Kawasaki Ninja 125 και Z125 2021: Τα χρώματα της επόμενης χρονιάς

Από εδώ ξεκινούν όλα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/11/2020

Η δύο μικρές σπορ μοτοσυκλέτες των 125 κυβικών που σχεδίασε ειδικά για την Ευρώπη η Kawasaki αποκτούν τρεις νέες χρωματικές επιλογές για το 2021, χωρίς περεταίρω αλλαγές στα μηχανικά μέρη. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Kawasaki αποκαλύπτει τις νέες μοτοσυκλέτες 125κ.εκ.του 2021

 

Όλοι οι μοτοσικλετιστές θυμούνται την πρώτη τους συνάντηση με τη διασκέδαση και την ελευθερία των δίκυκλων. Η Kawasaki γιορτάζει αυτήν την ανεξαρτησία προσφέροντας πρωτοποριακό στιλ όσο και θρυλική μηχανολογία με τα ανανεωμένα KawasakiZ125 και Ninja125για το 2021.

 

Επωφελούμενοαπό την ίδια μοναδική προσέγγιση "Sugomi" των αδελφών μοτοσυκλετών μεγαλύτερης χωρητικότητας, το Z125 ταιριάζει το μοναδικό του στυλ με ισχυρά διαπιστευτήρια μηχανολογίας, κάτι που αποτελεί τον πυρήνα της φιλοσοφίας Sugomi. Για το 2021 τρεις χρωματικοί συνδυασμοί θα είναι διαθέσιμοι στις εκθέσεις, Candy Lime Green/ Metallic Spark Black, Metallic Spar kBlack/ Pearl Flat Stardust White/ Metallic Flat Spark Black και τέλος Metallic Flat Spark Black/ Metallic Spark Black.

 

Το εκτεθειμένο σε κοινή θέα πλαίσιο τύπου Trellis ανταγωνίζεται να κερδίσει το ενδιαφέρον από τη έντονα γωνιώδη και επιθετική σχεδίαση που τονίζει μια δυναμική θέση ώθησης προς τα εμπρός. Και από άποψη μηχανικής, ο δυνατός τετράχρονος κινητήρας των 15PS(11kW),συμβατός με τις κατηγορίες διπλωμάτων οδήγησης A1, A2 και B, είναι κάτι παραπάνω από ικανός να χειριστεί τις απαιτήσεις τόσο των αρχάριων όσο και των πεπειραμένων οδηγών.

Ο κομψός πίνακας οργάνων σε συνδυασμό με το εργονομικά τοποθετημένο τιμόνι υποδέχονται τον αναβάτη προσφέροντάς του διάταξη τιμονιού-μαρσπιέ-σέλας ιδανική για βέλτιστο έλεγχο. Στο Z125 διατίθεται και με την προαιρετική επιλογή σέλας «Ergo-Fit» διασφαλίζοντας ότι η διασκέδαση του Z είναι προσβάσιμη σε όλους. Συνδυάστε τη θρυλική ανάρτηση Uni-Trak της Kawasaki και τηλεσκοπικό μπροστινό πιρούνι ø37 mm (κοινό για τα Z και Ninja125) και ο βελούδινος χειρισμός υποστηρίζει την κομψή εμφάνιση.

Και μιλώντας για εμφάνιση, το σπορ 125άριμε επιθετικό στιλ της Kawasaki για το 2021 είναι το Ninja125. Από την οικογένεια Ninja που έχει κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα World SBK για έξι χρόνια στη σειρά, το μικρότερο Ninja έχει κατασκευαστεί για να προκαλέσει τα συναισθήματα των επιτυχιών στις πίστες προσφέροντας παράλληλα ένα ελεγχόμενο περιβάλλον στο οποίο θα συνηθίσετε τις απολαύσεις της μετακίνησης με δίκυκλο.

Μοιράζοντας τον ίδιο κινητήρα των 15PS (11kW) με το Kawasaki Z125, το πλαίσιο του Ninja125 συγκρίνεται επάξια με αυτό του πανίσχυρου Supercharged Ninja H2, μια που και τα δύο έχουν διαστάσεις σωλήνων που έχουν προτεραιότητα για αντοχή και ευελιξία. το σύνθετο κοκτέιλ που προσφέρει στιβαρότητα πλαισίου για ιδανική οδική συμπεριφορά.

Με τον επιθετικό αγωνιστικό σχεδιασμό του και τη Supersport ουρά του, το Ninja125 είναι ελεγμένο σε όλα τα σημεία από όσους επιθυμούν να επιλέξουν το πρώτο δίτροχο τους το 2021. Διαθέσιμο σε χρωματισμό Lime Green/ Ebony/ Pearl Blizzard White για το 2021, το Ninja125 σίγουρα θα φτάσει στις καρδιές πλήθους νέων αναβατών τον επόμενο χρόνο.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210-3410684 / [email protected] ή επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της Kawasaki στη διεύθυνση www.kawasaki.gr


Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.