Harley-Davidson CVO Pan America 1250 - Νέα έκδοση αλλά με ίδιο κινητήρα [VIDEO]

Ακόμη ένα κομμάτι του παζλ της νέας γκάμας της H-D έγινε γνωστό
motomag Harley-Davidson CVO Pan America 1250 – Νέα έκδοση αλλά με ίδιο κινητήρα [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/1/2024

Είχατε διαβάσει πως στις 24 Ιανουαρίου και ώρα 18:00 Ελλάδος, η Harley-Davidson θα παρουσιάσει τις νέες μοτοσυκλέτες της, με την CVO Pan America 1250 να είναι ένα από τα μοντέλα που θα δούμε.

Κάποια μοντέλα της H-D όπως τα Nightster Special, Low Rider ST και Pan America 1250 Special έχουν ήδη παρουσιαστεί για το 2024 έχοντας αλλαγές μόνο όσον αφορά τους χρωματισμούς τους, ωστόσο σύμφωνα με το Motorcycle.com ένα από τα νέα μοντέλα που θα δούμε σε λίγες ημέρες θα είναι το CVO Pan America 1250. Να υπενθυμίσουμε πως τα CVO είναι περιορισμένης παραγωγής μοντέλα τα οποία έχουν αποκλειστικά αξεσουάρ της H-D, ξεχωριστό χρωματισμό ενώ έχουν και διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά. Σε έγγραφο του California Air Resources Board (Συμβούλιο Αεροπορικών Πόρων της Καλιφόρνια), υπάρχει πιστοποίηση του ονόματος CVO Pan America 1250, μαζί με τα Pan America 1250 Special και Pan America 1250 που ήδη έχουν ανακοινωθεί για το 2024.

Harley-Davidson

Η διαφορά στο CVO Pan America 1250 σύμφωνα με το Motorcycle.com έγκειται στον κινητήρα, καθώς ενώ στα CVO μοντέλα χρησιμοποιείται ο κινητήρας τον 1.982 κ. εκ. στο CVO Pan America 1250 θα διατηρηθεί ο ήδη υπάρχων V2 κινητήρας Revolution MAX των 1252 κυβικών απόδοσης 150 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με το έγγραφο, το CVO Pan America 1250 θα είναι βαρύτερο λόγω του εξοπλισμού (αποσκευές και διάφορα άλλα αξεσουάρ) χωρίς να αναφέρεται κατά πόσο αυτό θα αυξηθεί σε σχέση με τις Pan America 1250 (245 κιλά) και Pan America 1250 Special (258).

Ετικέτες

Yum-e: Το πρώτο ελληνικό σκούτερ παραγωγής παρουσιάστηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024!

Made in Greece από τον Σαρακάκη!
Yum-e: Το πρώτο ελληνικό σκούτερ παραγωγής παρουσιάστηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/4/2024

Το πρώτο, από δύο που έχει γίνει γνωστό ότι ετοιμάζονται, σκούτερ MADE IN GREECE, έκανε την εμφάνισή του στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 από τον Όμιλο Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ!

Μία πρωτιά για τον ιστορικό Όμιλο που η κατασκευή οχημάτων όχι μόνο δεν του είναι άγνωστη αλλά αποτελεί και ενεργό τομέα στο μακρύ χαρτοφυλάκιό του, παρουσιάστηκε δίχως τυμπανουκρουσίες, όμορφα και ξεκάθαρα, όπως αρμόζει στην συγκεκριμένη επαγγελματική κατηγορία που απευθύνεται. Ίσως για αυτό και δεν το ανακάλυψε κάποιος άλλος και δεν πήρε την έκταση που αρμόζει σε ένα εγχείρημα αυτού του μεγέθους, καθώς το Yum-e έχει στόχο να γίνει εξαγώγιμο προϊόν.

Yum-e: Το πρώτο ελληνικό σκούτερ παραγωγής παρουσιάστηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024!
Το Yum-E είχε την δική του γωνιά στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024

Το όνομά του έχει επιλεχθεί από την ιαπωνική λέξη για το όνειρο και τα ιαπωνικά είναι άμεσο σημείο αναφοράς στην ιστορία και την παράδοση του Ομίλου Σαρακάκη καθώς υπήρξε ο πρώτος εισαγωγέας Honda στην Ευρώπη κι ένας από τους ελάχιστους ανεξάρτητους που παραμένουν ενώ ταυτόχρονα είναι και ο παλαιότερος με συνεχή λειτουργία. Παράλληλα το όνομα Yum-e αποτελεί και λογοπαίγνιο για την λειτουργία του τρίτροχου σκούτερ που προορίζεται για εταιρείες μεταφορών και παραδόσεων.

Ο σχεδιασμός του έχει εξ αρχής απαντήσει στα γνωστά ζητήματα που καλούνται οι επαγγελματίες του χώρου να απαντήσουν με πρώτο και καλύτερο το ζήτημα της αυτονομίας καθώς μιλάμε για ηλεκτρονικό όχημα.

Για αυτό και έγινε προσπάθεια να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα αυτονομίας με την έγκριση τύπου να είναι ακριβώς 210χλμ αυτομίας με μέγιστη ισχύ 4.0kW και μέγιστη ταχύτητα 45χ.α.ω. Διαθέτει δύο κινητήρες, έναν σε κάθε πίσω τροχό διαστάσεων 90/90-10 καθώς και τρία δισκόφρενα με λειτουργία CBS.

Εμπρός έχει τροχό 80/90-14 με αιχμηρό σχεδιασμό και μπόλικο χώρο για τα πόδια με ίσια ποδιά. Να σημειωθεί πως έχει χώρο και κάτω από τη σέλα για κράνος με έξυπνη τοποθέτηση των μπαταριών που παραμένουν αποσπώμενες και έτσι δεν υπάρχει περιορισμός στον χώρο παρκαρίσματος.

Οι HUB κινητήρες είναι αθόρυβοι και προσφέρουν και ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση με τις τρεις μπαταρίες λιθίου να είναι τύπου NMC, 48V/45Ah με χρόνο πλήρους φόρτισης 4,5 ώρες και για τις τρεις συνολικά. Οι μπαταρίες προσφέρουν έναν κύκλο 1000 φορτίσεων, δηλαδή σχεδόν τριών χρόνων εντατικής καθημερινής χρήσης των Σαββατοκύριακων συμπεριλαμβανομένων. Στόχος του Yum-e είναι να προσφέρει στις εταιρείες χαμηλό κόστος συντήρησης και εξίσου χαμηλό κόστος χρήσης.

Yum-e: Το πρώτο ελληνικό σκούτερ παραγωγής παρουσιάστηκε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024!

Ο χώρος αποθήκευσης, από τα πλέον βασικά χαρακτηριστικά του νέου τρίκυκλου σκούτερ του Ομίλου Σαρακάκη, έχει ωφέλιμο φορτίο 85 κιλών και έξυπνο σχεδιασμό της πλατφόρμας ώστε το κουτί αποθήκευσης να αφαιρείται εύκολα για να αυξάνονται οι δυνατότητες φόρτωσης. Στο μεταξύ το κουτί αποθήκευσης είναι σχεδιασμένο για να φέρει τα διακριτικά της εταιρείας ενώ στον πλούσιο εξοπλισμό -για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο- περιλαμβάνονται τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, LED φώτα παντού, λειτουργία οπισθοπορείας, χειρόφρενο, αισθητήρες παρκαρίσματος και ψηφιακά όργανα.

Η γραμμή παραγωγής του Yum-e είναι ήδη έτοιμη και έχει ξεκινήσει να βγάζει τα πρώτα Made in Greece ηλεκτρικά σκούτερ! Μακάρι αυτή να είναι η αρχή και να δούμε περισσότερα δίκυκλα δική μας παραγωγής, καθώς τρίκυκλα σίγουρα θα δούμε και άλλα. Η σκέψη να ξεκινήσουν με κάτι που απαντά σε ένα κενό της αγοράς αυτή τη στιγμή είναι απολύτως σωστή καθώς όχι μόνο εξασφαλίζεται η πώληση αλλά ταυτόχρονα χτίζεται και ο τομέας της αξιοπιστίας διότι είναι πλέον κοινά αποδεκτό πως αν πετύχεις στις μεταφορές, έχεις πετύχει και γενικότερα στην λιανική πώληση. Έναν τομέα που θα θέλαμε να δούμε να διευρύνεται.