Daytona Best Electric M9 50

Νέο ηλεκτρικό σκούτερ
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/5/2021

Η Γκοργκόλης Α.Ε., που αντιπροσωπεύει στην χώρα μας μεταξύ άλλων και την Daytona Best Electric, ανακοίνωσε την έλευση του Μ9 50, του ηλεκτροκίνητου σκούτερ που μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις όπως μπορείτε να διαβάσετε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

Δελτίο τύπου

 

Daytona Best Electric M9 50

 

Η Daytona Best Electric παρουσιάζει το M9 50, το μοναδικής σχεδίασης ηλεκτρικό σκούτερ με υψηλά επίπεδα εξοπλισμού και πρακτικότητας. Είναι το ιδανικό όχημα για τις μικρομετακινήσεις σας, με ασφάλεια, άφθονους χώρους, χαμηλό βάρος και υψηλή τεχνολογία.

 

Για την οδήγηση του M9 50 δεν απαιτείται δίπλωμα μοτοποδηλάτου σε περίπτωση κατοχής διπλώματος Β πάνω από έξι (6) έτη και συμπλήρωση της ηλικίας των είκοσι επτά (27) ετών ( για περισσότερες πληροφορίες → εδώ)

 

Με φουτουριστική σχεδίαση, το M9 50 ξεχωρίζει για τους διπλούς, παράλληλα τοποθετημένους στρογγυλούς προβολείς με περιμετρικά σε αυτούς φώτα θέσης σε σχήμα δακτυλιδιού. Με Full LED φωτισμό, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή και στη σχεδίαση των LED φλας, τα οποία βρίσκονται ενσωματωμένα στη μάσκα του τιμονιού.

Το Μ9 50 αποτελεί ένα κομψά σχεδιασμένο σύνολο με καθαρές διαχρονικές γραμμές και έξυπνη διαμόρφωση χώρων. Η τοποθέτηση των μπαταριών αφήνει άφθονο ενιαίο χώρο αποθήκευσης 22,5 λίτρων κάτω από τη σέλα για ένα FULL FACE κράνος. Με μεγάλο επίπεδο πάτωμα, στο εσωτερικό της ποδιάς συναντάται άγκιστρο ανάρτησης χειραποσκευών και ένας εύχρηστος ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος για μικροπράγματα με θύρα φόρτισης USB.

Πρακτικό, το Μ9 50 θα το αγαπήσει τόσο ο αναβάτης όσο και ο συνεπιβάτης. Η έγχρωμη και ευκρινέστατη οθόνη LCD παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση. Το M9 50 είναι εξοπλισμένο με σύστημα έξυπνου κλειδιού, keyless εκκίνηση και σύστημα συναγερμού. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να εκκινήσει το όχημα χωρίς τη χρήση κλειδιού και να το κλειδώσει ενεργοποιώντας παράλληλα το συναγερμό. Για το συνεπιβάτη διαθέτει αναδιπλούμενα μαρσπιέ αλλά και πλάτη από μαλακό μαξιλάρι για ξεκούραστες βόλτες.

Το Μ9 50 κινείται από ηλεκτροκινητήρα 1500W που βρίσκεται τοποθετημένος στον οπίσθιο τροχό, ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει ομαλή επιτάχυνση με άμεση απόκριση στο γκάζι με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση ενέργειας. Η μέγιστη ταχύτητα του M9 50 είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 45χλμ/ώρα ενώ δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών χαρτογραφήσεων ισχύος (eco/power/sport). Η ενέργεια του M9 50 παρέχεται από αξιόπιστες μπαταρίες μολύβδου με απόδοση 1200Wh προσφέροντας αυτονομία έως και 51 χιλιόμετρα.

 

Το πλαίσιο του M9 50 είναι κατασκευασμένο από ατσάλι με ειδική επεξεργασία για μέγιστη αντιδιαβρωτική προστασία. Το πλαίσιο σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, μόλις 75 kg, τους τροχούς 10” και το κοντό μεταξόνιο 1.260mm καθιστούν το M9 50 εξαιρετικά ευέλικτο και ιδανικό για μετακίνηση εντός πόλης.

Η εμπρόσθια ανάρτηση αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 27mm, ενώ πίσω το M9 50 φέρει διπλό αμορτισέρ με διαδρομή 50mm. Το σύστημα πέδησης του M9 50 αποτελείται από δισκόφρενο διαμέτρου 180mm στον εμπρόσθιο τροχό και ταμπούρο 110mm στον οπίσθιο τροχό.

Επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά»

 

Το M9 50 πληροί τις προϋποθέσεις για τη δράση επιδότησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων & δίκυκλων ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ του υπουργείου περιβάλλοντος και ενέργειας. Η αγορά του επιδοτείται στο 20% με επιπρόσθετες επιδοτήσεις σε περίπτωση ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ παλαιού οχήματος με 400€ και για τις κατηγορίες ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ/ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ή ΑΜΕΑ με 500€.

 

Χρώματα: WHITE - MAT BLACK - RED

 

Τιμή: 1.295 €

 

Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΜΑΖΕΣ
 
ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ
1755 mm * 680 mm * 1050 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ
1260 mm
ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
2
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ)
75 Kg
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΣΧΥΣ
1500W
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
36 Nm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
45 km/h
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
(ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)
έως 51 km
(Βάσει έγκρισης τύπου)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
4 kWh/ 100km
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ (πλήρως φορτωμένο | από 0 km/hr)
10%
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
 
ΚΙΝΗΣΗ
ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ
ΑΥΤΟΜΑΤΟ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
1/2/3
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
 
ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ
ΟΧΙ
ΤΥΠΟΣ
ΜΟΛΥΒΔΟΥ
ΤΑΣΗ
60 V
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
20 Ah
ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
32,5 Kg
ΚΥΚΛΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ
400
ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
 
ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ
90/90-10
ΤΡΟΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΟΣ
90/90-10
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ
ΔΙΣΚΟΣ 180mm
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ
ΤΑΜΠΟΥΡΟ 110mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ
ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ – 27mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΔΙΠΛΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ – 50mm

ΚΤΜ - Νέα KTM XC και XC-F για το 2025 με σημαντικές αναβαθμίσεις

Αναβαθμίσεις σε πλαίσιο, αναρτήσεις, εργονομία και πλέον με την Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad
motomag ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/4/2024

Για το 2025 η σειρά των Cross-Country μοντέλων KTM XC και XC-F, που απευθύνεται στους Αμερικανούς αναβάτες, δέχεται τις αναβαθμίσεις που υιοθετήθηκαν απευθείας από την KTM Factory Racing, παρέχοντας στους αναβάτες μια ακόμη πιο Ready 2 Race εμπειρία.

Όσον αφορά το πλαίσιο αυτό έχει λάβει την πιο σημαντική αναβάθμιση, με ορατές εγκοπές και αλλαγές στο πάχος του τοιχώματος του σωλήνα γύρω από το μπροστινό μέρος, τις βάσεις κινητήρα και τις περιοχές στήριξης του πίσω αμορτισέρ.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Αυτές οι αλλαγές έγιναν για να βελτιώσουν τα χαρακτηριστικά ελαστικότητας του πλαισίου και να μειώσουν το βάρος κατά περίπου 300 γραμμάρια, διατηρώντας παράλληλα τη συνολική σταθερότητα και βελτιώνοντας τη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών της σειράς στις στροφές. Ένα αναβαθμισμένο ψαλίδι με επεξεργασμένη γλίστρα αλυσίδας και νέο πεντάλ πίσω φρένου με βελτιωμένη ανθεκτικότητα ολοκληρώνει τις αναβαθμίσεις που έγιναν στο πλαίσιο.

Το πιρούνι WP XACT Closed Cartridge παρέχει βελτιωμένη αίσθηση ενώ τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης έρχονται χάρη σε μια νέα φιλοσοφία εμβόλου μεσαίας βαλβίδας που βελτιστοποιεί τη ροή λαδιού εντός του φυσιγγίου.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Στο πίσω μέρος, το πίσω αμορτισέρ WP XACT επωφελείται από μια αναβαθμισμένη σύνδεση με ανανεωμένες τσιμούχες και μπουλόνια σύνδεσης μικρότερης διαμέτρου. Η ρύθμιση αυτή έχει έρθει απευθείας από την KTM Factory Racing Team. Με αυτές τις αναβαθμίσεις μειώνεται το βάρος ενώ βελτιώνεται και η ακαμψία.

Εργονομικά, η σειρά KTM XC και XC-F διαθέτει νέα καλύμματα, ρεζερβουάρ με διπλά πλαστικά παρέχοντας μια φρέσκια και πιο επιθετική εικόνα ενώ έχει βελτιωθεί λόγω της συγκεκριμένης εργονομίας και η ψύξη. Αλλαγές έχουμε και στα γραφικά τα οποία τονίζουν το πορτοκαλί και μαύρο χρώμα της σειράς.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Τα μοντέλα KTM XC και XC-F του 2025 διαθέτουν επίσης νέα σχεδίαση στην εισαγωγή αέρα όπως επίσης νέο είναι το snorkel στο φίλτρο αέρα.

Η Μονάδα Συνδεσιμότητας Offroad -δίνεται ως έξτρα στα KTM PowerParts- για τη σειρά XC και XC-F θα υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό. Το CUO προσφέρει διάφορες λειτουργίες και επιλογές προσαρμογής μέσω της εφαρμογής KTMconnect. Αυτό λειτουργεί σε δύο μέρη: το CUO είναι τοποθετημένο στο επάνω δεξί πιρούνι μεταξύ της πάνω και της κάτω τιμονόπλακας, και ο αισθητήρας GPS στο μπροστινό φτερό το οποίο πρέπει να αγοραστεί από τα KTM PowerParts.

ΚΤΜ – Αναβάθμιση για την σειρά KTM XC και XC-F για το 2025

Η σειρά KTM XC και XC-F του 2025 θα φτάσει στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της KTM τον Μάιο.

Ετικέτες