Πρόταση της ΜΟ.ΛΕ.Κ για την MXWoman στο πρωτάθλημα Motocross 2024

Δεν θέλουν λιγότερους αγώνες
Πρόταση της ΜΟ.ΛΕ.Κ για την MXWoman στο πρωτάθλημα Motocross 2024
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/3/2024

Στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος Motocross που έχει ανακοινωθεί για το 2024 προβλέπονται λιγότεροι αγώνες για την μικρή κατηγορία MXWoman που σημαίνει πως η τελική διάκριση θα γίνει μόλις σε 5 αγωνιστικές συναντήσεις πράγμα που σημαίνει πως ο παράγοντας τύχη μπορεί να παίξει μεγαλύτερο ρόλο στον καθορισμού της φετινής πρωταθλήτριας από την στιγμή που η μη συμμετοχή σε έναν αγώνα λόγω τραυματισμού ή οποιασδήποτε άλλης συγκυρίας θα είναι δύσκολο να αναπληρωθεί ακόμη και με ελαφρύ προβάδισμα. Προφανώς και υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα και σε άλλα πρωταθλήματα, όπως της ταχύτητας που αφορά εκεί το σύνολο των συμμετεχόντων και όχι μία κατηγορία, αλλά ας παραμείνουμε στο συγκεκριμένο που υπάρχουν και οι αντίστοιχες προτάσεις από την λέσχη Καλαμπάκας:

 

Τάκος Παναγιώτης

Μέλος Μοτοσυκλετιστικής Λέσχης Καλαμπάκας (ΜΟ.ΛΕ.Κ)

Μετά την έκδοση της προκήρυξης του Πρωταθλήματος Motocross για το 2024 διαπιστώθηκε ότι η κατηγορία MXWoman δεν θα συμμετέχει στον Πρώτο και στον Τελευταίο αγώνα της σεζόν,  με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα της ΜΧWoman  να διεξαχθεί σε 5 αγώνες όπως ακριβώς γινόταν και σε κάθε προηγούμενη χρονιά  που η κατηγορία αυτή είχε λιγότερους αγώνες από τις υπόλοιπες , χωρίς όμως ποτέ να αιτιολογηθεί επαρκώς η διαφορά αυτή. Μελετώντας τον Γενικό Κανονισμό αγώνων MOTOCROSS παρατηρείται ότι δεν προβλέπεται  κάποια εξαίρεση για την κατηγορία αυτή.!!!

Παρόλα αυτά, ενεργές αγωνιζόμενες τις κατηγορίας ΜΧWomen εξέφρασαν την επιθυμία τους να συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος . Η επιθυμία τους αυτή βρίσκει σύμφωνους  -όπως μου μετέφεραν -αρκετούς από τους διοργανωτές των αγώνων (του 2024) και πιστεύω ότι θα βρει σύμφωνους και την Κ.Ε.Α αλλά και το Δ.Σ της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε που είναι και οι άμεσα υπεύθυνοι για την τροποποίηση της προκήρυξης. Με δεδομένο λοιπόν ότι η κατηγορία δεν επιβαρύνει χρονικά το πρόγραμμα των αγώνων λόγω της διενέργειας της σε κοινά σκέλη με την ΜΧSenior, προτείνω τα κάτωθι:

Πρόταση 1η : Να γίνει τροποποίηση της προκήρυξης και η ΜΧWoman να συμμετέχει και στους 7 αγώνες . Στον πρώτο (Κέρκυρα) και τελευταίο (Τρίκαλα) αγώνα όμως , να μην υπάρξει βαθμολογία και να γίνει μόνο απονομή επάθλων. Η τελική βαθμολογία θα βγει από τους 5 αγώνες που ορίζει η αρχική προκήρυξη.

Πρόταση 2η :  Να γίνει τροποποίηση της προκήρυξης και η ΜΧWoman να συμμετέχει και στους 7 αγώνες και η τελική βαθμολογία να βγει από το σύνολο αυτών.

Πρέπει να σας γνωρίσω εδώ ότι, δεν έχω έρθει σε επικοινωνία με το σύνολο των αθλητριών - αλλά με μερικές- και προτρέπω όλα τα σωματεία που έχουν στο δυναμικό τους αθλήτριες που συμμετέχουν στην συγκεκριμένη κατηγορία να κάνουν μια επαφή μαζί τους ενημερώνοντας αυτές για τις παραπάνω προτάσεις. Κατόπιν τα σωματεία (εάν επιθυμούν φυσικά) να τοποθετηθούν και αυτά προς τους αρμόδιους για να διαμορφωθεί μια κοινή γραμμή για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.»

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – O Harry Norton νέος Team Manager αντικαθιστώντας τον Cairoli που έφυγε για την Ducati

Από πωλητής μοτοσυκλετών ΚΤΜ στην Αυστραλία σε κορυφαίο στέλεχος της αγωνιστικής ομάδας MXGP
MXGP Red Bull KTM Factory Racing – O Harry Norton αναλαμβάνει ως Team Manager αντικαθιστώντας τον Cairoli που έφυγε για την Ducati
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/1/2024

Η Red Bull KTM Factory Racing λίγο πριν την εκκίνηση της νέας αγωνιστικής χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, αποφάσισε να προάγει τον Harry Norton, με τον Αυστραλό να αφήνει την θέση του συντονιστή στην ομάδα και να αναλαμβάνει χρέη Team Manager αντικαθιστώντας τον Antonio Cairoli ο οποίος άφησε την αυστριακή εταιρεία για τα μάτια της Ducati.

Ο Norton επί της ουσίας αποτελεί ένα παιδί της "πορτοκαλί" εταιρείας καθώς ξεκίνησε ως πωλητής μοτοσυκλετών της KTM στην Αυστραλία ενώ η αγάπη του για την εκτός δρόμου οδήγηση και συγκεκριμένα για το motocross, τον οδήγησε προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Αυστραλός μετακόμισε το 2019 στην Ευρώπη με τον ίδιο να εντάσσεται στην αγωνιστική ομάδα της Red Bull KTM Factory Racing. Ο Norton ανέλαβε γρήγορα σημαντικό ρόλο εντός της Red Bull KTM Factory Racing και το 2023 ανέλαβε τον ρόλο του συντονιστή της ομάδας αντικαθιστώντας τον Dirk Gruebel.

KTM

Ο τίτλος του Adamo τη φετινή χρονιά στην MX2 καθώς και οι νίκες του Herlings στην MXGP, αποτελεί ένα παράσημο του Norton καθώς συνέβαλε τα μέγιστα για να φτάσει η “πορτοκαλί ομάδα” σε αυτά τα αποτελέσματα. Το 2024 από την θέση του Team Manager μαζί με τους, Valentina Ragni (συντονιστή της ομάδας), Joel Smets (προπονητή των αναβατών), Stefan Simpson (τεχνικός συντονιστής της ομάδας) και του Dirk Gruebel ο οποίος θα έχει τον ρόλο του project manager θα προσπαθήσει να οδηγήσει τους Jeffrey Herlings (MXGP), Andrea Adamo (MXGP), Liam Everts (MX2) και Sacha Coenen (MX2) στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross.

O Harry Norton, πλέον ως Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος, ήταν ένα όνειρο να δουλέψω για αυτή την ομάδα και το να τα καταφέρω και να έχω τέτοια συμβολή στον τρόπο με τον οποίο παρουσιαζόμαστε στους αγώνες είναι κάτι σημαντικό για μένα. Είχα μερικές από τις καλύτερες επιρροές γύρω μου, όπως ο Dirk, ο Peter [Tillerkvist], ο Robert [Jonas] και ο Pit [Beirer], και θέλω να τους ευχαριστήσω για τη βοήθειά τους και για το ότι μοιράστηκαν την εμπειρία τους. Έχουμε μπροστά μας άλλη μια μεγάλη σεζόν και με τους ίδιους στόχους που έχουμε πάντα. Έχουμε μια δυνατή ομάδα και θα δουλέψουμε με το ίδιο πάθος και την ίδια αφοσίωση για να πετύχουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε."

Ο Robert Jonas, Αντιπρόεδρος της Offroad Racing ομάδας της KTM ανέφερε: "Ο Χάρι έφτασε σε αυτή τη θέση με βάση κάποιες ικανότητες που πραγματικά εκτιμούμε. Είναι παθιασμένος με το άθλημα και αφοσιωμένος στη εταιρεία. Έχει ήδη μακρά ιστορία στην KTM και έκανε μια τεράστια αλλαγή για να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και να κυνηγήσει τα επαγγελματικά του όνειρα. Δεν έχει μόνο τις τεχνικές γνώσεις, αλλά έχει δείξει μεγάλη προθυμία για μάθηση και μπορεί να αξιολογεί πολύ καλά τις καταστάσεις. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό είναι ο χαρακτήρας του, είναι ανοιχτός, φιλικός και ήρεμος και αυτά είναι απαραίτητα προσόντα για μια αγωνιστική ομάδα που χρειάζεται καλή οργάνωση, καλή ατμόσφαιρα και να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που μπορεί να φέρει ο αθλητισμός. Πιστεύουμε πραγματικά σε αυτόν. Το 2023 ήταν ήδη μια δοκιμασία για το τι μπορεί να κάνει και τώρα πρόκειται να διευθύνει μια από τις πιο επιτυχημένες ομάδες μας την Red Bull KTM. Είμαστε σίγουροι ότι αυτός, η Valentina, ο Dirk και όλα τα παιδιά θα έχουν ένα δυνατό 2024."

Μένει να δούμε αν ο Harry Norton μπορέσει να γίνει ένας άξιος διάδοχος του θρύλου του motocross Antonio Cairoli.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – O Harry Norton αναλαμβάνει ως Team Manager αντικαθιστώντας τον Cairoli που έφυγε για την Ducati

 

Ετικέτες