Νέο Yamaha R6 RACE: Για πίστες μόνο!

Με κιτ GYTR
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/11/2020

Η αγωνιστική παράδοση της Yamaha είναι αναμφίβολα μεγάλη και πλούσια, σε ένα ευρύτατο πεδίο αγώνων παγκόσμιας κλίμακας. Το R6, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1999, έχει συμβάλλει σημαντικά στο χτίσιμο αυτής της αγωνιστικής Ιστορίας, εκπροσωπώντας την Yamaha στην κατηγορία των Supersport, και για το 2021 θα διατίθεται και στην έκδοση Race, με το ειδικά εξελιγμένο κιτ της GYTR (Genuine Yamaha Technology Racing), η οποία δεν θα έχει έγκριση χρήσης στο δρόμο και θα προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας.

Όπως αναφέρουμε και παραπάνω, το R6 έχει συμβάλλει σημαντικά στις αγωνιστικές περγαμηνές της Yamaha, καθώς το 1999 στην δεύτερη μόλις αγωνιστική του εμφάνιση με αναβάτη τον Jamie Witham, πήρε την παρθενική του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport, στον αγώνα του Donington Park. Έκτοτε το R6 έχει οδηγήσει πολλούς αναβάτες στην κατάκτηση παγκόσμιων τίτλων, όπως οι Jörg Teuchert, Cal Crutchlow, Chaz Davies, Sam Lowes, Lucas Mahias, Sandro Cortese και Randy Krummenacher. Φέτος στη λίστα προστέθηκε και ο Andrea Locatelli, ο οποίος στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής WSS για το 2020.

Όπως ανακοίνωσε η Yamaha, η παραγωγή του R6 με έγκριση τύπου για το δρόμο θα σταματήσει, καθώς η το εργοστάσιο θα επικεντρωθεί στην δημιουργία "της απόλυτης μοτοσυκλέτας για την πίστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν. Πλέον, από το 2021, θα είναι διαθέσιμο μόνο το R6 RACE σε αγωνιστική τιμή, το οποίο θα προορίζεται για αυτούς που θέλουν μια μοτοσυκλέτα αποκλειστικά για track days ή για την συμμετοχή τους στα εθνικά πρωταθλήματα ταχύτητας. Οι υποψήφιοι πελάτες μάλιστα, θα έχουν την επιλογή για το πώς θέλουν οι μοτοσυκλέτα τους να φέρει τις προσωπικές τους πινελιές.

Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του δεν έχουν κάποια αλλαγή, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα των 599cc με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τις βαλβίδες τιτανίου, το αλουμινένιο Deltabox πλαίσιο που συνδυάζεται με το υποπλαίσιο μαγνησίου και τις αναρτήσεις της KYB να παραμένουν ως έχουν. Αντίστοιχα ο ηλεκτρονικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει τα riding modes, το traction control και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού.

Το R6 GYTR κιτ έχει εξελιχθεί σε στενή συνεργασία με τις εργοστασιακές ομάδες της Yamaha στα παγκόσμια πρωταθλήματα και τους αναβάτες εξέλιξης των ομάδων και αποτελείται από ένα πλήθος εξαρτημάτων, όπως το πακέτο των GYTR ηλεκτρονικών με την ελαφρύτερη καλωδίωση και την προγραμματιζόμενη ECU. Το AIS (Air Intake System) σύστημα σφράγισης, επιτρέπει στον κινητήρα να εκμεταλλευθεί όλο τον αέρα που παρέχουν οι εισαγωγές, ενώ το αγωνιστικό σύστημα εξάτμισης της Akrapovic από τιτάνιο, ολοκληρώνει το πακέτο… "εισπνοής-εκπνοής" του κινητήρα, μειώνοντας παράλληλα και το βάρος.

Το εύκολο στην τοποθέτηση φαίρινγκ WSS μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ τα φρένα έχουν βελτιωμένα ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πίεσης. Το GTYR ABS Emulator (ο εξομοιωτής του ABS) δίνει την δυνατότητα για αφαίρεση της αντλίας του ABS, για περαιτέρω μείωση του βάρους. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί και εξαρτήματα που απαιτούνται από τους κανονισμούς της FIM, όπως το προστατευτικό για την μανέτα του φρένου και για το πίσω γρανάζι, ενώ το ψαλίδι διαθέτει και τις βίδες για την τοποθέτηση αγωνιστικού σταντ.

Η R6 RACE θα είναι διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της Yamaha από τον Ιανουάριο του 2021.

R6 GYTR κιτ

  • GYTR φαίρνγκ
  • Ολόκληρη αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic
  • GYTR ECU
  • GYTR καλωδίωση
  • GYTR διακόπτης on/off
  • GYTR καλώδιο διασύνδεσης
  • GYTR AIS σετ
  • GYTR ABS εξομοιωτής
  • GYTR τάπα ρεζερβουάρ χωρίς κλειδί
  • GYTR αποστάτης σέλας
  • Ανοξείδωτα σωληνάκι φρένων εμπρός/πίσω
  • Προστατευτικό μανέτας φρένου
  • GYTR πλήρως ρυθμιζόμενα μαρσπιέ με προαιρετικό κιτ αναστροφής επιλογέα ταχυτήτων
  • Προστατευτικό πίσω γραναζιού
  • Οδηγός γραναζιού 14Τ που ταιριάζει με αλυσίδα 520
  • Πίσω γρανάζι με 45 δόντια που ταιριάζει με αλυσίδα 520
  • Σετ παξιμαδιών γραναζιού για αλυσίδα 520
  • Χρυσή αλυσίδα τελικής μετάδοσης 520 της DID
  • Βάσεις για πίσω αγωνιστικό σταντ
  • Αγωνιστικό σταντ

Επιπλέον θα υπάρχουν διαθέσιμα εξαρτήματα και αξεσουάρ της GYTR και της Öhlins, για όσους θέλουν να εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο τον αγωνιστικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας τους.

Δείτε το πλούσιο photo gallery για το R6 RACE

Ετικέτες

KTM: Αυτά είναι τα νέα KTM 690 ENDURO R και KTM 690 SMC R 2026!

Ισχυρότερα, με επιθετική εμφάνιση και μπόλικη τεχνολογία
KTM 690
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/8/2025

Η KTM παρουσιάζει τις νέες εκδόσεις των μοντέλων με κινητήρα LC4, τα KTM 690 ENDURO R και KTM 690 SMC R του 2026. Τα δύο μοντέλα έχουν σχεδιαστεί με επιθετική σχεδίαση, βελτιωμένη τεχνολογία και τον πιο ισχυρό μονοκύλινδρο κινητήρα που διατίθεται στην αγορά.

 

2026 KTM 690 ENDURO R

Η 2026 KTM 690 ENDURO R συνεχίζει την παράδοση των dual-sport με αναβαθμίσεις που ενισχύουν τόσο τις off-road, όσο και τις on-road δυνατότητες. Στην καρδιά του βρίσκεται ο τελευταίος μονοκύλινδρος κινητήρας LC4, συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5+, ο οποίος διαθέτει πλέον αναθεωρημένο στροφαλοθάλαμο, συμπλέκτη και προστατευτικό κινητήρα, καθώς και ένα επανασχεδιασμένο σύστημα λαδιού για μεγαλύτερη αξιοπιστία και βελτιωμένη απόδοση.

690

Για το 2026, η KTM 690 ENDURO R αποκτά μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, επανασχεδιασμένους διακόπτες, θύρα φόρτισης USB-C και προβολέα LED. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, η KTM 690 ENDURO R διαθέτει Cornering ABS, Cornering MTC και το ολοκαίνουργιο Dynamic Slip Adjust (διαθέσιμο στην προαιρετική λειτουργία RALLY Ride Mode), που παρέχει στους αναβάτες έλεγχο πρόσφυσης σε πραγματικό χρόνο, προσαρμοσμένο στο έδαφος. Το νέο φέρινγκ και τα ανανεωμένα εξαρτήματα όσον αφορά την ανάρτηση, εστιάζουν στην άνεση και στην καλύτερη αίσθηση τόσο σε χώμα όσο και σε άσφαλτο.

 

2026 KTM 690 SMC R

Η KTM 690 SMC R αποτελεί από καιρό το σημείο αναφοράς στον κόσμο του Supermoto και για το 2026 έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Όπως και με την KTM 690 ENDURO R, ο αναβαθμισμένος κινητήρας LC4 προσφέρει αυξημένη απόδοση, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης εστιάζει στην καλύτερη αίσθηση του δρόμου και την ευελιξία.

690

Οι αναβάτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια σειρά από τεχνολογικές αναβαθμίσεις, όπως έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, αναβαθμισμένους διακόπτες και βοηθήματα αναβάτη, όπως το Cornering ABS και το Cornering MTC. Οι διαφορετικές επιλογές ABS εξασφαλίζουν ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε στυλ οδήγησης, από τους δρόμους της πόλης μέχρι την πίστα. Η συνδεσιμότητα με smartphone είναι διαθέσιμη μέσω του KTMConnect.

 

Και οι δύο μοτοσυκλέτες επωφελούνται από μια πλήρη γκάμα KTM PowerParts και KTM PowerWear, επιτρέποντας στους αναβάτες να εξατομικεύσουν τις μοτοσυκλέτες τους. Τα μοντέλα 2026 KTM 690 ENDURO R και 2026 KTM 690 SMC R θα είναι διαθέσιμα στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της KTM από τον Σεπτέμβριο του 2025.