FIM World Supercross 2023 - Πρωταθλητές οι Ken Roczen και Max Anstie σε WSX και SX2

Με τις μοτοσυκλέτες των Suzuki και Honda στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου των δυο κατηγοριών
Ken Roczen
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

30/11/2023

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross του 2023 ολοκληρώθηκε στην Αυστραλία, με τους Ken Roczen (Suzuki Pipes Motorsport Group) και Max Anstie (Firepower Honda), να κατακτούν τους τίτλους στις κατηγορίες WSX και SX2.

Στην μεγάλη κατηγορία της WSX, o Γερμανός αναβάτης της Suzuki Pipes Motorsport Group κατάφερε να κερδίσει τους δύο από τους τρεις αγώνες της χρονιάς -Μεγάλη Βρετανία και Αυστραλία- εξασφαλίζοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο στο World Supercross που θέλει να ανταγωνιστεί το αντίστοιχο Supercross Πρωτάθλημα της AMA στις Η.Π.Α. Ο Roczen για να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα χρειάστηκε να παλέψει σκληρά με τον μεγάλο του αντίπαλο Joey Savatgy ο οποίος μέχρι την Αυστραλία προηγούταν στην βαθμολογία.

FIM World Supercross 2023 - Πρωταθλητές οι Ken Roczen και Max Anstie σε WSX και SX2

Ο αναβάτης της Suzuki, με δύο νίκες και μία τρίτη θέση στο Marvel Stadium της Αυστραλίας κατάφερε να πανηγυρίσει τον back-to-back Παγκόσμιο Τίτλο στο WSX μπροστά στους 45.000 θεατές.

FIM World Supercross 2023 - Πρωταθλητές οι Ken Roczen και Max Anstie σε WSX και SX2

Στην κατηγορία SX2, ο περσινός πρωταθλητής Shane McElrath δεν κατάφερε να υπερασπιστεί τον τίτλο του στην Αυστραλία καθώς μία πτώση στον πρώτο αγώνα τον έθεσε νωρίς εκτός μάχης. Στον αντίποδα ο Max Anstie (Firepower Honda, φωτό άνω) έκανε το απόλυτο κερδίζοντας και τους τρεις αγώνες μπροστά στο αυστραλιανό κοινό. Η απόδοση του Βρετανού αναβάτη στη χώρα των καγκουρό ήταν αρκετή για να του φέρει τον πρώτο Παγκόσμιο Τίτλο στην κατηγορία SX2 του World Supercross με την ομάδα της Firepower Honda.

Ετικέτες

AMA SMX - Έπαθλο 1.000.000 δολάρια στον νικητή των 450 και 500.000 δολάρια στον νικητή των 250!

Δεν έχει αποσαφηνιστεί αν τα χρήματα θα τα πάρει ο αναβάτης που θα κερδίσει ή η ομάδα του
AMA SMX
Από το

motomag

25/8/2023

Το αμερικανικό πρωτάθλημα motocross πλησιάζει στο τέλος του και οι διοργανωτές αποφάσισαν να δώσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο στους νικητές των δύο κατηγοριών -450 και 250 κυβικά- στον τελευταίο μεγάλο τελικό της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στο Λος Άτζελες στις 23 Σεπτεμβρίου.

Για να φτάσουν όμως στον μεγάλο τελικό και στο έπαθλο του 1.000.000 δολαρίων για τον νικητή των 450 κ. εκ. και των 500.000 δολαρίων για τον νικητή των 250 κ. εκ., οι αναβάτες θα πρέπει πρώτα να αγωνιστούν στον τελευταίο αγώνα του θεσμού AMA Motocross στο Ironman που διεξάγεται στις 26 Αυγούστου ώστε να προκριθούν στους δύο αγώνες Playoff του νέου θεσμού Supermotocross. Από τους δύο αγώνες Playoff -ο πρώτος αγώνας διεξάγεται στις 9 Σεπτεμβρίου στο Concord του New Hampshire με τον δεύτερο αγώνα να διεξάγεται στις 16 Σεπτεμβρίου στο Joliet του Illinois- θα προκριθούν στον Μεγάλο Τελικό του Λος Άτζελες οι 20 καλύτεροι από την κατηγορία των 450 και οι επίσης 20 από την κατηγορία των 250.

AMA SMX

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν το έπαθλο που θα δοθεί στον νικητή της εκάστοτε κατηγορίας θα πιστωθεί στον ίδιο ή θα δοθεί στην ομάδα του νικητή όπως γίνεται για παράδειγμα στο FIM World Supercross Championship. Όπως και να έχει τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, και σίγουρα αποτελούν ένα τεράστιο κίνητρο τόσο για τους αναβάτες όσο και για τις ομάδες που συμμετέχουν στον θεσμό.

AMA SMXAMA SMX

Ετικέτες