Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross 2021: Δοκιμαστικά 6ου αγώνα Κρηνίδες – Λίγες συμμετοχές σε εκπληκτική πίστα

Τελευταίος αγώνας στην καλύτερη πίστα MX!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/11/2021

Δοκιμές και κατάταξη σήμερα για τον τελευταίο αγώνα για το πανελλήνιο πρωτάθλημα Motocross με ελάχιστες συμμετοχές, μόλις 30 στο σύνολο, καθώς η πλειοψηφία των αναβατών απέχει για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος μετά τον θάνατο του Αλέξανδρου Γεωργαντά και τον βαρύ τραυματισμό του δεκαεξάχρονου Χατζηράλλη.

Έχει προηγηθεί η ακύρωση του 5ου αγώνα μετά την ανακοίνωση του σωματείου της ΛΕΜΣ πως σε ένδειξη συμπαράστασης στις οικογένειες που υποφέρουν μετά τον αγώνα των Γιαννιτσών δεν επιθυμούσε την άμεση διεξαγωγή ενός ακόμη αγώνα και ζητούσε αναβολή. Χωρίς δυνατότητα αλλαγής στο πρόγραμμα η αναβολή μετατράπηκε σε ακύρωση και ακολούθησε κοινή ανακοίνωση δέκα αναβατών για αποχή και από τον τελευταίο αγώνα, τιμώντας την μνήμη του αδικοχαμένου συναθλητή τους και ταυτόχρονα στέλνοντας μήνυμα διαμαρτυρίας προς την Ομοσπονδία για τις αγωνιστικές συνθήκες.

Μετά από ένα τόσο τραγικό γεγονός, που αντίστοιχό του δεν έχει ξανά γίνει, η ακύρωση του πρωταθλήματος θα έπρεπε να εξυπακούεται και η επιστροφή από το 2022 να γίνει με καθολικές αλλαγές σε όποιες διαδικασίες έχει κριθεί απαραίτητο. Είναι γεγονός πως τα παγκόσμια ή εθνικά πρωταθλήματα δεν σταματούν μετά από δυστύχημα, αλλά δεν γίνεται να συγκρινόμαστε με το επίπεδο του παγκοσμίου όταν συζητάμε για το αν πρέπει να ολοκληρωθεί ή όχι το πρωτάθλημα ενώ όταν η συζήτηση πηγαίνει στις συνθήκες να γυρνά η σύγκριση ανάποδα και να ακούγεται το επιχείρημα πως δεν πρέπει να περιμένει κανείς από μία χώρα σαν την Ελλάδα, να κρατήσει επίπεδο παγκοσμίου… Σε κάθε περίπτωση ο 6ος αγώνας θα διεξαχθεί αύριο ακόμη και με ελάχιστες συμμετοχές και με τον τίτλο στην ΜΧ1 να έχει ήδη απονεμηθεί στον αδικοχαμένο Γεωργαντά, που έτσι κι αλλιώς αναμέναμε όλοι πως θα κέρδιζε αν ήταν ακόμη εν ζωή.

Το μόνο απολύτως θετικό από την διεξαγωγή του τελευταίου αγώνα στις Κρηνίδες είναι το παράδειγμα αυτής της εξαιρετικής πίστας και της φοβερής προσπάθειας που έχουν καταβάλει όλοι όσοι εμπλέκονται στην διοργάνωση αυτού του αγώνα, για να βλέπουμε σήμερα μία εικόνα που ξεφεύγει από το επίπεδο της χώρας μας και πηγαίνει πολύ-πολύ ψηλότερα. Οι αντιθέσεις με πριν είναι τεράστιες. Απόδειξη πως μπορούν τα πράγματα να είναι καλύτερα. Δεν είναι μόνο η πίστα άψογη με προστατευτικά παντού, αλλά υπάρχει και πληθώρα κριτών με προστατευτικά κράνη όλοι τους, με σήμανση σε κάθε σημείο και με όλους τους ελέγχους να τηρούνται στην εντέλεια. Κι όλα αυτά με τριάντα συμμετοχές! Ας μην ξεχνάμε πως οι αγώνες στηρίζονται στις συμμετοχές όμως ο μικρός τους αριθμός δεν έφερε εκπτώσεις, τουλάχιστον με την σημερινή εντυπωσιακή εικόνα που μακάρι να συνεχίσει αύριο, προφανώς, και στην συνέχεια να αποτελέσει πρότυπο και για το μέλλον.

Εξαιτίας των ελάχιστων συμμετοχών οι εκκινήσεις συγχωνεύτηκαν κι έτσι MX1, MX2 και MX300 έτρεξαν μαζί με μόλις εννιά αγωνιζομένους. Από αυτούς ξεχώρισε απόλυτα ο Ανδρέας Καρασάββας (#212 GAS-GAS 250) - κεντρική φωτογραφία άρθρου- που ήταν με διαφορά ταχύτερος αλλά και πάρα πολύ εντυπωσιακός στα άλματα. Κοντά του όμως και ο Σπυρης Γιώργος (#10 YZF450) που είχε τον καλύτερο χρόνο της MX1, ενώ στην MX300 πάρα πολύ καλό ρυθμό και εξίσου εντυπωσιακός ήταν και ο Ματι Άρης (#27 Beta300).

Τραυματισμό είχαμε στο warm-up πριν την εκκίνηση για OPEN και Senior, όπου παγιδεύτηκε το πόδι του Δημητρόπουλου Βασίλη και δυστυχώς έφυγε με φορείο για άμεση μεταφορά στο νοσοκομείο με τις διαδικασίες να σταματούν για λίγα λεπτά μέχρι να επιστρέψει το ασθενοφόρο στην πίστα. Κλασικά πολύ γρήγορος σε αυτό το γκρουπ ο Καρασακαλίδης (#177 SX450) όπου για λίγο ακολούθησε τον ρυθμό του και ο Τσιπουρόπουλος (#411 KXF250) όπως φυσικά και ο Πράσσος (#12 CRF450) που τερμάτησε δεύτερος. Με τις μάχες να απουσιάζουν καθολικά, ήταν ευχάριστη όαση η μάχη που έδωσαν Δημητριάδης (#66 KXF250), Κουζής (#62 YZF250) και Γάκης (#213 ΚΤΜ 450) όπως επίσης και πιο μπροστά τους αλλά όχι τόσο έντονα, ο Σοφτα-Μεχμετ Αλη (#99 YZ250) με τον Σιδέρη (#96 YZ125).

Στην MX65 που ήταν η μόνη από τις μικρές κατηγορίες που είχε συμμετοχές ξεχώρισε ο Τριανταφυλλόπουλος Σόλων (#241 GAS GAS) όχι μόνο με τον ρυθμό αλλά και με απίστευτα άλματα που δεν βλέπεις εύκολα από τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες. Όλοι όμως οι αναβάτες ήταν κοντά σε χρόνους πράγμα που δείχνει πως ο αύριο θα δούμε κανονική μάχη από τους μελλοντικούς κορυφαίους αναβάτες της χώρας!

 

Συγκεντρωτική εικόνα Σαββάτου:


 

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Back to back νίκη και για τον Tom Vialle στα 250SX της Ανατολικής Ακτής
SX
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/3/2024

Ο ένατος γύρος της χρονιάς για το Supercross ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο Protective Stadium του Birmingham είχε ως πρωταγωνιστές τους Jett Lawrence (450SX) και Tom Vialle (250SX Ανατολικής Ακτής) οι οποίοι αμφότεροι έγιναν οι πρώτοι που καταφέρνουν να κάνουν back to back νίκες τη φετινή χρονιά.

Η εκκίνηση στο αγώνα του Birmingham θα έδινε ίσως τη μισή νίκη καθώς η βροχή που έπεφτε θα δυσκόλευε τις προσπάθειες των αναβατών στα 450SX. Με το που έπεσαν οι μπάρες το Holeshot πήρε ο Jett Lawrence (Team Honda HRC), με τον Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing) να ακολουθεί από κοντά.

Οι Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki) και Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προσπαθούσαν με τη σειρά τους να μείνουν κοντά στους δύο πρώτους ωστόσο ο ρυθμός τους στα αρχικά στάδια του αγώνα ήταν πιο αργός.

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Λίγο μετά το μισό του αγώνα ξεκαθάρισε και η υπόθεση νίκη στον ένατο γύρο της χρονιάς. Ο Lawrence χωρίς να κάνει λάθη ανέβασε ρυθμό πανηγυρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα ενώ κατάφερε με αυτήν του την επιτυχία να αυξήσει τη διαφορά του στο πρωτάθλημα.

Ο Webb για ακόμη έναν αγώνα τερμάτισε δεύτερος με τον Roczen να συμπληρώνει το βάθρο. Όσον αφορά τη βαθμολογία του πρωταθλήματος στα 450SX, o Lawrence προηγείται έχοντας 185 βαθμούς, με τον Webb να βρίσκεται στη δεύτερη θέση έχοντας 172 βαθμούς. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Sexton ο οποίος έχει 165 βαθμούς.

O Jett Lawrence δήλωσε μετά τη νίκη του: "Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί κατάφερα να γίνω ο πρώτος που κερδίζει φέτος δύο αγώνες στη σειρά. Ταυτόχρονα αύξησα τη διαφορά στην βαθμολογία και είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος”.

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Στο Birmingham πραγματοποιήθηκε και ο τέταρτος γύρος για τα 250SX της Ανατολικής Ακτής. Τα φώτα από την αρχή του αγώνα ήταν στραμμένα στον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) καθώς ο αναβάτης της αυστριακής εταιρείας ερχόταν από μία μεγάλη νίκη στην Daytona. Με το που έπεσαν οι μπάρες ο Vialle ξεκίνησε καλύτερα όλων παίρνοντας την πρωτοπορία.

Λίγο πιο πίσω είχε βρεθεί ο Cameron Macadoo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki), ο οποίος ήθελε να κερδίσει σε αυτόν τον αγώνα τον Vialle. Τελικά αυτό δεν συνέβη ποτέ καθώς ο Vialle οδήγησε από την αρχή μέχρι το τέλος τον αγώνα πανηγυρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην κατηγορία 250SX της Ανατολικής Ακτής.

Πίσω από τον Vialle τερμάτισε ο Cameron Macadoo με τον teammate του στην Monster Energy Pro Circuit Kawasaki, Seth Hammaker να συμπληρώνει το βάθρο. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τον μέχρι πρότινος πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Max Anstie (Firepower Honda Racing Team). O Anstie αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του με αποτέλεσμα να μην συλλέξει καθόλου βαθμούς.

Την ατυχία του Anstie εκμεταλλεύτηκε ο Vialle ο οποίος προηγείται πλέον στην βαθμολογία έχοντας 74 βαθμούς. Έναν βαθμό πιο πίσω βρίσκεται ο Macadoo, με τον αναβάτη της Κawasaki να έχει 73 βαθμούς. O Pierce Brown της GASGAS βρίσκεται στην τρίτη θέση έχοντας 69 βαθμούς.

Ο Tom Vialle ανέφερε μετά την νίκη του: “Ένιωθα καλά όλο το Σαββατοκύριακο και αυτό μου έδωσε την ώθηση για να πιέσω. Η δεύτερη συνεχόμενη νίκη που πέτυχα με έφερε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και στον επόμενο αγώνα”.

Οι πρωταγωνιστές του AMA Supercross στις 16 Μαρτίου θα βρεθούν στην Ινδιανάπολη όπου θα λάβουν μέρος στον δέκατο γύρο της χρονιάς.

 

Ετικέτες