THRUST BLITZ 115 - Σε νέα, μειωμένη τιμή

Με αιχμηρή σχεδίαση, LED φώτα, LCD οθόνη οργάνων και θύρα USB
Thrust Motor Blitz
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/7/2024

Το παπί Blitz 115 της Thrust Motor είναι πλέον διαθέσιμο με μειωμένη τιμή κατά 100 ευρώ, στην τελική τιμή των 1.690 ευρώ.

Ο κινητήρας του νέου Blitz 115 με προδιαγραφές Euro 5 είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος, με ψεκασμό και απόδοση 9 hp / 7500 rpm.

Το Blitz είναι εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και δισκόφρενα εμπρός-πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.

Τα όργανά του αποτελούνται από ένα αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις ταχύμετρου, χιλιομετρητή, στάθμης βενζίνης, ρολογιού και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου. Διαθέτει LED φώτα και φλας, θύρα USB για φόρτιση συσκευών και χειρολαβή συνεπιβάτη.

Διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς (μαύρο, κόκκινο και μπλε), με 2 χρόνια εγγύηση.

Για περισσότερες πληροφορίες: Δ.ΓΚΟΥΝΤΟΥΦΑΣ ΙΚΕ, Λ.Μεσογείων 527 Αγία Παρασκευή 15343, Τηλ: 210-6000711 / 6010070

Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες