Νέα γκάμα Segway από την Info Quest Technologies

Με τρία νέα μοντέλα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

21/12/2021

Η Info Quest Technologies αντιπροσωπεύει τα ηλεκτρικά μοντέλα της Segway στη χώρα μας και πριν από λίγο έδωσε στην δημοσιότητα την νέα γκάμα της εταιρείας για το 2022, η οποία εμπλουτίζεται με τρία νέα μοντέλα.

Στο δελτίου τύπου της αντιπροσωπείας που ακολουθεί. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες  και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων e-mopeds και e-motorcycles:

 

Δελτίο Τύπου

 

Info Quest Technologies: 3 νέα μοντέλα e-Motorcycles Segway στην Ελληνική αγορά

 

 

Η  Info Quest Technologies, επίσημος διανομέας των ηλεκτρονικών μηχανών Segway στην Ελληνική αγορά, ανακοινώνει τη διάθεση 3 νέων μοντέλων,  των Segway E125S, Segway e-Moped B110S και Segway E110S, προσφέροντας στους λάτρεις της ηλεκτροκίνησης, ακόμα περισσότερες επιλογές.

 

Το Segway e-Moped B110S διαθέτει μεγάλη αυτονομία έως και 105 χλμ και μέγιστη ταχύτητα 45km/h. Με αισθητήρες παραβίασης οχήματος και σύστημα αυτόματου κλειδώματος Airlock, εξασφαλίζει στον αναβάτη πλήρη έλεγχο της κατάστασης του οχήματος, όπου κι αν βρίσκεται. Είναι διαθέσιμο σε 5 μοντέρνα χρώματα - γκρι με κόκκινο, λευκό,  πορτοκαλί, κίτρινο και μαύρο,.

 

Το Segway E110S έχει αυτονομία έως και 75km και μέγιστη ταχύτητα 45km/h. Μπορεί να κλειδωθεί και να ξεκλειδωθεί μέσω του Smartphone, χάρη στην έξυπνη εφαρμογή Segway-Ninebot. Διαθέτει ψηφιακή οθόνη ελέγχου και 27 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, για αποθήκευση έως δύο κράνη jet. Είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα – μαύρο, λευκό, κόκκινο και γκρι.

 

Το Segway E125S διαθέσιμο σε ένα μοναδικό σκούρο κόκκινο χρώμα, έχει αυτονομία έως και 140km - τη μεγαλύτερη αυτονομία στα μέχρι τώρα διαθέσιμα μοντέλα Segway - και τελική ταχύτητα 45km. Με σύστημα πέδησης ABS, εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

 

 

Τη γκάμα των διαθέσιμων επιλογών συμπληρώνει το μοντέλο Ε110SE Launch Edition,  η πρώτη πλήρως ηλεκτρική μηχανή της Segway που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη και στους  ελληνικούς δρόμους. Πρόκειται για ένα όχημα εύκολο, άνετο και ευέλικτο για κάθε διαδρομή. Η αυτονομία του πλησιάζει τα 97km, η τελική ταχύτητα τα 45km/h ενώ διαθέτει αφαιρούμενη μπαταρία για φόρτιση - κατάλληλη ακόμη και για την πρίζα του διαμερίσματος.

Η Segway–Ninebot είναι μία εταιρεία που εστιάζει στην eco friendly καινοτομία, με ιδιαίτερα δημοφιλή προϊόντα και πρωταγωνιστική θέση στην ηλεκτρική μετακίνηση. Ninebot & Segway ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2015, με στόχο την περαιτέρω επένδυση σε έρευνα, σχεδίαση και ανάπτυξη μεταφορικών μέσων μικρών αποστάσεων.  

Οι νέες ηλεκτρικές μηχανές, συμπυκνώνουν τη φιλοσοφία της εταιρείας για καινοτομία, οικολογία και ευκολία στις μετακινήσεις προσφέροντας μία εξαιρετική πρόταση για όσους θέλουν να προσεγγίσουν με έναν διαφορετικό, σύγχρονο αλλά και «πράσινο» τρόπο τη μετακίνησή τους.

Τα τέσσσερα μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα στην ελληνική αγορά  στο επίσημο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών  της εταιρείας, κάνοντας την ηλεκτροκίνηση μία ισχυρή και προσιτή επιλογή για ένα ιδιαίτερα μεγάλο κοινό, καθώς οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου (ηλικίας 27+, με 6+ χρόνια κατοχή διπλώματος) μπορούν πλέον να βιώσουν την μοναδική εμπειρία των e-motorcycles, ενώ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η απόκτηση ενός Segway e-motorcycle, μπορεί να πραγματοποιηθεί με έκπτωση 20%.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το δίκτυο συνεργατών, αλλά και τις after sales υπηρεσίες, είναι διαθέσιμες στο site : https://motogr.segway.com/.

 

Σχετικά με την Info Quest Technologies

H Info Quest Technologies (www.infoquest.gr), μέλος του Ομίλου Quest, είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών ψηφιακής τεχνολογίας στην Ελλάδα. Με 40 χρόνια παρουσίας στην αγορά και συνεργασία με τους κορυφαίους διεθνείς οίκους, διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ICT και επενδύει σημαντικά στους τομείς  των υπηρεσιών Cloud,  του Mobility / ΙοΤ & του e-commerce, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία και συμβάλλοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας.

 

 

 

Πρόταση CFMOTO να αγοράσει την MotoGP ομάδα της KTM!

Οι περικοπές των Ινδών το εισητήριο για την είσοδο των Κινέζων στο MotoGP!
Πρόταση CFMOTO να αγοράσει την MotoGP ομάδα της KTM!
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

12/11/2025

Με την Bajaj να πιάνει το τιμόνι της αυστριακής εταιρείας, η πορεία της KTM στο MotoGP θα μπορούσε να λήξει σχετικά σύντομα με κερδισμένη τη CFMOTO.

Ο ισχυρός ανήρ της ινδικής εταιρείας Rajiv Bajaj, δήλωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να μειώσει τα έξοδα της KTM στον δρόμο προς την αναδιάρθρωση της εταιρείας στους περισσότερους τομείς, βλέποντας ότι σε κάποιους από αυτούς το ποσοστό μπορεί να ξεπεράσει και το 50%. Σε αυτούς τους τομείς περιλαμβάνονται φυσικά και οι αγωνιστικές δραστηριότητες των Αυστριακών, με την ΚΤΜ να έχει άρρηκτα συνδέσει το όνομά της με τους αγώνες εκτός και εντός ασφάλτου, έχοντας παρουσία και στην πιο πολυέξοδη διοργάνωση του πλανήτη, την κορυφαία κατηγορία του MotoGP. 

Το σλόγκαν της KTM "Ready to Race" είναι άλλωστε αυτό που σκέφτεται κανείς σχεδόν ταυτόχρονα με την ίδια την εταιρεία όταν τη φέρνει στο μυαλό του και όχι άδικα με τους δεκάδες Παγκόσμιους Τίτλους που έχει κερδίσει σχεδόν σε κάθε είδους αγώνα που περιλαμβάνει χώμα.

Στο μεταξύ δεν γίνεται να υπάρξει Rally Dakar χωρίς την KTM, κυριολεκτικά μιλώντας, όπως επίσης τεράστιο θα είναι το πλήγμα αν λείψει από τους χωμάτινους αγώνες. Αντιθέτως τα MotoGP μπορούν χωρίς την KTM και η KTM μπορεί χωρίς τα MotoGP. Να μην το μπερδέψουμε αυτό, στόχος των MotoGP θα ήταν να είναι όλοι εκεί σε σημείο που να μην υπάρχει χώρος για δορυφορικές ομάδες, αλλά από πλευράς αναγκαιότητας δεν συμβαίνει στα MotoGP εκείνο που υπάρχει σε άλλα παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως τα Rally με τους συμμετέχοντες μοτοσυκλετιστές στο Dakar να βασίζονται στην εργοστασιακή ομάδα της KTM για ανταλλακτικά κατά την διάρκεια του αγώνα.

Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή επίσημη ενημέρωση προς τα έξω, εκείνο που έχει συμβεί, ξεκινώντας την συζήτηση για την πορεία της KTM, είναι διφορούμενες απαντήσεις στελεχών της εργοστασιακής ομάδας προς προμηθευτές για το μέλλον από το 2027 και μετά, όπως επίσης και διευρενητικές επαφές Κινέζων στελεχών σε κατασκευαστή κορυφαίων αναρτήσεων και φρένων. Όλα αυτά είναι αρκετή ένδειξη για να φανεί πως υπάρχει συζήτηση. Το ότι συζητείται όμως, δεν σημαίνει πως συμβαίνει κιόλας ή ότι μπορεί να ευδοκιμήσει. Πιο αναλυτικά:

Η μελλοντική παρουσία της KTM στο MotoGP φαίνεται να βρίσκεται υπό απειλή αν ο Διευθυντής του ινδικού κολοσσού κάνει πράξη όλα του τα λεγόμενα με την ίδια την Bajaj να μην έχει πρόθεση, τουλάχιστον σύμφωνα με τις δηλώσεις του Rajiv, να αγωνιστεί στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, ούτε στις μικρότερες κατηγορίες Moto2 και Moto3.

Η KTM Racing αποτελεί ξεχωριστή εταιρεία μέσα στον πρώην όμιλο του Pierer και η πώλησή της για τον εξορθολογισμό των οικονομικών της KTM ήταν ένα από τα πρώτα σενάρια που ακούστηκαν. Εκείνη την περίοδο θα ήταν ανόητο να συνέβαινε και έδειχνε και λάθος από πλευράς των δημοσιοευμάτων γιατί πολύ απλά είχε εξασφαλισμένους πόρους που κανείς δεν μπορούσε να τους αγγίξει. Σε αντίθεση με τη Bajaj όμως που δεν έχει ούτε την γκάμα, ούτε στηρίζεται επικοινωνιακά σε κάτι τέτοιο, η KTM δεν υπήρξε μέχρι σήμερα και δεν μπορεί να υπάρξει ούτε στο μέλλον χωρίς να συμμετέχει σε αγώνες, γενικά. Άρα αν φύγει από τα MotoGP δεν σημαίνει πως δεν θα συνεχίσει στα Rally.

Η Bajaj μπορεί να βλέπει μόνο λογιστικά νούμερα και να μην ενδιαφέρεται για τα MotoGP, όμως δεν ισχύει αυτό για τον άλλο μεγάλο συνέταιρο -τουλάχιστον ακόμη- των Αυστριακών, τη CFMOTO. Η κινέζικη εταιρεία η οποία φέτος με την ομάδα της Aspar Team πάλεψε ξανά για την κορυφή στη Moto3 -πέρσι πήρε το πρωτάθλημα ο "δικός" της David Alonso - έχει ως όνειρο να γίνει ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής που θα έχει παρουσία στην κορυφαία κατηγορία και στο αγωνιστικό του πρόγραμμα συνεργάζεται με την KTM.

Ο ευκολότερος τρόπος για τη CFMOTO, για να πετύχει τον στόχο της είναι να αγοράσει ολόκληρη την εργοστασιακή ομάδα της KTM Racing στο MotoGP, μαζί με τα δικαιώματα χρήσης για οτιδήποτε έχει εξελίξει, ή εξελίσσει η εταιρεία για το κορυφαίο πρωτάθλημα των δύο τροχών. Η Bajaj γνωρίζει καλά ότι οι αγώνες αποτελούν μέρος του DNA της KTM και δεν πρόκειται να εξαλείψει εντελώς τη χρηματοδότηση των αγωνιστικών της δραστηριοτήτων. Όμως αν ο Rajiv Bajaj υλοποιήσει αυτά που έχει ανακοινώσει, τότε η KTM Factory Racing δεν αποκλείεται να καταλήξει στην αγκαλιά της CFMOTO. 

Προς το παρόν πάντως η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας με τον κινητήρα των 850 κ.εκ. συνεχίζεται κανονικά και αυτό κρατά ψηλά και την αξία της ομάδας, με την υπάρχουσα μοτοσυκλέτα να βελτιώνεται συνεχώς υπό τις οδηγίες του Pedrosa, ενώ η KTM θα συμμετέχει σίγουρα ως κατασκευαστής στα MotoGP και την ερχόμενη σεζόν. Τότε λήγει και το υπάρχον συμβόλαιο με τους διοργανωτές με την Bajaj να μην θέλει να μπει σε διαδικασίες που μπορεί να της στοιχίσουν περισσότερα από αυτά που θέλει να περικόψει. Από το 2027 λοιπόν, ίσως θα μπορούσε να κάνει την κίνησή της η CFMOTO και να γράψει ιστορία.

Πληροφορίες θέλουν επίσης την Κίνα να εξετάζεται εκ νέου για να μπει στο καλεντάρι του MotoGP, με το 2008 να ήταν η τρίτη και τελευταία μέχρι στιγμής χρονιά που είδαμε αγώνα εκεί. Αυτά τα τελευταία 17 χρόνια έχουν αλλάξει πολλά στην κινέζικη κουλτούρα γύρω από τους δύο τροχούς, αναμφίβολα γύρω από τις μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες και φυσικά στις πωλήσεις. Εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε μοτοσυκλετιστική κουλτούρα στην Κίνα και παρά τον τεράστιο πληθυσμό δεν γέμιζαν τις κερκίδες. Είμαστε μάρτυρες μίας ταχύτατης αλλαγής, ένα κύμα μοτοσυκλετισμού που η CFMOTO το έχει σερφάρει πρώτη από τους τοπικούς κατασκευαστές. Την τελευταία εξαετία χτίζουν την μία πίστα πίσω από την άλλη και τρέχουν σε ενιαία πρωταθλήματα με CFMOTO. Ταξιδεύουν για πρώτη φορά με μοτοσυκλέτες κάνοντας εσωτερικό τουρισμό και φυσικά χτίζουν γκάμα εκεί που δεν υπήρχε στις μάρκες τους. Λογικό είναι να εξαπλώνονται πλέον και αγωνιστικά, το μόνο που ξαφνιάζει είναι η ταχύτητα με την οποία προχωρούν οι εξελίξεις, τρεις φορές μεγαλύτερη από αυτό που έχουμε δει στο παρελθόν.

Οι συζητήσεις λοιπόν οδηγούνται προς την κατεύθυνση να δούμε αγώνα εντός Κίνας και μάλιστα με κινέζικη εταιρεία να έχει αγωνιστική ομάδα με δική της, πλέον, μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με πληροφορίες η CFMOTO είναι και εκείνη που φαίνεται πως πιέζει τους διοργανωτές για την επιστροφή της Κίνας στο MotoGP, συμπληρώνοντας έτσι τα κομμάτια του παζλ.

Ετικέτες