Beta RX250 4T 2027 – Πρώτη εμφάνιση σε ιταλικό αγώνα [Βίντεο]

Η νέα τετράχρονη Beta που προορίζεται για τη μάχη της ΜΧ2 το 2027 έτρεξε τον πρώτο της αγώνα στο Internazionali d'Italia MX
Beta RX 250 4T prototype
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/2/2026

Η Beta έχει ήδη παρουσία στο κορυφαίο επίπεδο του παγκοσμίου ΜΧ, MXGP, από το 2021 με την MT Racing Team Beta και την τετράχρονη RX 450 4T, ενώ τώρα ετοιμάζεται και για την κατηγορία ΜΧ2 των 250 cc.

Η μοτοσυκλέτα που εξελίσσει για την ΜΧ2 εδώ και αρκετούς μήνες είναι η RX 250 4T και η πρώτη της δημόσια εμφάνιση έγινε στον πρόσφατο αγώνα της σειράς Internazionali d'Italia MX στη Mantua και δη στο δεύτερο σκέλος, στα χέρια ενός από τους αναβάτες δοκιμών της.

Beta RX 250 4T prototype

Χτισμένη γύρω από έναν ολοκαίνουργιο μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 250 cc με δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή, έχει μια εμφανέστατη διαφοροποίηση από τη σχεδίαση της RX 450 4T τοποθετώντας την αλυσίδα της τελικής μετάδοσης στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, αντίστροφα από το μοντέλο των 449 cc.

Beta RX 250 4T prototype

Νέο είναι και το πλαίσιο, ενώ η Beta μας λέει πως η τελική μορφή της RX 250 4T δεν είναι ακόμη καθορισμένη, καθώς η εξέλιξή της συνεχίζεται ακόμη.

Στόχος είναι η νέα ΜΧ μοτοσυκλέτα της να είναι έτοιμη πριν το Καλοκαίρι, όταν παραδοσιακά παρουσιάζονται όλα τα off-road μοντέλα των κατασκευαστών ενόψει του επόμενου πρωταθλήματος, με προφανή στόχο η Beta να είναι παρούσα και στην κατηγορία ΜΧ2 του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2027.

Norton - Τέλος στην παραγωγή των Commando 961, V4SV και V4CR

Νέο κεφάλαιο ξεκινά για την βρετανική μάρκα με νέα μοντέλα στον ορίζοντα
Norton the end of an era
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/9/2025

Η Norton κλείνει έναν ιστορικό κύκλο και ετοιμάζεται για μια δυναμική επιστροφή τερματίζοντας την παραγωγή των V4SV, V4CR και Commando 961.

Η Norton ανακοίνωσε επίσημα το τέλος της παραγωγής των μοντέλων της V4SV, V4CR και Commando 961, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για την εταιρεία. Οι τελευταίες μοτοσυκλέτες από το εργοστάσιο στο Solihull, στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν κατασκευαστεί και η παραγωγή τους δεν πρόκειται να συνεχιστεί, οπότε όσοι θέλουν μία πρέπει να σπεύσουν άμεσα αφού τα διαθέσιμα μοντέλα είναι ούτως ή άλλως λίγα. Ωστόσο, η Norton δεν θα κατεβάσει ρολά, αλλά ετοιμάζεται για αντεπίθεση, περνώντας στην νέα εποχή της.

Το εργοστάσιο στο Solihull ήδη λειτουργεί εντατικά, παράγοντας τη νέα γενιά μοτοσικλετών με μια εντελώς καινούρια σχεδιαστική γλώσσα και βλέψεις επέκτασης σε νέες αγορές. Αυτή η μεταμόρφωση υποστηρίζεται από σημαντικές επενδύσεις και την εμπειρία της TVS, η οποία αγόρασε τη Norton τον Απρίλιο του 2020 και έχει στόχο να την φέρει στην κορυφή στην αγορά μοτοσικλετών, κάτι που μπορεί να μεταφραστεί ποικιλοτρόπως. Όπως και να έχει οι Βρετανοί έχουν καλές προθέσεις για το μέλλον της.

Ο νέος διαχειριστής της κίνησης αυτής, Richard Arnold, δήλωσε: “Οι Norton V4SV, V4CR και Commando 961 είναι εμβληματικές μοτοσυκλέτες και αναγνωρισμένες σε όλο τον κόσμο. Καθώς κλείνει ένας κύκλος, ανοίγει ένας νέος και η αναμονή τελικά τελειώνει για να αποκαλυφθεί το μέλλον μας.”

Η νέα Norton V4 έχει ήδη εμφανιστεί σε δοκιμές, με τον CEO της TVS, Sudarshan Venu, να δοκιμάζει ένα νέο V4 sportbike και να τροφοδοτεί τον ενθουσιασμό για τα μελλοντικά μοντέλα που θα παρουσιαστούν στη EICMA 2025. Τα βλέμματα είναι στραμμένα στη μεγάλη έκθεση, όπου αναμένεται να δούμε μια ολοκαίνουργια σειρά μοτοσικλετών και να μάθουμε περισσότερα για το τι θα διαδεχθεί τα κλασικά μοντέλα της Norton.