Ecooter E3 - Ήρθε στην Ελλάδα, ανακοινώθηκε η τιμή του

Με αυτονομία που φτάνει έως και τα 210 χιλιόμετρα με 2 μπαταρίες, σε ιδανικές συνθήκες
Ecooter E3
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/7/2023

H Motoway Καμπράνης Α.Ε ανακοινώνει την άφιξη του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Ecooter, Ε3. Το E3 βρίσκεται πλέον στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο προς πώληση.

Το E3 ξεχωρίζει για το μινιμαλιστικό του design, ενώ φέρει δυνατό κινητήρα 7kW (9,4 hp) στο κέντρο του οχήματος, και όχι στον πίσω τροχό, με την Ecooter να κάνει λόγο για τελική ταχύτητα έως και 95 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του Ε3 σε ιδανικές συνθήκες φτάνει έως και τα 105 χλμ., ενώ μπορεί να δεχθεί και δεύτερη μπαταρία για διπλασιασμό των χιλιομέτρων που μπορεί να καλύψει με μία φόρτιση. Το Ε3 μπορεί μάλιστα να φορτιστεί με ταχυφορτιστή, με τη μπαταρία του να γεμίζει από το 0 στο 90% σε μιάμιση ώρα. Σημειώστε πως οι μπαταρίες του είναι αφαιρούμενες. Στα όργανα βρίσκουμε μια μεγάλη και έγχρωμη οθόνη 6,8 ιντσών με συνδεσιμότητα, ενώ στα όργανα μπορούμε να δούμε ακόμα και την ένδειξη πίεσης ελαστικών. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 14 ίντσες μπροστά και 13 πίσω (ή και 12 ανάλογα την έκδοση), ενώ το E3 έρχεται εξοπλισμένο με δυο δισκόφρενα και σύστημα CBS. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται: θύρα φόρτισης USB, αποθηκευτικούς χώρους, PKE smart key, κ.α.

  • Διαθέσιμα Χρώματα: Λευκό και Ασημί
  • Τιμή: 4170€Τιμή με Επιδότηση: 3161€ - Δώρο το Βαλιτσάκι!

Βρείτε το Νέο ηλεκτρικό όχημα της Ecooter Ε3 στα καταστήματα Motoway Καμπράνης Α.Ε και στο δίκτυο συνεργατών της σε όλη την Ελλάδα!

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες