Triumph Scrambler 400 XC 2026  -  Ψηλό φτερό, μασκάκι και ακτινωτοί τροχοί

Με πλουσιότερο εξοπλισμό - Αναμένεται και στην Ευρώπη ως το τρίτο μέλος της σειράς
Triumph Scrambler 400 XC 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/5/2025

Η Triumph αποκάλυψε στην Ινδία τη νέα Scrambler 400 XC που είναι άμεσα διαθέσιμη για την εγχώρια αγορά με αισθητικές κυρίως αλλαγές σε σχέση με τη Scrambler 400 Χ που έχει χρησιμοποιηθεί ως βάση.

Η βρετανική φίρμα προσέθεσε διακριτικά τη Scrambler 400 XC στην γκάμα της στην Ινδία, με τη μοτοσυκλέτα να αποκτά πιο "περιπετειώδη", on-off όψη έναντι της Scrambler 400 X.

Η μοτοσυκλέτα είναι ήδη διαθέσιμη στον επίσημο ιστότοπο της Triumph Ινδίας με τιμή περίπου 3.100 ευρώ χωρίς να έχει δεχτεί αλλαγές στα μηχανικά της μέρη, αν και οι ακτινωτοί τροχοί σίγουρα θα κάνουν πιο άνετα τα περάσματα σε χωμάτινο τερέν σε σχέση με χυτούς αλουμινένιους των άλλων εκδόσεων.

Triumph Scrambler 400 XC 2026

Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 398cc παραμένει ίδιος, αποδίδοντας 39,5 ίππους και 3,82 κιλά ροπής, αλλά ο υπόλοιπος εξοπλισμός αναβαθμίζεται ουσιαστικά.

Η Scrambler XC εξοπλίζεται με νέες, ακτινωτές ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, οι οποίες δέχονται tubeless ελαστικά, κάτι που όχι μόνο βελτιώνει την εμφάνιση αλλά και τη χρηστικότητα σε πραγματικές συνθήκες. Επίσης, διαθέτει κοντύτερο μπροστινό φτερό και ψηλό προστατευτικό φτερό κάτω από τον προβολέα, δίνοντας μια πιο off-road εμφάνιση.

Νέο στοιχείο για την έκδοση XC αποτελεί η αλουμινένια ποδιά, που φαίνεται πιο στιβαρή από αυτή της στάνταρ έκδοσης ενώ διαθέτει και κάγκελα προστασίας κινητήρα στον στάνταρντ εξοπλισμό  (προαιρετικός στην 400 X) και φέρει ένα μικρό ανεμοθραύστη μπροστά από τον πίνακα οργάνων, που ολοκληρώνει την πιο περιπετειώδη αισθητική και ενισχύει τα ρετρό στοιχεία στη σχεδίασή της μοτοσυκλέτας.

Triumph Scrambler 400 XC 2026

Με τον επιπλέον εξοπλισμό, η Scrambler 400 XC ζυγίζει 185 κιλά πλήρης υγρών, έναντι των 179 κιλών της βασικής έκδοσης. Δεν υπάρχουν άλλες τεχνικές διαφορές, γεγονός που καταδεικνύει ότι η XC είναι περισσότερο μια αισθητική παρά λειτουργική αναβάθμιση στην πλατφόρμα Scrambler 400.

Η Triumph προσφέρει την 400 XC σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς, κίτρινο, μαύρο και λευκό και η μοτοσυκλέτα, εκτός απροόπτου, θα κάνει την εμφάνισή της και στην Ευρώπη ως το τρίτο μέλος της μονοκύλινδρης οικογένειας της βρετανικής εταιρείας. Το πότε είναι που παραμένει άγνωστο και πιο λογικό σημείο χρονικά ακούγεται το 2026.

 

EICMA: CFMOTO 125SC-F 2026 - Το 1ο της scooter με θερμικό κινητήρα για την Ευρώπη

Μετά τη θυγατρική Zeeho και τα ηλεκτρικά της μοντέλα έρχεται 125άρι με το σήμα της CFMOTO 
CFMOTO 125SC-F 2026 - το πρώτο σκούτερ CFMOTO που έρχεται Ευρώπη
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

12/11/2025

Η CFMOTO θέλει να έχει scooter-εκπρόσωπο με το σήμα της στην Ευρώπη, και το 125SC-F είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει για τις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.

Η CFMOTO έχει τη θυγατρική Zehoo για τα (εξαιρετικά) ηλεκτρικά της σκούτερ όμως σε εκείνα με θερμικό κινητήρα θέλει να έχει το δικό της σήμα, και τώρα η κινέζικη εταιρεία ετοιμάζεται να φέρει το πρώτο της σύγχρονο scooter στην Ευρώπη -στην Ασία είχε παρουσιάσει υγρόψυκτο scooter το μακρινό 1998. Επιστρέφοντας στο παρόν, το 125SC-F, το οποίο επί της ουσίας είναι μόλις το δεύτερο σύγχρονο που βλέπουμε από τη CFMOTO με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι σήμερα, μετά το Aura 125! Θα περίμενε κανείς το αντίθετο, όμως η εταιρεία έκανε συνειδητή κίνηση να ξεκινήσει ως κατασκευαστής ATV και μοτοσυκλετών και να επεκταθεί έπειτα σε άλλες κατηγορίες δικύκλων αφού καθιερωθεί.

Με mini GT χαρακτηριστικά στη σχεδίασή του και ζάντες 14 και 13 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα το 125SC-F διαφέρει από τα 125άρια μοντέλα που βλέπει κανείς στην κατηγορία, με το εμπρός μέρος να ενσωματώνει στοιχεία από τις μοτοσυκλέτες της CFMOTO με πιο χαρακτηριστικό το σχήμα των LED φώτων ημέρας στο ρύγχος. Το ρύγχος λόγω των DRL θυμίζει τη μάσκα-προβολέα των γυμνών NK.

CFMOTO 125SC-F 2026 - το πρώτο σκούτερ CFMOTO που έρχεται Ευρώπη

Το 125SC-F έχει επίπεδο πάτωμα, θήκη χωρίς καπάκι αριστερά στην ποδιά και μικρό ντουλαπάκι δεξιά, TFT οθόνη, υγρόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ., keyless σύστημα εκκίνησης, κάμερα καταγραφής εμπρός και διακόπτες που βλέπουμε και στις μοτοσυκλέτες της CFMOTO με τον αριστερό να ενσωματώνει όλα τα κουμπιά με τα οποία χειρίζεται ο αναβάτης τις ενδείξεις στην οθόνη. Παράλληλα, ο χώρος κάτω από τη σέλα δείχνει αρκετά μεγάλος για ένα κράνος και αρκετά ακόμη αντικείμενα. 

Το 125SC-F που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο είναι ένα πλήρως λειτουργικό σκούτερ με την εξέλιξή του να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και αυτό φαίνεται και από την κατασκευή του που παρουσιάζεται προσεγμένη σε πολλές λεπτομέρειες, όπως είναι η βαφή των πλαστικών του και οι ελάχιστοι δυνατοί αρμοί μεταξύ τους.

Το 125άρι σκούτερ της CFMOTO ενδέχεται να μην φτάσει έτσι ακριβώς στην παραγωγή και να υπάρχουν αλλαγές και αυτός είναι και ο κύριος λόγος που η CFMOTO δεν προχώρησε επίσημα σε ανακοίνωση των τεχνικών του χαρακτηριστικών.

Εμείς βλέπουμε ότι ο κινητήρας του ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην κατηγορία με ψυγείο ενσωματωμένο στον κινητήρα, όπως έκανε πρώτη η Honda με το PCX και έπειτα ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Λογικά θα έχει και μίζα/γεννήτρια και όχι την παραδοσιακή μίζα και αυτό ίσως να βάλει στον στάνταρ εξοπλισμό και το σύστημα Star & Stop που είναι απλά λογισμικό από τη στιγμή που υπάρχει η μίζα/γεννήτρια.

Δισκόφρενα έχουμε και στους δύο τροχούς με τις χειρολαβές να είναι στάνταρ, ενώ στάνταρ είναι και το πλαϊνό σταντ πιο συμπληρώνει το κεντρικό.