Kawasaki Eliminator 400 2023 - Σε 2 εκδόσεις, με δικύλινδρο κινητήρα

Παρουσιάστηκε επίσημα στο σαλόνι της Osaka
Kawasaki Eliminator 400
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/3/2023

H Kawasaki έκανε το επόμενο βήμα στα μικρά cruiser μοντέλα, παρουσιάζοντας στο σαλόνι της Osaka το νέο Eliminator 400, που φορά τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του Z400, και μοιράζεται στιλιστικά στοιχεία από το κλασικό Eliminator και από το Vulcan S 650.

Οι γραμμές του Eliminator είναι κλασικές δίχως εκπλήξεις, με τον κινητήρα των 398 κ.εκ. να αποδίδει 47,4 hp / 10.000 rpm και 3,8 kgm / 8.000 rpm, και με το πλαίσιο να είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα.

Οι τροχοί είναι χυτοί με μπράτσα, και διαστάσεις 18 ιντσών μπροστά και 16 πίσω, με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 130/70-18 και 150/80-16. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.520 mm και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 150 mm.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm με διαδρομή 120 mm, πίσω έχουμε δυο αμορτισέρ με διαδρομή 90 mm, και στην πέδηση βρίσκουμε έναν δίσκο 310 mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, κι έναν ακόμα δίσκο 240 mm πίσω και δικάναλο ABS.

Eliminator 400

Στρογγυλός είναι ο προβολέας, στρογγυλή και η LCD ψηφιακή οθόνη οργάνων που διαθέτει συνδεσιμότητα Kawasaki Rideology.

Eliminator 400

Πέρα από τη βασική έκδοση, η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει και σε έκδοση SE με υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μάσκα προβολέα, φυσούνες, μια USB Type-C θύρα φόρτισης, δερμάτινες σέλες με μοναδική ραφή και την πρώτη διπλή (εμπρός και πίσω) κάμερα καταγραφής -συμβατή και με GPS- σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki.

Το ρεζερβουάρ χωρά 12 λίτρα καυσίμου, η σέλα είναι ιδιαίτερα χαμηλή στα 735 mm, ενώ το επίσημο βάρος ανακοινώνεται στα 176 κιλά για τη βασική έκδοση και στα 178 για την έκδοση SE.

Eliminator 400

Οι τιμές του Eliminator 400 στην Ιαπωνία είναι 795.000 γεν (5.614 ευρώ) για τη βασική έκδοση και 858.000 γεν (6.060 ευρώ) για την έκδοση SE.

Για την ώρα η μοτοσυκλέτα δεν βρίσκεται στο press site της Kawasaki Ευρώπης, παρά μόνο στο εμπορικό site της Ιαπωνίας, αν και πιστεύουμε πως θα δούμε το Eliminator να έρχεται και από τα μέρη μας.

Ετικέτες

Zontes 368G Jungle Edition 2026: Νέα αγριεμένη έκδοση με χωμάτινο προσανατολισμό

Ικανότερο στο χώμα, απαράλλαχτο στην τιμή
G368 Jungle
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/12/2025

Η Zontes φέρεται να ετοιμάζει ειδική έκδοση Jungle του 368G για το 2026, με στοχευμένες ουσιαστικές αναβαθμίσεις για αντοχή, εργονομία και πρόσφυση σε ένα σοβαρό εκτός δρόμου scooter διατηρώντας σταθερή την τιμή.

Κινέζικα μέσα κάνουν λόγο για μια ειδική έκδοση του 368G Jungle Edition για το 2026 που αφορά μόνο την εκεί αγορά -τουλάχιστον προς το παρόν- με την τιμή να φέρεται αμετάβλητη παρά τις αναβαθμίσεις και τις διαφορές με την βασική έκδοση.

Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού adventure scooter, σχεδιασμένη με γνώμονα όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και την πρακτική αύξηση των δυνατοτήτων του στους χωματόδρομους.

​ G368

Οι πιο άμεσες και ορατές αλλαγές αφορούν την κύλιση και την προστασία. Το Jungle Edition εξοπλίζεται με off-road ελαστικά CST. Παράλληλα, τα μαρσπιέ έχουν ανυψωθεί κατά 20 χιλιοστά, μειώνοντας τον κίνδυνο χτυπημάτων σε πέτρες και βελτιώνοντας τη διέλευση από νερά.

Σημαντικές είναι και οι παρεμβάσεις στο κομμάτι ψύξης. Εκτός από την υδρόψυξη, ο κινητήρας έχει ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού, προσθήκη για να αντιμετωπίσει τις χωμάτινες συνθήκες χαμηλής ταχύτητας και υψηλού φορτίου, που  αυξάνουν την θερμική καταπόνηση. Επιπλέον, έχει βελτιστοποιηθεί και το κύκλωμα  επιστροφής λαδιού,

Αλλαγές έχουν γίνει και στην εργονομία, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο.

G368 Jungle

Η Zontes αφαίρεσε το στήριγμα μέσης από τη σέλα του αναβάτη, θυσιάζοντας κάποια από την άνεση για μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης του σώματος στην όρθια ή ημιόρθια θέση οδήγησης είναι σαφώς σημαντικότερη από την άνεση.

Παρά τον πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα, το 368G Jungle Edition παραμένει ένα πλήρως εξοπλισμένο scooter δρόμου. Με τον γνώριμο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρας των 368 κυβικών που αποδίδει 38,2 ίππους ισχύος και 0,4 κιλά ροπής, κινώντας το scooter των 192 κιλών με άνεση. Το ηλεκτρονικό γκάζι της Bosch προσφέρει ομαλή απόκριση με την ύπαρξη cruise control.

G368 Jungle

Παραμένει και όλος ο βασικός εξοπλισμός, με δικάναλο ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, κάγκελα προστασίας, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grips και θερμαινόμενη σέλα τριών επιπέδων, έγχρωμη TFT οθόνη 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS), σύστημα keyless, καθώς και εμπρός και πίσω κάμερες καταγραφής και ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων όπως και στην βασική έκδοση

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Zontes θα κυκλοφορήσει το 368G Jungle Edition ως περιορισμένη έκδοση 500 μονάδων, χωρίς να υπάρχει, προς το παρόν, σχετική επιβεβαίωση από την εταιρεία.