H Brammo στην Ευρώπη

Από το

Μαύρο Σκύλο

3/12/2010

Η Brammo - www.brammo.com - είναι μια αμερικανική εταιρεία που κατασκευάζει ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες έχοντας δυο κύρια μοντέλα σε διάφορες εκδόσεις. Είναι μάλιστα η πρώτη εταιρεία από την άλλη μεριά του Ατλαντικού που άρχισε, με την συμμετοχή της στην Eicma, να διερευνά την αποδοχή των μοντέλων της από το κοινό της Ευρώπης. Στις ΗΠΑ και κυρίως στην πολιτεία της Καλιφόρνια η εμπορική διάθεση των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών έχει ήδη αρχίσει, υποβοηθούμενη όμως από επιδοτήσεις που δίνονται από την πολιτεία για την ανάπτυξη της χρήσης οχημάτων μηδενικής εκπομπής ρύπων. Στο Μιλάνο η Brammo έδειξε τις νεότερες εκδόσεις των μοτοσυκλετών της. H Enertia προορίζεται για καθημερινή μετακίνηση και στην νέα έκδοση Plus του 2011 έχει αυξημένη αυτονομία που φθάνει τα 128 χιλιόμετρα. Η μέγιστη ταχύτητά της φθάνει τα 95 χιλιόμετρα και η φόρτιση των μπαταριών της -ιόντων λιθίου- διαρκεί οκτώ ώρες. Η Enertia ζυγίζει 147 κιλά, παράγεται ήδη και η τιμή της - στις ΗΠΑ- είναι 8.995 δολάρια (περίπου 6.600 ευρώ). Το άλλο μοντέλο, η Empulse, έχει περισσότερο sport χαρακτηριστικά και η τελική της ταχύτητα φθάνει τα 160 χιλιόμετρα. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές εκδόσεις με διαφορετική αυτονομία. Η 6 έχει αυτονομία σχεδόν 100 χιλιόμετρα, η 8 125 και η 10 φθάνει τα 160 χιλιόμετρα, ενώ η παραγωγή της θα αρχίσει στα μέσα του 2011. Όλα τα μοντέλα της Brammo έχουν άμεση μετάδοση από τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω τροχό με αλυσίδα και γρανάζια χωρίς την παρεμβολή κιβωτίου ταχυτήτων ή συμπλέκτη. Η Brammo συνεχίζει την εξέλιξη των μοτοσυκλετών της και μέσω των αγώνων συμμετέχοντας στο πρωτάθλημα TTX GP που καθιερώθηκε από το 2009 με την αγωνιστική της TTR.

Kawasaki Z400RS - Το νέο τετρακύλινδρο Zephyr είναι προ των πυλών

Πληροφορίες εκ των έσω, όπως συνηθίζεται, από τον ιαπωνικό τύπο
Kawasaki Z400RS
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

23/12/2024

Το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, γνωστό για τις εξαιρετικές σχέσεις που έχει με τους τέσσερις μεγάλους Ιάπωνες κατασκευαστές που του παρέχουν πληροφορίες για επερχόμενα μοντέλα, έχει στοιχεία για μια επερχόμενη naked κλασικού ύφους με βάση το τετρακύλινδρο Kawasaki Ninja ZX-4RR.

Το νέο γυμνό μοντέλο του Akashi είναι γνωστό ως Z400RS, αν και θα μπορούσε να ονομαστεί και Zephyr 400, αποτίοντας φόρο τιμής στο “πράσινο” παρελθόν.

Οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι αναφέρουν πως όπως και με το Supersport τετρακύλινδρο Ninja που κυκλοφορεί σε 2 εκδόσεις, έτσι ίσως δούμε δυο εκδόσεις και για το Z400RS, με την κορυφαία να έχει υψηλότερες επιδόσεις και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Όπως έχουμε δει πρόσφατα, η Kawasaki έχει ρίξει μεγάλο βάρος στην εξέλιξη μοτοσυκλετών μικρομεσαίου και μεσαίου κυβισμού, όπως τα ZX-4R / ZX-4RR, τα δυο υβριδικά μοντέλα της, τα W230 / Meguro S1, το KLX230 Sherpa, τα δικύλινδρα Ninja / Z / Eliminator των 500 κυβικών, κλπ.

Kawasaki Z400RS

Τώρα, ο ιαπωνικός τύπος αναφέρει πως το 2025 θα δούμε και τη γυμνή έκδοση του τετρακύλινδρου Ninja 400. Αυτό που ακόμα και οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι δεν γνωρίζουν ακόμα στα σίγουρα είναι το στιλ το οποίο θα ασπάζεται η νέα μοτοσυκλέτα, όμως οι πιθανότητες γέρνουν υπέρ του κλασικού design στα πρότυπα των Z650RS & Z900RS.

Το μοτέρ δεν αναμένεται να έχει μικρότερη ιπποδύναμη από το Ninja, οπότε μπορούμε να περιμένουμε 76,43 hp / 14.500 rpm χωρίς Ram-Air και ροπή 4 kgm / 13.000 rpm. Η μοτοσυκλέτα δεν αναμένεται να έχει σύστημα Ram-Air, κι έτσι θα χάνει λίγη από τη μέγιστη ιπποδύναμη του SS μοντέλου που ανακοινώνεται στους 78,71 hp, ενώ διαφορετική θα είναι και η εξάτμιση.

Περιμένουμε να δούμε τώρα πόσο μέσα έχουν πέσει οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι, και πόσο ακριβείς ήταν οι πληροφορίες με τις οποίες τους τροφοδότησε η Kawasaki.

Ετικέτες