Brixton BX500 Concept 2019 στην EICMA

Στην παραγωγή το 2020!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/11/2018

Έχουν περάσει μόλις τρία χρόνια από το ντεμπούτο της Brixton ως εταιρεία, στην EICMA του Μιλάνου το 2015. Από τότε όμως η εξέλιξή της έγινε με ραγδαίους ρυθμούς και πλέον διαθέτει αρκετές και διαφορετικές εκδόσεις με τους δύο μονοκύλινδρους κινητήρες των 125 και 250 κυβικών, μετά και την παρουσίαση των Glanville 250 και Saxby 250 στην Intermot.
Τώρα στην EICMA, η Brixton κάνει ένα ακόμη βήμα εξέλιξης, με την παρουσίαση του concept bike BX500, το οποίο όπως ανακοίνωσαν οι άνθρωποι της KSR, θα παρουσιαστεί του χρόνου ως μοντέλο παραγωγής, κάτι αντίστοιχο δηλαδή με αυτό που έγινε με τα μονοκύλινδρα 250. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το ρεζερβουάρ, το οποίο σχηματίζει ένα τρισδιάστατο "Χ", όπως είναι και το λογότυπο της μοτοσυκλέτας, ενώ η νοητή ευθεία γραμμή από το πάνω μέρος του ρεζερβουάρ μέχρι τη σέλα, είναι το σήμα κατατεθέν των Brixton που υπάρχει και στο BX500.


Οι προβολείς είναι φουλ LED, όπως και τα φλας και το μπροστινό φωτιστικό σώμα ακολουθεί την αρχιτεκτονική των υπόλοιπων μοτέλων της εταιρείας. H ψηφιακή οθόνη των οργάνων είναι τεχνολογίας LCD-VA που δίνει την δυνατότητα για οπίσθιο φωτισμό και κατά συνέπεια τις ευκρινείς ενδείξεις κάτω από όλες τις φωτιστικές συνθήκες.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά, χωρητικότητας 486cc, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, και δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την Brixton, μετά από δύο χρόνια εξέλιξης από μια ομάδα 20 μηχανολόγων. Σύμφωνα με την Brixton, έχουν γίνει εξαντλητικά τεστ στον κινητήρα, ο οποίος έχει αποδείξει την αξιοπιστία του σε χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, και παρά το γεγονός ότι θα χρειαστεί λίγος καιρός ακόμη μέχρι την τελική έγκριση τύπου, η εταιρεία θέλει να φτάσει στο όριο των 47 ίππων που θα επιτρέπει στο ΒΧ500 να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας Α2.

Δείτε το φωτογραφικό υλικό σε υψηλή ανάλυση στο gallery

 

Ετικέτες

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο ελαφρύτερος V-Twin της Ducati φαίνεται πως θα φορεθεί σε όλα τα μη-V4
Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026
Από το

motomag

5/5/2025

Όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, η Ducati ανακοίνωσε τον νέο V2 κινητήρα της το περασμένο φθινόπωρο, που όπως είπαμε σταδιακά θα έμπαινε σε όλα τα μεσαία μοντέλα της. Πράγματι δεν περίμενε πολύ για να τον αναπτύξει στα νέα Streetfighter V2 και Panigale V2, αφότου τον είδαμε πρώτα στο Multistrada V2.

Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.

Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.

Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.

Ετικέτες