Kawasaki Z900RS

Η αντεπίθεση στα νεορετρό!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/9/2017

Το τσουνάμι των νεορετρό μοντέλο γίνεται όλο και πιο μαζικό και σαρωτικό και μοιραία, από στατιστικής πλευράς, ανάμεσα στις πάμπολλες εναλλακτικές προτάσεις υπάρχουν αρκετές που δεν καταφέρνουν να υπηρετήσουν απόλυτα το συγκεκριμένο κίνημα. Το Ζ900RS όμως, που όπως όλα δείχνουν θα προστεθεί στην γκάμα του 2018 για την Kawasaki, βρίσκεται ακριβώς στον αντίποδα. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που κάλλιστα θα μπορούσε να φιγουράρει η φωτογραφία της δίπλα στο λήμμα "νεορετρό" που προστίθεται σε όλο και περισσότερα λεξικά…

Από τους τέσσερις μεγάλους Ιάπωνες κατασκευαστές, η Yamaha ήδη έχει προλάβει να απλώσει τα δίχτυα της για τα καλά στην κατηγορία, ενώ και η Honda με τα CB1100/RS έχει να προσφέρει μια εξαιρετικά δελεαστική πρόταση στους λάτρεις του μοντέρνου κλασικού. Η Suzuki ετοιμάζει την επίθεσή της με μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, όπως μαρτυρούν κάποια σχέδια που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, και ο μεγάλος απών από το "παιχνίδι" ήταν η Kawasaki.

Ήδη όμως η εταιρεία από το Akashi έχει κυκλοφορήσει ένα video teaser (που μπορείτε να παρακολουθήσετε πιο πάνω), όπου συμπρωταγωνιστούν ένα κλασικό Ζ1 και το ολοκαίνουργιο RS, μόνο που τα πλάνα μας επιτρέπουν να δούμε ξεκάθαρα μόνο τον προβολέα του, ο οποίος απέχει παρασάγγες από το… transformers look των υπόλοιπων μοντέλων που φέρουν το λογότυπο "Ζ". Πιο πολύ, αυτό το Ζ παραπέμπει στο Ζ1, καθώς όπως φαίνεται θα έχει και παρόμοιες χρωματικές επιλογές με το πορτοκαλί ως κυρίαρχο χρώμα. Προφανώς θα "φοράει" τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα του Ζ900, με διαφοροποιήσεις σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της απόδοσης ώστε να ταιριάζουν με τον χαρακτήρα του, ενώ η σημαντικότερη αλλαγή είναι οι διακοσμητικές ψύκτρες στους κυλίνδρους που προσδίδουν μια άκρως ρετρό, αερόψυκτη, ταυτότητα στην μοτοσυκλέτα.

Όπως αναμένεται, η μοτοσυκλέτα θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της πριν τα ευρωπαϊκά σαλόνια, στις 25 Οκτωβρίου στο Tokyo Motor Show, ενώ οι πληροφορίες που έρχονται από την Άπω Ανατολή αναφέρουν ότι σύντομα θα έχουμε και εκδόσεις με υπερσυμπιεστή!

 

Ετικέτες

Zontes 368G Jungle Edition 2026: Νέα αγριεμένη έκδοση με χωμάτινο προσανατολισμό

Ικανότερο στο χώμα, απαράλλαχτο στην τιμή
G368 Jungle
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/12/2025

Η Zontes φέρεται να ετοιμάζει ειδική έκδοση Jungle του 368G για το 2026, με στοχευμένες ουσιαστικές αναβαθμίσεις για αντοχή, εργονομία και πρόσφυση σε ένα σοβαρό εκτός δρόμου scooter διατηρώντας σταθερή την τιμή.

Κινέζικα μέσα κάνουν λόγο για μια ειδική έκδοση του 368G Jungle Edition για το 2026 που αφορά μόνο την εκεί αγορά -τουλάχιστον προς το παρόν- με την τιμή να φέρεται αμετάβλητη παρά τις αναβαθμίσεις και τις διαφορές με την βασική έκδοση.

Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού adventure scooter, σχεδιασμένη με γνώμονα όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και την πρακτική αύξηση των δυνατοτήτων του στους χωματόδρομους.

​ G368

Οι πιο άμεσες και ορατές αλλαγές αφορούν την κύλιση και την προστασία. Το Jungle Edition εξοπλίζεται με off-road ελαστικά CST. Παράλληλα, τα μαρσπιέ έχουν ανυψωθεί κατά 20 χιλιοστά, μειώνοντας τον κίνδυνο χτυπημάτων σε πέτρες και βελτιώνοντας τη διέλευση από νερά.

Σημαντικές είναι και οι παρεμβάσεις στο κομμάτι ψύξης. Εκτός από την υδρόψυξη, ο κινητήρας έχει ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού, προσθήκη για να αντιμετωπίσει τις χωμάτινες συνθήκες χαμηλής ταχύτητας και υψηλού φορτίου, που  αυξάνουν την θερμική καταπόνηση. Επιπλέον, έχει βελτιστοποιηθεί και το κύκλωμα  επιστροφής λαδιού,

Αλλαγές έχουν γίνει και στην εργονομία, με στόχο τον καλύτερο έλεγχο.

G368 Jungle

Η Zontes αφαίρεσε το στήριγμα μέσης από τη σέλα του αναβάτη, θυσιάζοντας κάποια από την άνεση για μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης του σώματος στην όρθια ή ημιόρθια θέση οδήγησης είναι σαφώς σημαντικότερη από την άνεση.

Παρά τον πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα, το 368G Jungle Edition παραμένει ένα πλήρως εξοπλισμένο scooter δρόμου. Με τον γνώριμο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρας των 368 κυβικών που αποδίδει 38,2 ίππους ισχύος και 0,4 κιλά ροπής, κινώντας το scooter των 192 κιλών με άνεση. Το ηλεκτρονικό γκάζι της Bosch προσφέρει ομαλή απόκριση με την ύπαρξη cruise control.

G368 Jungle

Παραμένει και όλος ο βασικός εξοπλισμός, με δικάναλο ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS, κάγκελα προστασίας, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grips και θερμαινόμενη σέλα τριών επιπέδων, έγχρωμη TFT οθόνη 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS), σύστημα keyless, καθώς και εμπρός και πίσω κάμερες καταγραφής και ρεζερβουάρ 17,5 λίτρων όπως και στην βασική έκδοση

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Zontes θα κυκλοφορήσει το 368G Jungle Edition ως περιορισμένη έκδοση 500 μονάδων, χωρίς να υπάρχει, προς το παρόν, σχετική επιβεβαίωση από την εταιρεία.