Honda CB 300 R και CBR 300 R

Γίνονται δικύλινδρα και premium
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/10/2017

Το Neo Sport Cafe που είδαμε ως πρωτότυπο πριν λίγες ώρες στην έκθεση του Τόκιο δεν είναι απλώς ο προπομπός του νέου CB1000R που περιμέναμε εδώ και καιρό από την Honda. Την αισθητική που φέρνει μαζί του το N.S.C. θα ακολουθήσουν και τα νέα γυμνά CB 125R/150R και CB 250R/300R. Τα μικρότερου κυβισμού CB θα παραμείνουν μονοκύλινδρα, όμως τα 250 και 300 θα αποκτήσουν τον δικύλινδρο κινητήρα του CBR250RR που πωλείται μέχρι στιγμής μόνο στις αγορές της Ασίας.

Η μετάβαση από τον μονοκύλινδρο κινητήρα στον δικύλινδρο, ήταν εδώ και πολύ καιρό απαραίτητη για την Honda, κυρίως για τις αγορές εκτός Ασίας. Οι Ιάπωνες ανταγωνιστές της έχουν εδώ και αρκετά χρόνια δικύλινδρους κινητήρες σε αυτή την κατηγορία κυβισμού και το γεγονός ότι οι μικρές αυτές μοτοσυκλέτες αρχίζουν ξανά να αποκτούν εμπορικό ενδιαφέρον στις αγορές της δύσης και κυρίως στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, έχει βάλει όλους τους μεγάλους κατασκευαστές στην διαδικασία μιας πιο σοβαρής προσέγγισης.

Με την BMW να έχει δύο μοντέλα του G 310 (R και GS), την ΚΤΜ να έχει βγάλει ολοκαίνουριο Duke 390 και να ετοιμάζει και αυτή ένα 390 Adventure, την Yamaha να αναβαθμίζει τα R3 και MT-03 που έχουν 321 δικύλινδρα κυβικά και την Kawasaki να ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας στα 400 κυβικά, καταλαβαίνουμε ότι τα μονοκύλινδρα Honda των 286 κυβικών δεν έχουν λαμπρό μέλλον στις δυτικές αγορές.

Οπότε μια υπερκερασμένη έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα που έχει το CBR250RR είναι απόλυτα λογική κίνηση από την Honda. Αυτό που δεν ξέρουμε ακόμα, είναι αν το CBR300R αποκτήσει άλλο ένα R και γίνει RR.

Διότι ο βασικός λόγος που το CBR 250 RR δεν έχει έρθει ακόμα στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ είναι η υψηλή τιμή του λόγω των ακριβών περιφερικών και του εξοπλισμού που έχει και όχι τόσο επειδή είναι μόλις 250 κυβικά, αντί των 300 και 321 που έχουν μέχρι σήμερα τα Ninja 300 και R3. Θα θέλαμε πολύ να δούμε ένα CBR 300 RR να έρχεται στην Ευρώπη, αλλά αν είναι εξοπλισμένο όπως το CBR 250 RR, πολύ φοβόμαστε ότι η τιμή του θα μπαίνει στα χωράφια μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλετών.

Ετικέτες

Kawasaki Teryx H2 - Stop-ride εντολή στις ΗΠΑ για καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο

Δύσκολα ξεκίνησε την καριέρα του το νέο υπερτροφοδοτούμενο Side by Side του Akashi - Η Kawasaki αναζητά λύση
Kawasaki Teryx H2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Δεν πρόλαβε να κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ το νέο υπετρτροφοδοτούμενο Kawasaki Teryx H2, με τον γνωστό κινητήρα από την H2 μοτοσυκλέτα, και λίγους μήνες μετά την πρώτη διάθεσή του, η αμερικάνικη αντιπροσωπεία έδωσε εντολή “Stop-Ride”, να σταματήσουν άμεσα δηλαδή να το οδηγούν οι ιδιοκτήτες του, καθώς εντοπίστηκε καταστροφική αστοχία στο κιβώτιο.

Όπως αναγράφεται στο γράμμα που απέστειλαν στους ιδιοκτήτες οι αντιπρόσωποι της Kawasaki στις ΗΠΑ, ο πρωτεύων συμπλέκτης ή το σύστημα μετάδοσης μπορεί να σπάσουν κατά τη λειτουργία τους!

Η επιστολή των “πρασίνων” στους κατόχους Teryx H2 αναγράφει τα εξής: “Η Kawasaki διερευνά βλάβες στο σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) σε επιλέξιμες μονάδες. Τα επηρεαζόμενα οχήματα ενδέχεται, υπό ορισμένες συνθήκες, να παρουσιάσουν θραύση της τροχαλίας του μετατροπέα κίνησης του CVT, με αποτέλεσμα την εκτόξευση μεταλλικών θραυσμάτων μέσα στον κινητήρα και στη γύρω περιοχή. ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ το 2026 KAWASAKI TERYX4 H2, TERYX4 H2 DELUXE eS ή TERYX5 DELUXE eS μέχρι να ολοκληρωθεί επισκευή από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.”

Teryx H2 κινητήρας

Αξίζει να σημειωθεί πως για την ώρα δεν υπάρχει λύση για το παραπάνω πρόβλημα, ούτε υπάρχει δεύτερη επιστολή ή ανακοίνωση που να εξηγεί τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει η συγκεκριμένη αστοχία.

Για την ώρα λοιπόν τα Teryx H2 παραμένουν στο γκαράζ των ιδιοκτητών για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Η Kawasaki συνεχίζει να ερευνά τις αστοχίες στο κιβώτιο, αναζητώντας μια λύση.

Ετικέτες