KTM RC16 production racer

Scoop από την EICMA
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/11/2017

Δια στόματος Jeremy McWilliams (πρώην αναβάτη των MotoGP και νυν πρεσβευτή και αναβάτη εξέλιξης της ΚΤΜ) και με την επιβεβαίωση του αγωνιστικού διευθυντή της ΚΤΜ, Mike Leitner, βγήκε η είδηση από την αυστριακή εταιρεία. Το 2019, πράγμα που σημαίνει ότι θα το δούμε στην EICMA του 2018, θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή μια production racer μοτοσυκλέτα ίδια ακριβώς με την RC16 που συμμετέχει η ΚΤΜ στα MotoGP.

Να θυμίσουμε ότι το αυστριακό εργοστάσιο τρέχει με έναν V-4 κινητήρα 90° που αποδίδει 270 άλογα και ανεβάζει 19.000 στροφές, και ένα ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα, όντας η μοναδική ομάδα που χρησιμοποιεί τέτοιου είδους πλαίσιο. Το μεγαλύτερο μέρος της συμβατικής θέσης του ρεζερβουάρ καταλαμβάνεται από το φιλτροκούτι κρυμμένο κάτω από το carbon κάλυμμα, με το πραγματικό ρεζερβουάρ να εκτείνεται κάτω από την σέλα του αναβάτη, συγκεντρώνοντας τις μάζες κοντά στο κέντρο βάρους. Οι αναρτήσεις είναι της WP και η ECU είναι η ενιαία για όλες τις ομάδες της Magneti Marelli.


Στην production racer μορφή της, τονίστηκε πως δεν θα διαφέρει καθόλου από την πρωτότυπη RC16 (εκτός ίσως από μια μικρή μείωση στην ιπποδύναμη που ενδεχομένως να φτάνει τα 240 άλογα), ενώ στα πρότυπα του BMW HP4 Race με την αγορά της μοτοσυκλέτας ο ιδιοκτήτης αγοράζει κι ένα πλήρες πρόγραμμα συντήρησης αγωνιστικών προδιαγραφών που αναλαμβάνει το εργοστάσιο. Προς το παρόν δεν έχουν καταλήξει στην τιμή, καθώς είναι και ένα από τα μεγαλύτερα θέματα υπό εξέταση, καθώς η ΚΤΜ προσπαθεί να βρει τρόπους να μειωθεί το κόστος παραγωγής, χωρίς όμως να γίνουν συμβιβασμοί στην κατασκευή. Άλλωστε, όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν, ο ίδιος ο πρόεδρος της ΚΤΜ, Stefan Pierer, είχε πει πριν έναρξη της σεζόν του 2017 πως το εργοστάσιο σκόπευε να βγάλει μια έκδοση παραγωγής της RC16 για ιδιώτες και ομάδες που θέλουν να αγοράσουν την μοτοσυκλέτα, με το βάρος να πέφτει στο να διατηρηθεί η τιμή κάτω από τις 120.000 ευρώ που κοστίζει η ανταγωνιστική Honda RC213-VS.

Ετικέτες

Honda CB1300 Final Edition - Το τέλος των δεινοσαύρων [VIDEO]

Ο κομήτης ήρθε για τα μεγάλα τετρακύλινδρα Bol d’ Or - Σε αναμονή νέων μεγάλων ρετρό naked
Honda CB1300 Final Edition
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/2/2025

Εδώ και πολλά χρόνια η Honda διατηρεί στην γκάμα της για την ιαπωνική αγορά τους δεινοσαύρους CB1300, σε naked και bikini-φαίρινγκ εκδόσεις. Κάθε τόσο άλλαζε ελαφρώς τα χρώματά τους, καθυστερώντας την έλευση του κομήτη που θα τα εξαφάνιζε. Τώρα ο κύβος ερρίφθη, με τους Ιάπωνες να παρουσιάζουν την τελική έκδοση των μεγάλων Bol d’ Or, με μικρές… μικροσκοπικές αλλαγές που προσπαθούν να δικαιώσουν τον τίτλο Final Edition.

Η διάθεση των τελικών εκδόσεων των CB1300 SUPER FOUR Final Edition, CB1300 SUPER BOL D'OR Final Edition, CB1300 SUPER FOUR SP Final Edition και CB1300 SUPER BOL D'OR SP Final Edition, θα ξεκινήσει στην Ιαπωνία στις 28/2.

Και παρόλο που εμείς κάνουμε λόγο για το τέλος των δεινοσαύρων, η ανακοίνωση της Honda Ιαπωνίας έχει επιπλέον ενδιαφέρον αφού κάνει λόγο για το τέλος της “τρέχουσας σειράς CB1300” (η νέα έχει ξεκινήσει να σχεδιάζεται εδώ και καιρό), “που ενσωματώνει τη φιλοσοφία του PROJECT BIG-1, συνεχίζοντας τη γενεαλογία του πρώτου CB1000 SUPER FOUR, το οποίο κυκλοφόρησε το 1992”.

Honda CB1300 Final Edition

Όσον αφορά στις τελικές εκδόσεις των 1300, αυτές υιοθετούν ελαφρώς διαφορετικό χρωματικό συνδυασμό, εμπνευσμένο από το πρώτο μοντέλο

Πιο συγκεκριμένα, οι πιο συντηρητικές CB1300 SUPER FOUR Final Edition και CB1300 SUPER BOL D'OR Final Edition διατίθενται σε ένα μοναδικό χρώμα, "Graphite Black", με τις μπότες του πιρουνιού σε γυαλιστερό φινίρισμα.

Παράλληλα, οι πιο σπορ CB1300 SUPER FOUR SP Final Edition και CB1300 SUPER BOL D'OR SP Final Edition με τις Ohlins αναρτήσεις και τα φρένα της Brembo είναι διαθέσιμες σε ένα μοναδικό χρώμα, "Pearl Sunbeam White", το οποίο ήταν και το χρώμα του PROJECT BIG-1.

Honda CB1300 Final Edition

Και τα τέσσερα μοντέλα θα διαθέτουν:

  • Αυτοκόλλητο "Final Edition" στο ρεζερβουάρ
  • Χρυσή αλυσίδα
  • Ψαλίδι και τιμονόπλακα σε μεταλλικό χρώμα

Το πλαίσιο θα είναι μαύρο και όχι κόκκινο (όπως στο 30th anniversary), και τα καπάκια των κάρτερ μαύρα και όχι χρυσά. Γενικά η τελευταία έκδοση είναι περισσότερο “σοβαρή” και λιγότερο “racing”.

Η Honda σχεδιάζει να πουλήσει 3.400 Bol d’ Or Final Edition στην Ιαπωνία.

Τώρα περιμένουμε να δούμε το μοντέλο που θα πάρει σκυτάλη στα μεγάλα ρετρό naked μοντέλα της Ηονδα, και αν τα Bol d’ Or νέας γενιάς θα παραμείνουν τετρακύλινδρα ή αν (ιεροσυλία;) γίνουν δικύλινδρα.

Ετικέτες