Husqvarna Norden 901 Expedition 2025 – Deja vu…

Υιοθετεί τις αλλαγές που είδαμε το 2024 στο μοντέλο βάσης Norden 901
Husqvarna Norden 901 Expedition 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/10/2024

Για το 2025 το Norden 901 Expedition 2025, υιοθετεί τις αλλαγές του μοντέλου βάσης (Norden 901) του 2024, για τις οποίες σας είχαμε γράψει το 2023.

Η ουσία πίσω από την αναβάθμιση της Norden 901 Expedition 2025 βρίσκεται πίσω από την ανάγκη πιστοποίησης της μοτοσυκλέτας σύμφωνα με τις Euro 5+ προδιαγραφές, με κύρια αλλαγή για τον σκοπό αυτό το νέο σύστημα εξάτμισης, που φοράει και το Norden 901.

Όσον αφορά στη βελτίωση της ρύθμισης ολίσθησης του Cornering Traction Control (MTC) 10 επιπέδων, αυτή είχε επίσης ανακοινωθεί στο μοντέλο βάσης του 2024, όπως και η τοποθέτηση της θύρας USB στο αριστερό μέρος των οργάνων και η προσθήκη αλάρμ.

Οπότε τι μας μένει; Οι νέοι καθρέπτες, τα νέα χρώματα και τα νέα γραφικά για το Expedition του 2025.

Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 889 κ.εκ., που παραμένει στους 105 hp και στα 10,2 kgm ροπής, καμία αλλαγή και στις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP XPLOR.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενη σέλα, ψηλή Touring ζελατίνα, πλαϊνές μαλακές τσάντες 36 λίτρων, TFT οθόνη 5 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα, κεντρικό σταντ, ποδιά, 4 Riding Modes, shifter, συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, μεγάλο ρεζερβουάρ 19 λίτρων, tubeless ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR,  κ.α.

Ετικέτες

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.