Triumph Modern Classic Icon Editions 2025 - Με κλασικό λογότυπο και vintage χρώματα [VIDEO]

Ένα λογότυπο 100+ ετών, που κάνει επανεμφάνιση μόνο για τη συγκεκριμένη σειρά
Triumph Icon Editions
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

29/10/2024

Η Triumph παρουσίασε εφτά μοτοσυκλέτες που έχουν τον τίτλο Modern Classic Icon Editions, οι οποίες πέρα από τον μοναδικό χρωματικό συνδυασμό ασημί-μαύρου-χρυσού φέρουν ένα λογότυπο που είχε κάνει ντεμπούτο το… 1907!

Τη μοναδική βαφή και το ιστορικό λογότυπο συμπληρώνουν μερικές ακόμα premium λεπτομέρειες, ολοκληρώνοντας τις μοναδικές αυτές Classic Icon εκδόσεις.

Saphire Black, Aluminum Silver και λογότυπα και λεπτομέρειες σε χρυσό χρώμα βρίσκουν τον δρόμο τους στις Bonneville T100 & T120, στις Scrambler 900, 1200 X και 1200 XE, και στις Bobber και Speedmaster.

To συγκεκριμένο λογότυπο θεωρείται εμβληματικό για την εταιρεία, ενώ ξεκίνησε ως οικόσημο το 1902 όπου περιείχε τότε το όνομα Triumph Cycle Co. Ltd και την πόλη παραγωγής, το Coventry. Το πρώτο εκείνο έμβλημα αντικαταστάθηκε το 1907 με νέο λογότυπο, που έλεγε απλά Triumph (θρίαμβος). Το δεύτερο λογότυπο χρησιμοποιήθηκε μόνο για εφτά χρόνια, όμως παρέμεινε στη συνείδηση πολλών φαν της εταιρείας ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και καλαίσθητα λογότυπα στην ιστορία της Triumph.

Το 1915 στο λογότυπο Triumph προστέθηκε και η λέξη “Motors”, πριν εκείνο αλλάξει ξανά το 1920. Το 1932 έκανε την εμφάνισή του το λογότυπο με την οβάλ Γη, για να επιστρέψουμε ξανά στη λέξη Triumph το 1934 με νέα γραμματοσειρά και κεφαλαία γράμματα. Το 1936 είχαμε και πάλι ανανέωση, με μια πιο τολμηρή γραμματοσειρά, ένα λογότυπο που διατηρήθηκε για περισσότερα από 50 χρόνια. Το 1990 είχαμε μια μπλε έκδοση του λογότυπου, με ανανέωση και πάλι το 2005. Το σύγχρονο λογότυπο της εταιρείας, που διατηρείται μέχρι και σήμερα έκανε την εμφάνισή του το 2013, με τη λέξη Triumph σε μαύρο χρώμα και το πρόσθετο σύγχρονο τρίγωνο.

Τώρα το λογότυπο του 1907 αναβιώνει για μια ακόμη φορά, μόνο για τη συγκεκριμένη σειρά Icon Editions, που αναμένεται στους dealer από τον Δεκέμβριο του 2024.

Ετικέτες

Suzuki: Θα βγάλει νέα μοντέλα στα 350 και 500 κυβικά! Αντεπίθεση Hamamatsu

Έρχονται νέα μικρομεσαία μοντέλα από το Hamamatsu
Suzuki mid range expansion
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

1/12/2025

Η ιαπωνική εταιρεία εξετάζει την είσοδό της σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες μοτοσυκλετών, με τα οικονομικά, εύκολα στη απόκτηση και χρήση μοντέλα να κερδίζουν συνεχώς έδαφος τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ασία.

Κατά την πρόσφατη έκθεση EICMA στο Μιλάνο, ο Πρόεδρος της Suzuki, Toshihiro Suzuki, και ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Σχεδιασμού Μοτοσυκλετών, Akira Kyuji, μίλησαν για την πιθανή επέκταση της εταιρείας στην κατηγορία 350 έως 500 κυβικών.

"Είναι μια κατηγορία που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στους πελάτες," δήλωσε ο Kyuji. "Φυσικά, κατασκευαστές όπως εμείς, πρέπει να κινηθούμε προς τα εκεί. Αν υπάρχει ζήτηση, πρέπει να ανταποκριθούμε."

Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική βέβαια, από κατασκευαστές όπως εσάς, περιμένει κανείς να έχετε κινηθεί εκεί δημιουργώντας την ζήτηση ή ανιχνεύοντας τα πρώτα ψήγματα, όχι να απαντάτε κατόπιν πρόκλησης. Η Suzuki είχε κάποτε την γκάμα περισσότερο συμπληρώμενη από τώρα με απίστευτα αξιόπιστες μικρές ON-OFF, όπως το V-Strom 250, που συνεχίζει στις αγορές της Ασίας αλλά σταμάτησε λόγο κόστους στην Ευρώπη. Ουσιαστικά δηλαδή άφησαν την πόρτα ανοικτή και τα σκυλιά δεμένα, οπότε τώρα απλά διορθώνουν το λάθος εκείνο.

Φέτος, η Suzuki παρουσίασε το επερχόμενο SV-7GX, μια sport touring μεσαίου βάρους και κυβισμού μοτοσυκλέτα, εμφυσώντας και άλλη ζωή στον 645cc V-twin κινητήρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1999, φέρνοντας την απέναντι στην Yamaha Tracer 7.

Suzuki mid range expansion

Η Suzuki διαθέτει ήδη έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 398cc με ψεκασμό καυσίμου για τα μοντέλα DR-Z4S και DR-Z4SM, ο οποίος θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα με τις απαραίτητες προσαρμογές. Η ισχύς του φτάνει τους 37,5 ίππους και είναι συμβατός με τα τελευταία πρότυπα Euro5+.

"Η ζήτηση για μοτοσυκλέτες μεταξύ 350 και 500 κυβικών αυξάνεται συνεχώς, όχι μόνο στην Ευρώπη," παραδέχτηκε ο Kyuji, σημειώνοντας ότι αγορές όπως η Κίνα έχουν δει μεγάλη άνοδο σε μοτοσυκλέτες αυτής της χωρητικότητας λόγω αλλαγών στη νομοθεσία.

Η δημοτικότητα των μικρότερων μοτοσυκλετών φαίνεται καθαρά μέσα από τις κινήσεις εταιρειών όπως η Royal Enfield, Triumph, BMW και KTM, οι οποίες συνεργάζονται με ινδικές εταιρείες για την παραγωγή προσιτών μικρομεσαίων μοτοσυκλετών.

Suzuki mid range expansion

Η Suzuki έχει ήδη ισχυρή παρουσία στην Ινδία, έχοντας κατασκευάσει πάνω από εννέα εκατομμύρια μοτοσυκλέτες από το 2006. To νέο εργοστάσιο στη Kharkhoda της Haryana αναμένεται να ανοίξει με αρχική παραγωγική ικανότητα 750.000 μονάδων ετησίως.

Πολλά από τα νέα μοντέλα επιλέγουν retro σχεδιασμό, αντλώντας ιστορικά ονόματα από το παρελθόν των εταιρειών προσπαθώντας να προβάλουν μια συνέχεια, ακόμα και εκεί που έχει κοπεί, ενώ μένει να δούμε εάν η προσέγγιση της Suzuki θα είναι αντίστοιχη.

"Δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε σχέδια μελλοντικών μοντέλων. Αλλά η ζήτηση είναι ζήτηση, και η δουλειά μας είναι να την καλύψουμε," πρόσθεσε ο Kyuji.

Ο Toshihiro Suzuki τόνισε επίσης την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών και τη σημασία να παρακολουθούν τις καινοτομίες της.

Suzuki mid range expansion

Παρά την παραγωγή νέων δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων 776cc με 82 ίππους, η Suzuki αποφάσισε να συνεχίσει να εξελίσσει τον 26 ετών 645cc V-twin κινητήρα για το SV-7GX του 2026.

"Τεχνικά, ένας δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με γωνία κομβίων στροφαλοφόρου στις 270 μοίρες μπορεί να προσφέρει απόδοση σχεδόν σαν V-twin, αλλά το πλεονέκτημα του V κινητήρα είναι η συμπαγής σχεδίασή του. Η φιλοσοφία μας είναι να φτιάχνουμε μοτοσυκλέτες με χαμηλότερες σέλες, νομίζω ότι το πλεονέκτημα αυτού του V-twin κινητήρα είναι απλώς το μέγεθος της μοτοσυκλέτας, λεπτή και συμπαγής εσωτερική του σχεδίαση.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ride-by-wire και αμφίδρομο quickshifter. Όσο για μελλοντικά SV650 ή πιο σπορ S εκδόσεις, ο Πρόεδρος δήλωσε, "Αυτός ο V-twin κινητήρας είναι ένας θησαυρός για τη Suzuki, και θέλουμε να τον διατηρήσουμε και να τον αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο, γιατί οι άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν κάτι αντίστοιχο."