Νέο Maxsym 400 ABS / TCS Euro 5

Κίνηση… Max από την SYM
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

9/2/2021

Η SYM παρουσίασε το αναβαθμισμένο, ή μάλλον καλύτερα νέο Maxsym 400, καθώς όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, το μόνο που παρέμεινε ίδιο είναι το όνομα! Ο κινητήρας και το πλαίσιο είναι σχεδιασμένα από την αρχή, ενώ το Maxsym 400 είναι εφοδιασμένο με έναν πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Η σχεδίασή του ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα της SYM, με καθαρές και απαλές γραμμές, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην στην πρακτικότητα, στην εργονομία και την ευελιξία.

Η κατανομή του βάρους έχει αλλάξει με πιο ορθολογιστική προσέγγιση, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο, ακόμη και με την ύπαρξη συνεπιβάτη, όπως αναφέρει η SYM. Η ψηλή ζελατίνα προσφέρει εξαιρετική κάλυψη, και ρυθμίζεται εύκολα σε δύο θέσεις χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως αναφέραμε και παραπάνω, όπου εκτός από ABS το Maxsym 400 διαθέτει traction control και EBL (Emergency brake light system), το σύστημα δηλαδή που αναβοσβήνει τα πίσω φλας σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.

Στον πλούσιο εξοπλισμό του Maxsym 400 συμπεριλαμβάνονται τα Full LED φώτα, το Keyless σύστημα ελέγχου και η LCD οθόνη που συνδυάζεται με αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο.

Το νέο Maxsym 400 διαθέτει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, με δύο χρηστικά ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι και έναν χώρο κάτω από τη σέλα, με άνοιγμα σε γωνία 45º, δίνοντας ευκολότερη πρόσβαση στο φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο. Μέσα εκεί μπορεί να φιλοξενηθεί άνετα ένα full face και ένα ανοιχτού τύπου κράνος.

Με το αυτόματο χειρόφρενο, η στάθμευση γίνεται ευκολότερη, καθώς μπορεί να παρκάρει ακόμη και σε ανηφόρες στηριζόμενο στο πλαϊνό σταντ. Οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες σε τέσσερις θέσεις, οι καθρέφτες είναι αναδιπλούμενοι, ενώ διαθέτει και θύρα USB QC 3.0 για ταχεία φόρτιση.

Το πλαίσιο όπως είπαμε είναι κι αυτό νέο με νέα υλικά που προσθέτουν ακαμψία και μειώνουν το βάρος. Τις αναρτήσεις έχουν αναλάβει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω. Σε ό,τι αφορά τα φρένα, το Maxsym 400 διαθέτει ένα μεγάλο δίσκο πίσω (275mm) και δύο μπροστά αντίστοιχου μεγέθους με ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής πίεσης και σύστημα ABS. Οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 120/70R15 εμπρός και 160/60R14 πίσω.

Ο κινητήρας του αποδίδει 34 ίππους και 4kgm ροπής, με τη νέα σχεδίαση να διασφαλίζει την επίτευξη χαμηλότερων απωλειών ισχύος από τριβές σε υψηλές θερμοκρασίες. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη μείωση του βάρους του εκκεντροφόρου, στο σχεδιασμό της εξάτμισης και στο φίλτρο αέρος, με έμφαση στην απόδοση του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ικανοποιώντας παράλληλα τα αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων Euro 5.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
MAXSYM 400 ABS / TCS EURO5
 
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ
83.0mm Χ 73.8mm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
10.5:1
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ
34 PS / 6750 rpm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
39.5 Nm / 5250 rpm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
KEIHIN E.F.I.
ΚΙΒΩΤΙΟ
V-belt CVT
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΙΜΑΝΤΑΣ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ
ΜΙΖΑ
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ
13.0 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
3.5 lit/100km (EURO5)
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ
1555 mm
ΠΛΑΤΟΣ
820 mm
ΜΗΚΟΣ
2232 mm
ΥΨΟΣ
1417 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ
800 mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)
215 kg
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ
27.5 ∘
ΙΧΝΟΣ
103 mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
120 / 70 - 15
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
160 / 60 - 14
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm – 120mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ – 108mm
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ
2 X ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS (4ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ
ΔΙΣΚΟΣ 275 mm +ABS (1ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

 

Honda CB1000 Hornet - Ταράζει τα νερά με την τιμή του στην Ευρώπη, χτυπώντας τους Κινέζους!

Ανακοίνωση θεαματικά χαμηλών τιμών σε Γερμανία / Βρετανία, υπολογίζουμε τιμές για Ελλάδα
Honda CB1000 Hornet - Εντυπωσιακά χαμηλή τιμή!
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2024

Στην παρουσίαση του Honda CB1000 Hornet πολλά ήταν τα παράπονα για την ποιότητα κατασκευής και τον εξοπλισμό του, που απείχαν παρασάγγας από αυτά που έχουμε συνηθίσει να προσφέρει η ιαπωνική εταιρεία. Αμέσως σκεφτήκαμε πως εδώ θα είχαμε την απάντηση των Ιαπώνων στους Κινέζους όσον αφορά στην τελική τιμή της μοτοσυκλέτας, και οι πρώτες ανακοινώσεις θεαματικά χαμηλών τιμών από τις αντιπροσωπείες της Honda σε Γερμανία δείχνουν πως η Honda πετυχαίνει αυτό τον στόχο και με το παραπάνω!

Ατσάλινο πλαίσιο, μη αφαιρούμενο υποπλαίσιο, απουσία ρυθμίσεων στις αναρτήσεις της βασικής έκδοσης (το SP έχει ρυθμίσεις), μετριοπαθής απόδοση (147,5 hp στη βασική έκδοση απέναντι σε αποδόσεις που πολλές φορές φλερτάρουν με τους 200 ίππους), βασικά ηλεκτρονικά βοηθήματα και εμφάνιση που θυμίζει πολύ Kawasaki Z 1000 R.

Όπως γράφαμε στην παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο: “αναμένουμε να δούμε τουλάχιστον αν έπιασαν τόπο οι κόποι της Honda, και αν η μοτοσυκλέτα θα έχει εντυπωσιακά χαμηλότερη τιμή από το Neo Sports Café”.

Και η τιμή είναι όντως εντυπωσιακά χαμηλότερη, από το Neo Sports Cafe το οποίο στη χώρα μας κόστιζε 15.840 ευρώ στη βασική έκδοση και 17.380 ευρώ στην κορυφαία.

Ακολουθεί ένας πίνακας με τις τιμές του Hornet σε Γερμανία και Βρετανία:

HONDA CB 1000 HORNET 2025

  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ 10.290 ΕΥΡΩ
  • ΒΡΕΤΑΝΙΑ 8.999 ΛΙΡΕΣ (10.919 ΕΥΡΩ) – Πιο ακριβό από τη Γερμανία κατά 6,1%
  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ 12.090 ΕΥΡΩ -ΕΚΔΟΣΗ SP
  • ΒΡΕΤΑΝΙΑ 9.999 ΛΙΡΕΣ - ΕΚΔΟΣΗ SP (12.131 ΕΥΡΩ) – Πιο ακριβό από τη Γερμανία κατά 0,33%

Ας ρίξουμε μια ματιά τώρα στις τιμές του Kawasaki Z900 2024 -ενός  από τους κυριότερους ανταγωνιστές της μοτοσυκλέτας της Honda- στις ίδιες αυτές χώρες, αλλά και στην Ελλάδα.

KAWASAKI Z900 2024

  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ 10.795 ΕΥΡΩ
  • ΒΡΕΤΑΝΙΑ 9.799 ΛΙΡΕΣ (11.888 ΕΥΡΩ)
  • ΕΛΛΑΔΑ 11.195 ΕΥΡΩ (3,7% Ακριβότερο από Γερμανία και 5,8% φθηνότερο από τη Βρετανία)

Όπως βλέπουμε η Βρετανία είναι η ακριβότερη χώρα σε τελική τιμή για το Z900 τόσο από την Ελλάδα, όσο και από τη Γερμανία. Αν τώρα η Honda Ελλάδας ακολουθήσει αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική με της Kawasaki -ακριβώς για να χτυπήσει το Ζ900 στην εξαιρετικά μικρή ομολογουμένως ελληνική αγορά των μεγάλων Naked-, θα περιμέναμε το CB1000 Hornet να κοστίζει στη χώρα μας χονδρικά ανάμεσα στα 10.670 - 11.198 ευρώ. Αντίστοιχα για την έκδοση SP με τους λίγους παραπάνω ίππους και τον ακριβότερο εξοπλισμό (αναρτήσεις, φρένα, κ.α.) θα περιμέναμε μια τιμή ανάμεσα σε 11.427 - 12.537 ευρώ

Φυσικά η παραπάνω πρόβλεψη της Πυθίας του ΜΟΤΟ είναι μια ιδιαίτερα χονδροειδής προσέγγιση, καθώς στον καθορισμό της τιμής μιας μοτοσυκλέτας στη χώρα μας παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες, και καθώς η συγκεκριμένη αφορά σε κατηγορία με ελάχιστες πωλήσεις σε ετήσια βάση, η ελληνική αντιπροσωπεία δεν θα μπορούσε να ζητήσει την ίδια χαμηλή τιμή από τη Honda συγκριτικά με άλλες αγορές (Βρετανία, Γερμανία) στις οποίες πωλούνται χιλιάδες μεγάλα Naked κάθε χρόνο.

Όπως και να έχει, η τιμή του CB1000 αναμένεται εντυπωσιακά χαμηλότερη από ότι του προκατόχου του, και επίσης εξαιρετικά χαμηλότερη απέναντι στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό των ακριβών, σούπερ-εξοπλισμένων και εξωφρενικά δυνατών Hyper-Naked όπως είναι τα Aprilia Tuono V4 1100 (17.590 ευρώ) & V4 1100 Factory (20.190 ευρώ), BMW S 1000 R (17.450 ευρώ) & M 1000 R (25.000 ευρώ), Ducati Streetfighter V4 (27.200 για το μοντέλο 2024 έως ακόμα και… 42.000 ευρώ για το SP2 24), και KTM 1390 Super Duke R (24.350 ευρώ) & R EVO (26.450 ευρώ).

Τώρα μένει να δούμε αντίστοιχο μοντέλο της Honda που να πολεμά τις τιμές των κινέζικων εργοστασίων και στα μεγάλα Adventure (στα μεσαία κάτι πήγε να κάνει το Transalp), για να δέσει το γλυκό και στην Ελλάδα.

Ετικέτες