Νέο Daytona by Zontes 310T2

Με πιο adventure χαρακτήρα και Euro5!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/1/2021

Η Daytona παρουσίασε μια νέα έκδοση της δημοφιλούς οικογένειας των 310, το Daytona by Zontes 310T2. Πρόκειται για την adventure έκφανση της σειράς, με διαστάσεις τροχών 19'' (μπροστά) και 17'' (πίσω), που απευθύνεται στο ευρύ κοινό της Α2 κατηγορίας διπλωμάτων.

Η σημαντική διαφοροποίηση με την προηγούμενη γενιά της οικογένειας, είναι ότι ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας, πληροί τις Euro5 προδιαγραφές. Η απόδοσή φτάνει τους 35 ίππους στις 9.500 στροφές και τα 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.500 στροφής αντίστοιχα. Το κιβώτιο διατήρησε τις έξι σχέσεις του και συνδυάζεται με μονόδρομο συμπλέκτη, ενώ ο ψεκασμός προέρχεται από την Bosch.

Η εταιρεία ανακοινώνει μια εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 3,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, που σε συνδυασμό με την χωρητικότητα των 19 λίτρων του ρεζερβουάρ, μεταφράζεται σε αυτονομία 480 χιλιομέτρων.

Τα τεχνολογικά highlights του Daytona by Zontes 310 T2

 

  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport
  • Keyless σύστημα
  • LED φώτα
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Μεγάλη ψηφιακή TFT οθόνη

  • Προστατευτικά κάγκελα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Σχάρα αποσκευών
  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Χειριστήρια με διακριτικό κρυφό φωτισμό
  • Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και θερμοκρασίας ελαστικών (TPMS)
  • Αναβαθμισμένη διπλή θύρα φόρτισης USB σε τύπο QC 3.0 18W για υπερταχεία φόρτιση

  • Νέες μεγαλύτερες προστατευτικές χούφτες χεριών
  • Ακτινωτούς τροχούς 19”-17” με ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών.

 

To 310T2 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές (Μαύρο, Μπλε και Άσπρο), με την τιμή του ανέρχεται στα 4.495 ευρώ! Η αντιπροσωπεία της Daytona, Γκοργκόλης Α.Ε., δίνει την δυνατότητα απόκτησης με εξόφληση σε 36 μήνες άτοκα και με τέσσερα χρόνια εγγύηση.

Στο δελτίο τύπου έστειλε η αντιπροσωπεία, συμπεριλαμβάνει και ένα εισαγωγικό σημείωμα, με αφορμή ένα video που αναρτήθηκε στο YouTube, αποτελώντας αφορμή για σχόλια σε αντίστοιχα forums, και το οποίο το παραθέτουμε αυτούσιο όπως συνοδεύει το δελτίο τύπου:

 

"Με αφορμή την εμφάνιση του 310Τ2 και σχόλια σε forum και από “youtubers”.

 

Το T310, ήταν το πρώτο μοντέλο της σειράς που παρουσίασε το εργοστάσιο στην ευρωπαϊκή αγορά, χωρίς να κρύβει τις φιλοδοξίες του για επικράτηση στη δύσκολη αυτή κατηγορία.
Η αντίδραση του εργοστασίου σε κάθε πρόταση για βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου που δέχθηκε από δημοσιογράφους στα πρώτα tests και τους πρώτους καταναλωτές ήταν ακαριαία.
Οι προτάσεις αφορούσαν τη βελτίωση και εξέλιξη του μοντέλου και όχι διόρθωση κάποιας λειτουργικής ατέλειας, που δεν υπήρξε στο μοντέλο παρά στο αρχικό στάδιο της παραγωγή του. Αποτέλεσμα, τον πρώτο χρόνο παραγωγής του μοντέλου, το εργοστάσιο να εμφανίσει 3 στάδια εξέλιξής του.

Κάθε στάδιο εξέλιξης, με προσπάθεια της αντιπροσωπείας, δεν συνοδεύθηκε με αντίστοιχη αύξηση της τιμής του μοντέλου, ώστε στο πρώτο στάδιο εισαγωγής του, να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του και να συγκεντρώσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Πράγμα που εκτιμήθηκε και έφερε το μοντέλο στην πρώτη θέση.

 

Αναρωτιόμαστε τι θα ήταν προτιμότερο. Να μην εξελιχθεί το μοντέλο ή η κάθε εξέλιξη του μοντέλου να συνοδευτεί με μεγαλύτερη αύξηση της τιμής ώστε να μη δυσαρεστηθούν οι πρώτοι αγοραστές;

Το “κέρδος”, όταν αγοράζεις μία μοτοσυκλέτα, είναι το συναίσθημα να “καβαλάς” την ωραία της επιλογής σου και όχι το κέρδος από το “διαζύγιο” μαζί της.

 

Δε θεωρούμε ότι πρέπει να επιβαρύνουμε δυσανάλογα κάθε επόμενο αγοραστή για να προστατεύσουμε πιθανό κέρδος από τη μεταπώληση της μοτοσυκλέτας.

Αν σε κάθε αλλαγή, για να προστατεύσουμε τους προηγούμενους αγοραστές, προχωρούσαμε σε 500 € αύξηση της τιμής της μοτοσυκλέτας, μάλλον θα επιβαρύναμε άδικα περισσότερους καταναλωτές.

 

Το ανωτέρω εισαγωγικό σημείωμα το αναφέρουμε με αφορμή συγκεκριμένης ανάρτησης video στο youtube με τίτλο «Γιατί πούλησα το ZONTES και ΔΕ θα ξαναπάρω!!!!»

Θεωρούμε τον τίτλο κακόβουλο, επειδή αποτρέπει υποψήφιο αγοραστή από την επιλογή του μοντέλου, μόνο και μόνο με αναφορές στη συχνή εξέλιξη, ενώ σε κάποιους που δε θα δουν το video και μείνουν στην ανάγνωση μόνο του τίτλου, μένει η λανθασμένη αίσθηση της σύστασης/αποτροπής αγοράς του για ποιοτικούς λόγους."

Triumph Bonneville 400 – Το έκτο μοντέλο της οικογένειας έρχεται με νέο πλαίσιο και δύο αμορτισέρ

Η Triumph ετοιμάζει τον άμεσο ανταγωνιστή του Royal Enfield Classic 350
triumph bonneville 400
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/4/2026

Μετά τα Speed 400, Scrambler 400 X και XC, Tracker 400 και Thruxton 400 η αγγλική εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει ένα έκτο μέλος στην οικογένεια με τον μονοκύλινδρο κινητήρα της σειράς TR 400 – ή έβδομο, αν συνυπολογίσουμε το Speed T4 που κυκλοφορεί αποκλειστικά στην Ινδία ως φτηνότερη παραλλαγή του Speed 400.

Ο λόγος για ένα μοντέλο με ακόμη πιο κλασική σχεδίαση που παραπέμπει ευθέως στην οικογένεια Modern Classics των Bonneville, πηγαίνοντας ουσιαστικά το σχέδιο του Speed 400 ένα βήμα πιο πίσω προς το παρελθόν.

triumph bonneville 400

Στο υποτιθέμενο Bonneville 400 η Triumph έχει κάνει τα προφανή: συμβατικό πιρούνι με φυσούνες, ακτινωτές ζάντες με λάστιχα που δείχνουν να είναι με αεροθάλαμο (σαμπρέλα), ένα φαινομενικά νέο στρογγυλό όργανο, αλλά και μια σημαντική αλλαγή στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας: δύο αμορτισέρ.

triumph bonneville 400

Αυτό το τελευταίο σημείο έχει σημασία, καθώς το υπό δοκιμή μοντέλο που βλέπουμε σήμερα είναι το πρώτο που φορά τέτοια διάταξη πίσω, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα πέντε που έχουν ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, διαφορά που πιθανότατα μεταφράζεται σε άλλο πλαίσιο και ψαλίδι για το Bonneville.

triumph bonneville 400

Οι αναφορές του ινδικού Τύπου μοιάζουν διχασμένες ανάμεσα στο ενδεχόμενο να φορά τον νέο κινητήρα των 349 cc ή τον τρέχοντα των 399 cc, γεγονός που συνδέεται με μια νέα συζήτηση γύρω από το ενδεχόμενο και η Triumph να διαθέτει διαφορετικά μοντέλα εντός και εκτός Ινδίας. Ως τώρα οι πληροφορίες που μας έρχονταν από τη Bajaj μιλούσαν για ειλημμένη απόφαση να κυκλοφορεί μια σειρά για όλον τον κόσμο και αυτή προφανώς θα είναι με τα καινούργια μικρότερα μοτέρ των 349 κυβικών, ωστόσο φαίνεται πως το ενδεχόμενο να ακολουθήσει μια πολιτική ανάλογη της ΚΤΜ (με 350 στην Ινδία και 400 στον υπόλοιπο κόσμο) δεν έχει απορριφθεί εντελώς ακόμη.

Ετικέτες