Kawasaki ZH2: Διέρρευσαν φωτογραφίες του υπερτροφοδοτούμενου γυμνού!

Το Supercharged “streetfighter” φωτογραφήθηκε στο κουτί του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/10/2019

Ο αναγνώστης μας, Γιώργος “Elbow Down” Α. μας έδωσε μία δυνατή πληροφορία, εντόπισε τις φωτογραφίες του ZH2 στην αρχή του ταξιδιού τους στο ίντερνετ. Φωτογραφημένο στο κουτί του μέσα, και με παραμόρφωση από τον φακό του κινητού τηλεφώνου, μπορεί στην αρχή να το μπερδέψεις με σκούτερ, όμως είναι πράγματι το ΖΗ2 που πιθανότατα πηγαίνει στο Tokyo Motor Show όπου και θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα.

Δεν φαίνονται και πολλά περισσότερα από τα ελάχιστα που είχε δείξει η Kawasaki με τα προηγούμενα teaser video αλλά μπορεί πλέον κανείς να καταλάβει το πρόσωπο και να πάρει μία ιδέα για τις μαζεμένες του διαστάσεις. Μπροστά έχουμε έντονες γωνίες και φυσικά το λογότυπο που έκανε την εμφάνισή του με την σειρά Η2, τις υπερτροφοδοτούμενες μοτοτοσυκλέτες με τον απίστευτο τεχνολογικά υπετροφοδότη που έχει πλανητικό κιβώτιο δύο σχέσεων και απαιτεί κατασκευαστική ακρίβεια που ως τώρα ήταν οικονομικά ασύμφορο να υπάρχει σε βιομηχανική κλίμακα.

Πάνω από μία πενταετία αργότερα, με την Kawasaki να έχει αποδείξει πως μπορεί να διατηρήσει αυτή την κατασκευαστική ακρίβεια αναλλοίωτη, μοντέλα όπως αυτό δημιουργούνται για να αποφέρει το κέρδος που πρέπει να υπάρχει για όλο αυτό τον κόπο.

Είναι ένα βήμα που θέλουν καιρό να κάνουν. Τέσσερα χρόνια πριν, σε προηγούμενο Tokyo Motor Show που βρεθήκαμε ανάμεσα στους λίγους από την Ευρώπη, οι άνθρωποι της Kawasaki είχαν όλη την διάθεση να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Έδειχναν τότε και μία έκδοση αυτού του κινητήρα με μεταβλητή εισαγωγή στην υπερτροφοδότηση. Αυτό θα επέτρεπε να ελεγχθεί η πίεση στο φιλτροκούτι, που οι αναγνώστες του ΜΟΤΟ -αποκλειστικά μιας και δεν έχει γραφτεί αλλού- ξέρουν πως στο αλουμινένιο του H2R δεν δημιουργεί πρόβλημα. Στο H2 όμως και σε χρήση track day, το συνεχές άνοιξε – κλείσε του γκαζιού αρχίζει να επηρεάζει την απόκριση. Μία εισαγωγή μεταβλητής διατομής θα ελαχιστοποιούσε το φαινόμενο αυτό, όμως η Kawasaki είδε μέσα από την επικοινωνία με τους πελάτες πως ελάχιστοι είχαν τέτοιο ζήτημα, μιας και ελάχιστοι έφταναν στο σημείο να πηγαίνουν συνέχεια σε track day με την ακριβή τους, υπετροφοδοτούμενη μοτοσυκλέτα.

Το streetfighter αυτό είναι μία άλλη περίπτωση βέβαια. Μπορεί να καταλήξει στα χέρια κάποιου που οδηγεί πολύ γρήγορα σε επαρχιακούς με συνεχείς στροφές, κι έτσι είναι ενδιαφέρον να δούμε ποια λύση έχει ακολουθήσει η Kawasaki, αν θα δούμε την εξαιρετικά σύνθετη μεταβλητή διατομή εισαγωγής για πρώτη φορά σε παραγωγή, ή αν θα έχει αλουμινένιο φιλτροκούτι το νέο γυμνό.

Από την άλλη το πιθανότερο είναι να υπάρχει μείωση της ιπποδύναμης στην συγκεκριμένη έκδοση, που δεν το ευχόμαστε. Το λιγότερο που θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση μίας ιπποδύναμης που πλησιάζει τα υπόλοιπα superbike, είναι να δεις κάποιο σχόλιο πως η Kawasaki «δεν μπορεί να βγάλει άλογα» από τα «ατμοσφαιρικά» και χρειάζεται υπετροφοδότηση για να τα καταφέρει. Υπάρχει και ο αντίλογος πως τα πολλά άλογα στην γυμνή μοτοσυκλέτα είναι μία πρόκληση…

Εμείς πάντως το περιμένουμε από τότε, τέσσερα χρόνια πριν, όταν και πάλι μας είχαν δείξει ένα αόριστο σχέδιο. Στην ερώτηση «γιατί αργείτε», η απάντηση ήταν περιμένουμε να δούμε τί κάνει η Suzuki με τον δικό της τούρμπο μεσαίο γυμνό, για να δούμε αν θα κάνουμε κι εμείς ένα μικρότερο υπερτροφοδοτούμενο γυμνό. Οι αναγνώστες του ΜΟΤΟ, ξέρετε επίσης πως αυτό είναι πραγματικότητα, για χάρη συντομίας δεν θα αναλύσουμε τον λόγο που οι Ιάπωνες περιμένει ο ένας τον άλλο, αλλά δεχτείτε το ως «σταθερά». Προφανώς η Kawasaki βαρέθηκε να περιμένει την Suzuki που είναι πολύ απασχολημένη να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με κάτω από 500 κυβικά για την ασιατική αγορά, και έχουν περάσει έξι χρόνια που βολοδέρνει ένα τούρμπο πρωτότυπο από έκθεση σε έκθεση, οπότε είπαν πως ήρθε η ώρα για ένα μεγάλο γυμνό. Κανένας λόγος να μπλέξουν με την εξέλιξη ενός μικρότερου κινητήρα…

Σε λίγες ακόμη ημέρες λοιπόν, περιμένουμε να δούμε το νέο γυμνό ολόκληρο μπροστά μας, και ξέρουμε από τώρα – κι εσείς μαζί μας- για ποια πράγματα θα ψάξουμε πρώτα στις λεπτομέρειες…

Ετικέτες

Kawasaki KLE 500 2026: Χωρίς ρύγχος – Μοντέρνα εμφάνιση - Παρουσιάζεται την Παρασκευή – Πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα!

Επιτέλους θα έχουμε KLE!
Kawasaki KLE 500 2026: Χωρίς ρύγχος – Μοντέρνα εμφάνιση - Παρουσιάζεται την Παρασκευή – Πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/10/2025

Μετά από πολλά χρόνια απουσίας και ενώ η τελευταία έκδοση του Versys300 αυτή την στιγμή πωλείται ως μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα, στην ίδια τιμή που αγοράζει κανείς καινούριο 500άρι κινέζικο(!), η Kawasaki επιτέλους ξύπνησε, κατάλαβε τι έχει στα χέρια της και στο τέλος αυτής της εβδομάδας το παρουσιάζει και επίσημα.

Τι κρατούσε τόσο καιρό η Kawasaki στα χέρια της; Μα φυσικά έναν από τους καλύτερους κινητήρες που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην κατηγορία, όπως φάνηκε από το πρωτόκολλο δοκιμών που ακολουθούμε στο MOTO, και είδαμε πλήρως τις δυνατότητές του τόσο στο Eliminator, όσο και στο Z500 του 2025. Γράφοντας από την πρώτη στιγμή πως το KLE… πρέπει να’ ρθει!

Το περιμέναμε νωρίτερα, μέσα στον Αύγουστο, αποφασίστηκε όμως να εμφανιστεί για πρώτη φορά στο κοινό στην ερχόμενη EICMA, πριν ξεκινήσει την εμπορική της πορεία της, στις αρχές του επόμενου έτους.

Kawasaki KLE 500 2026: Χωρίς ρύγχος – Μοντέρνα εμφάνιση - Παρουσιάζεται την Παρασκευή – Πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα!

Την Παρασκευή όμως, 24/10 θα αποκαλυφθεί πλήρως η τελική της μορφή!

Όπως φαίνεται στο παρακάτω teaser-video που ετοίμασε η Kawasaki, το δεύτερο κατά σειρά, θα έχουμε μία πολύ μοντέρνα μοτοσυκλέτα, χωρίς ρύγχος εμπρός, με χαμηλό φτερό και κοντή ζελατίνα αλλά με την μάσκα να ανεβαίνει ψηλά σε μία σύγχρονη, Rally αισθητική που όλα δείχνουν πως θα προσφέρει ικανοποιητική προστασία.

 

 

 

Εμπρός ο τροχός είναι 21 ιντσών και αυτό το γνωρίζουμε ήδη από πέρσι τέτοια εποχή καθώς ήταν και το μοναδικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας που έδειξε η Kawasaki, όταν ανακοίνωσε το μοντέλο. Θυμίζουμε πως μέχρι εκείνη την στιγμή υπήρχαν αλλού δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για Versys 500, όμως ξεκαθαρίσαμε πως πρέπει να περιμένουμε το νέο KLE 500. Κι αυτό είναι σημαντική λεπτομέρεια γιατί καθορίζει την ταυτότητα του μοντέλου, κι ένα KLE αναμένεται πιο προσιτό και περισσότερο On-Off από την οικογένεια των Versys.

Εκείνο που εμείς είδαμε τώρα, με το νέο teaser, είναι πως πίσω θα έχει 17άρη τροχό, οπότε μιλάμε για συνδυασμό 21-17. Δεν είναι ασυνήθιστος και ενώ μπορεί κανείς να περιμένει τον κλασσικό 21-18, στην πράξη η κατηγορία αυτή αφήνει πολλά περιθώρια για εξερεύνηση της γεωμετρίας και την εκμετάλλευση κάθε ευκαιρίας για να εξυπηρετηθεί στο έπακρο η διπλή ταυτότητα.

Μαζεμένες διαστάσεις και μπόλικη ροπή, μιας και όπως είπαμε ο κινητήρας μας είναι γνώριμος, θα καταστήσουν αυτή την μοτοσυκλέτα μία από εκείνες που θα παλέψουν την νέα χρονιά για την κορυφή της κατηγορίας.

Kawasaki KLE 500 2026: Χωρίς ρύγχος – Μοντέρνα εμφάνιση - Παρουσιάζεται την Παρασκευή – Πόσο θα κοστίζει στην Ελλάδα!

Όπως πρώτη φορά αποκαλύψαμε εδώ, περιμένουμε πως θα κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη, μιας και η μικρή σειρά των 500αριών έρχεται από εκεί. Η χώρα αυτή έχει κερδίσει τον όρο «Νέα Ιαπωνία» όχι τιμητικά, αλλά έμπρακτα: Εκεί κατασκευάζονται όλες οι Triumph, και αυτές που έρχονται Ευρώπη, μία μεγάλη σειρά από Ducati που πωλούνται στην Ασία και από εκεί και πέρα υπάρχουν εργοστάσια της Honda μαζί μάλιστα με σχεδιαστικό τμήμα – για παράδειγμα ο τετρακύλινδρος 650 είναι ο πρώτος κινητήρας της Honda που σχεδιάστηκε εκτός Ιαπωνίας και κατασκευάζεται εκεί μαζί με την μοτοσυκλέτα που έρχεται εδώ, όπως φυσικά και η οικογένεια CB500 και πλέον NX500.

Η επιλογή της Ταϊλάνδης έγινε από την Kawasaki ως ο καλύτερος συνδυασμός ποιότητας και κόστους και έχει ήδη δοκιμαστεί για πολλά χρόνια, ενώ η νέα οικογένεια των 500αριών βρίσκεται ήδη στον δεύτερο χρόνο της εμπορικής της πορείας. Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο:

Αναμένουμε βάση των ανωτέρω μία τιμή κάτω από εκείνη που είχε η Honda όταν παρουσίασε το μοντέλο, είναι η δική μας αίσθηση αυτή, γνωρίζοντας τον τρόπο που λειτουργεί η Kawasaki η οποία δεν προχωρά σε διορθώσεις τιμών.

Με δεδομένο πως το NX500 κατέβηκε μέσα στην χρονιά στα 7.190 ευρώ διορθώνοντας από τα 7.990 ευρώ για να κλείσει την ψαλίδα από τον ισχυρό κινέζικο ανταγωνισμό, το νέο KLE 500 θα πρέπει να έρθει εδώ μεταξύ 7.200 και 7.500€ βάσει του πλουσιότερου εξοπλισμού που αναμένουμε να έχει επάνω του. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει η ελληνική αντιπροσωπεία να δώσει μία μάχη και να προχωρήσει με χαμηλότερα περιθώρια κέρδους έναντι των υπολοίπων Ευρωπαίων εξαιτίας των υψηλότερων επιβαρύνσεων που επιβάλει η χώρα μας σε κάθε νέο όχημα.

Αναλόγως μοντέλου σύγκρισης, αναμένουμε λοιπόν 1.000 έως 1.500 ευρώ πάνω από τους Κινέζους κατασκευαστές, που η Kawasaki θα θέλει να τα καλύψει όχι απλά με τον μανδύα το ονόματός της, αλλά με εγγύηση αξιοπιστίας, μεταπωλητική αξία και οδηγική συμπεριφορά. Φυσικά όλα αυτά, αναμένεται να αποδειχθούν στην πράξη, όμως εκεί θεωρούμε πως θα βασίσουν τις απαντήσεις τους όταν τους ρωτήσουμε από κοντά στην EICMA.

 

UPDATE:
Οι Ιταλοί πήραν τις σκιές που έδειξε η Kawasaki και με ψηφιακή επεξεργασία απέδωσαν μία εικόνα που είναι αρκετά κοντά σε αυτό που θα δούμε την Παρασκευή, δεν παύει όμως να είναι ένα "rendering" και όχι η πραγματική φωτογραφία από διαρροή, σε κάθε περίπτωση επειδή δεν το έχει κάνει κάποιος τυχαίος, αλλά άνθρωποι που έχουν δει την μοτοσυκλέτα και έχουν βασιστεί στην πραγματική της σκιά, παραθέτουμε την προσπάθειά τους:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ!

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΕΔΩ