Triumph Modern Classic Icon Editions 2025 - Με κλασικό λογότυπο και vintage χρώματα [VIDEO]

Ένα λογότυπο 100+ ετών, που κάνει επανεμφάνιση μόνο για τη συγκεκριμένη σειρά
Triumph Icon Editions
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/10/2024

Η Triumph παρουσίασε εφτά μοτοσυκλέτες που έχουν τον τίτλο Modern Classic Icon Editions, οι οποίες πέρα από τον μοναδικό χρωματικό συνδυασμό ασημί-μαύρου-χρυσού φέρουν ένα λογότυπο που είχε κάνει ντεμπούτο το… 1907!

Τη μοναδική βαφή και το ιστορικό λογότυπο συμπληρώνουν μερικές ακόμα premium λεπτομέρειες, ολοκληρώνοντας τις μοναδικές αυτές Classic Icon εκδόσεις.

Saphire Black, Aluminum Silver και λογότυπα και λεπτομέρειες σε χρυσό χρώμα βρίσκουν τον δρόμο τους στις Bonneville T100 & T120, στις Scrambler 900, 1200 X και 1200 XE, και στις Bobber και Speedmaster.

To συγκεκριμένο λογότυπο θεωρείται εμβληματικό για την εταιρεία, ενώ ξεκίνησε ως οικόσημο το 1902 όπου περιείχε τότε το όνομα Triumph Cycle Co. Ltd και την πόλη παραγωγής, το Coventry. Το πρώτο εκείνο έμβλημα αντικαταστάθηκε το 1907 με νέο λογότυπο, που έλεγε απλά Triumph (θρίαμβος). Το δεύτερο λογότυπο χρησιμοποιήθηκε μόνο για εφτά χρόνια, όμως παρέμεινε στη συνείδηση πολλών φαν της εταιρείας ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και καλαίσθητα λογότυπα στην ιστορία της Triumph.

Το 1915 στο λογότυπο Triumph προστέθηκε και η λέξη “Motors”, πριν εκείνο αλλάξει ξανά το 1920. Το 1932 έκανε την εμφάνισή του το λογότυπο με την οβάλ Γη, για να επιστρέψουμε ξανά στη λέξη Triumph το 1934 με νέα γραμματοσειρά και κεφαλαία γράμματα. Το 1936 είχαμε και πάλι ανανέωση, με μια πιο τολμηρή γραμματοσειρά, ένα λογότυπο που διατηρήθηκε για περισσότερα από 50 χρόνια. Το 1990 είχαμε μια μπλε έκδοση του λογότυπου, με ανανέωση και πάλι το 2005. Το σύγχρονο λογότυπο της εταιρείας, που διατηρείται μέχρι και σήμερα έκανε την εμφάνισή του το 2013, με τη λέξη Triumph σε μαύρο χρώμα και το πρόσθετο σύγχρονο τρίγωνο.

Τώρα το λογότυπο του 1907 αναβιώνει για μια ακόμη φορά, μόνο για τη συγκεκριμένη σειρά Icon Editions, που αναμένεται στους dealer από τον Δεκέμβριο του 2024.

Ετικέτες

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες