυσι έλαβαν μέρος στο πρωτάθλημα με το KTM 250 SX-F. Νέος Team Manager στην Red Bull KTM Factory Racing θα είναι όπως διαβάσατε στο MOTO ο Harry Norton, με τον Αυστραλό να αντικαθιστά τον Antonio Cairoli που πήρε μεταγραφή για την Ducati.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

H πορτοκαλί ομάδα τις επόμενες εβδομάδες θα λάβει μέρος στο ιταλικό και ισπανικό εθνικό πρωτάθλημα ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου στην Παταγονία της Αργεντινής.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlins δήλωσε: “Είμαι ικανός για να κερδίσω αγώνες, πέρυσι ανέβηκα αρκετές φορές στο βάθρο. Η KTM 450 SX-F έχει αρκετά νέα εξαρτήματα τα οποία δοκιμάζουμε εδώ και καιρό. Είμαι ευχαριστημένος από την μοτοσυκλέτα και νομίζω πως συνεχώς βελτιωνόμαστε.”

Ο Andrea Adamo δήλωσε: “Δεν θα χρησιμοποιήσω το “1” στην μοτοσυκλέτα θα παραμείνω στο αγαπημένο μου “80” τη νέα χρονιά. Στόχος μου είναι να είμαι σταθερός και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό σε κάθε αγώνα. Αν καταφέρω να κάνω το back to back και να κατακτήσω τον τίτλο θα είμαι χαρούμενος.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Liam Everts ανέφερε: “Ευελπιστώ να είμαι πιο σταθερός το 2024 και να διαχειριστώ καλύτερα τα Σαββατοκύριακα που δεν πάνε καλά από αγωνιστικής πλευράς. Έχω δουλέψει με τους μηχανικούς για να βελτιώσουμε την KTM 250 SX-F στον τομέα των αναρτήσεων και θεωρώ πως έχουμε βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα.”

Με τη σειρά του ο Sacha Coenen δήλωσε: “H περσινή χρονιά ήταν χρονιά προετοιμασίας, τώρα είμαι πιο έτοιμος. Θέλω να είμαι πιο ανταγωνιστικός και να βρεθώ πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Harry Norton δήλωσε: “Είμαστε λίγο πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Όπως και πέρυσι έχουμε την ίδια αγωνιστική σύνθεση και αυτό είναι κάτι καλό καθώς έχουμε ομοιογένεια. Πιστεύω πως θα τα πάμε ακόμη καλύτερα τη φετινή χρονιά.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

 

Ετικέτες