Honda Africa Twin 850L: Αποκάλυψη από Ιαπωνικό περιοδικό

Μοντέλο 2021…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/6/2019

Το Ιαπωνικό περιοδικό “Μοτοσυκλέτα” αποκαλύπτει πως η Honda προετοιμάζει το έδαφος για ένα μεσαίου κυβισμού Africa Twin που θα εμφανιστεί ως concept και θα βγει στην παραγωγή έναν χρόνο αργότερα, ως μοντέλο του 2021. Θα παντρευτεί έτσι καλύτερα με την μεγαλύτερη σε κυβισμό και όγκο Africa Twin, που επίσης φαίνεται πως ετοιμάζουν. Το περιοδικό “Μοτοσυκλέτα” (μην μας ζητήσετε να γράψουμε το όνομά του στην γλώσσα του) είναι δεύτερο κάτω από το Young Machine σε αναγνωσιμότητα, και μέχρι τώρα δεν μας έχει δώσει ψευδείς ειδήσεις. Αυτό σημαίνει πως ο μύθος του μικρότερου Africa στοιχειοθετείται πλέον λίγο πιο στέρεα και πατά πάνω στην εικόνα που έχουν δημιουργήσει οι Ιάπωνες. Ουσιαστικά πρόκειται για τον συνεχιστή του Transalp με ένα μούτρο που έντονα φέρνει σε Varadero. Προφανώς και πάτησαν πάνω εκεί οι Ιάπωνες που με βάση την εμπειρία, θα πούμε πως διατηρούν στενές επαφές με τους κατασκευαστές και είναι σε θέση να γνωρίζουν πληροφορίες για τα νέα μοντέλα. Σε κάθε περίπτωση μία τέτοια κίνηση από την Honda είναι πολύ λογική καθώς λείπει από την γκάμα της μία τέτοια μοτοσυκλέτα.

Ο ανταγωνισμός έχει να δείξει πολλά παραδείγματα στα μεσαία on-off την ίδια στιγμή που μόλις λίγες ημέρες πριν, κατά την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Tenere 700, η Yamaha μας εξηγούσε πως βλέπει την τάση της αγοράς στην Ευρώπη να κατευθύνεται σε ελαφριές, ευέλικτες κι εύκολες στην καθημερινή χρήση, μοτοσυκλέτες. Προφανώς κι αυτό δεν είναι κάτι που αναγνωρίζει μονάχα η Yamaha, διαφορετικά δεν θα υπήρχαν τόσες πολλές προτάσεις φέτος στα μεσαία on-off, μέχρι και η Moto Guzzi έχει επιστρέψει με το V85TT.

Οι κατασκευαστές έχουν προβλέψει την τάση αυτή καιρό τώρα, όσο προετοιμάζουν τα νέα τους μοντέλα, και μάλιστα κάποιοι από αυτούς έχουν φτιάξει πολλαπλές εκδόσεις, για να καλύψουν πιο χωμάτινες ή πιο ταξιδιωτικές ανάγκες, όπως για παράδειγμα η KTM και η BMW. Η Honda βέβαια είχε κάτι που οι υπόλοιποι θα ευχόντουσαν να έχουν, την είσοδο στην μεσαία κατηγορία, το CB500X που εμπορικά τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη. Μετά όμως παρουσιάζεται ένα σημαντικό κενό στην γκάμα, και αναγκάζει κάποιον ήδη κάτοχο, που θέλει να κάνει το ενδιάμεσο βήμα πριν το Africa Twin, να εγκαταλείψει την μάρκα και να στραφεί αλλού. Κι αυτό γιατί οι επόμενες προτάσεις που έχει από την Honda είναι το NC750X και το X-ADV, που αμφότερα δεν τοποθετούνται απευθείας απέναντι στον ανταγωνισμό ενώ κατά βάση είναι ίδια μοτοσυκλέτα, αν δεις το X-ADV χωρίς κουστούμι και το NC είναι στην έκδοση με κιβώτιο DCT... Χρειάζεται κάτι ακόμη, και για πολλούς θα μπορούσε να είναι και 650 κυβικά κι όχι μόνο 850…

Η πιθανότερη εκδοχή για τον κινητήρα, είναι να πρόκειται για μία υποκυβισμένη εκδοχή του δικύλινδρου 998 κυβικών του τωρινού Africa Twin, κι αυτό γιατί πρώτα είναι το πιο λογικό και έπειτα γιατί είναι το πιο πιθανό από πλευράς περιορισμού του κόστους.

Σε κάθε περίπτωση η Honda έχει κενό στην γκάμα και μία μικρότερη Africa Twin είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Προφανώς και θα αργήσουμε να την δούμε στους δρόμους, σχεδόν δύο χρόνια από τώρα θα χρειαστεί συνολικά σύμφωνα με τους Ιάπωνες, ενώ όσο πλησιάζουμε προς το Tokyo Motor Show θα μαθαίνουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Εκεί άλλωστε αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της μία πρωτότυπη μοτοσυκλέτα…

Ετικέτες

Osaka Motorcycle Show 2026 - Yamaha R3 με το πιο νεανικό χρώμα ως τώρα

Αποκλειστικό προνόμιο των ασιατικών αγορών προς το παρόν
yamaha r3
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/3/2026

Στην έκθεση της Osaka (20-22/3) η Yamaha παρουσίασε έναν νέο χρωματισμό για το YZF-R3 βασισμένο σε μια έντονη πετρόλ απόχρωση που την αποκαλεί Light Green.

Αυτή συμπληρώνει τη γκάμα του 2026 που ήδη γνωρίζουμε στην Ευρώπη, με τα κλασικά χρώματα μαύρο, μπλε και το φετινό 70th Anniversary Edition με τον συνδυασμό λευκού και κόκκινου που θα κοσμεί τις αντίστοιχες περιορισμένης παραγωγής επετειακές εκδόσεις όλων των μοντέλων της supersport οικογένειας της Yamaha.

yamaha r3

Πέραν του συγκεκριμένου χρωματισμού δεν προκύπτει κάτι νεότερο για το R3, που συνεχίζει και στην Ιαπωνία ως το ξέρουμε καλά στα μέρη μας.

Το νέο αυτό χρώμα, όπως και τα τρία υπόλοιπα, θα είναι κοινά και με το YZF-R25, δηλαδή την παραλλαγή με κινητήρα 250 κυβικών εκατοστών που δεν αφορά τις ευρωπαϊκές αγορές, αλλά μόνο κάποιες ασιατικές.

Στην ιαπωνική αγορά το νέο R3, που κατασκευάζεται από την PT Yamaha Indonesia, θα αρχίσει να διατίθεται από 28 Μαΐου, ωστόσο προς το παρόν δεν αναμένεται να το δούμε στα μέρη μας, καθώς σε αυτή τη φάση προορίζεται για τις αγορές της Ασίας. Δεν αποκλείεται ωστόσο το ενδεχόμενο αυτός ο χρωματισμός να κοσμήσει την ευρωπαϊκή γκάμα του 2027.

Ετικέτες