Motocross of Nations 2023: Αλλαγή τελευταία στιγμής για την Εθνική Ομάδα της Ιταλίας

Λόγω τραυματισμού του Mattia Guadagnini
motomag Motocross of Nations 2023: Αλλαγή τελευταία στιγμής για την Εθνική Ομάδα της Ιταλίας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/9/2023

O φετινός πρωταθλητής της κατηγορίας EMX250, Andrea Bonacorsi θα αντικαταστήσει τον τραυματία Mattia Guadagnini στην Εθνική Ομάδα της Ιταλίας στον αγώνα του MX των Εθνών που θα διεξαχθεί στο Ernée της Γαλλίας στις 7 και 8 Οκτωβρίου.

Η σύνθεση της Εθνικής Ομάδας της Ιταλίας για τον επερχόμενο αγώνα του MXON αρχικά ήταν: Alberto Forato (MXGP), Andrea Adamo (MX2) και Mattia Guadagnini (Open), ωστόσο ο τραυματισμός που ταλαιπωρεί εδώ και καιρό τον Guadagnini -στον τελευταίο αγώνα του MXGP στην Μεγάλη Βρετανία δεν αγωνίστηκε- ανάγκασε την Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας να προβεί σε μία αλλαγή της τελευταίας στιγμής όσον φορά την αγωνιστική σύνθεση της Εθνικής Ομάδας.

MXON 2023

Πλέον τη θέση του τραυματία Guadagnini -ο αναβάτης της GASGAS μαζί με τους Tony Cairoli και Alessandro Lupino είχε κερδίσει με την Εθνική Ομάδα της Ιταλίας το MXON το 2021- στη κατηγορία Open θα πάρει ο φετινός πρωταθλητής της EMX250 Andrea Bonacorsi με τον αναβάτη της Yamaha Hutten Metaal να κάνει την παρθενική του εμφάνιση στον εν λόγω αγώνα με τα χρώματα της Ιταλίας.

Ο Thomas Traversini, Τεχνικός Επίτροπος της Ιταλικής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας ανέφερε: "Λυπούμαστε πραγματικά για τον Mattia, έναν αναβάτη που πάντα έδειχνε μια ισχυρή προσήλωση στη Maglia Azzurra, όπως έδειξαν και τα παλαιότερα αποτελέσματά του στο Motocross of Nations. Τώρα θα μπορέσουμε να βασιστούμε στον ενθουσιασμό του Bonacorsi, ο οποίος θα πρέπει να αντιμετωπίσει αυτή την εμπειρία χωρίς πίεση, αλλά με τη σκέψη ότι πρέπει να είναι ισάξιος με τους άλλους αναβάτες στην πίστα, όπως φάνηκε και στην πίστα Matterley Basin της Μεγάλης Βρετανίας όπου αγωνίστηκε σαν wildcard στην MX2. Θα έχουμε μια ομάδα ισάξια με τους υπόλοιπους, νέα σε ηλικία και γεμάτη κίνητρα για να καταφέρουμε κάτι καλό".

Ετικέτες

AMA SMX - Έπαθλο 1.000.000 δολάρια στον νικητή των 450 και 500.000 δολάρια στον νικητή των 250!

Δεν έχει αποσαφηνιστεί αν τα χρήματα θα τα πάρει ο αναβάτης που θα κερδίσει ή η ομάδα του
AMA SMX
Από το

motomag

25/8/2023

Το αμερικανικό πρωτάθλημα motocross πλησιάζει στο τέλος του και οι διοργανωτές αποφάσισαν να δώσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο στους νικητές των δύο κατηγοριών -450 και 250 κυβικά- στον τελευταίο μεγάλο τελικό της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στο Λος Άτζελες στις 23 Σεπτεμβρίου.

Για να φτάσουν όμως στον μεγάλο τελικό και στο έπαθλο του 1.000.000 δολαρίων για τον νικητή των 450 κ. εκ. και των 500.000 δολαρίων για τον νικητή των 250 κ. εκ., οι αναβάτες θα πρέπει πρώτα να αγωνιστούν στον τελευταίο αγώνα του θεσμού AMA Motocross στο Ironman που διεξάγεται στις 26 Αυγούστου ώστε να προκριθούν στους δύο αγώνες Playoff του νέου θεσμού Supermotocross. Από τους δύο αγώνες Playoff -ο πρώτος αγώνας διεξάγεται στις 9 Σεπτεμβρίου στο Concord του New Hampshire με τον δεύτερο αγώνα να διεξάγεται στις 16 Σεπτεμβρίου στο Joliet του Illinois- θα προκριθούν στον Μεγάλο Τελικό του Λος Άτζελες οι 20 καλύτεροι από την κατηγορία των 450 και οι επίσης 20 από την κατηγορία των 250.

AMA SMX

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν το έπαθλο που θα δοθεί στον νικητή της εκάστοτε κατηγορίας θα πιστωθεί στον ίδιο ή θα δοθεί στην ομάδα του νικητή όπως γίνεται για παράδειγμα στο FIM World Supercross Championship. Όπως και να έχει τα νούμερα είναι εντυπωσιακά, και σίγουρα αποτελούν ένα τεράστιο κίνητρο τόσο για τους αναβάτες όσο και για τις ομάδες που συμμετέχουν στον θεσμό.

AMA SMXAMA SMX

Ετικέτες