Kawasaki ZH2: Διέρρευσαν φωτογραφίες του υπερτροφοδοτούμενου γυμνού!

Το Supercharged “streetfighter” φωτογραφήθηκε στο κουτί του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/10/2019

Ο αναγνώστης μας, Γιώργος “Elbow Down” Α. μας έδωσε μία δυνατή πληροφορία, εντόπισε τις φωτογραφίες του ZH2 στην αρχή του ταξιδιού τους στο ίντερνετ. Φωτογραφημένο στο κουτί του μέσα, και με παραμόρφωση από τον φακό του κινητού τηλεφώνου, μπορεί στην αρχή να το μπερδέψεις με σκούτερ, όμως είναι πράγματι το ΖΗ2 που πιθανότατα πηγαίνει στο Tokyo Motor Show όπου και θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα.

Δεν φαίνονται και πολλά περισσότερα από τα ελάχιστα που είχε δείξει η Kawasaki με τα προηγούμενα teaser video αλλά μπορεί πλέον κανείς να καταλάβει το πρόσωπο και να πάρει μία ιδέα για τις μαζεμένες του διαστάσεις. Μπροστά έχουμε έντονες γωνίες και φυσικά το λογότυπο που έκανε την εμφάνισή του με την σειρά Η2, τις υπερτροφοδοτούμενες μοτοτοσυκλέτες με τον απίστευτο τεχνολογικά υπετροφοδότη που έχει πλανητικό κιβώτιο δύο σχέσεων και απαιτεί κατασκευαστική ακρίβεια που ως τώρα ήταν οικονομικά ασύμφορο να υπάρχει σε βιομηχανική κλίμακα.

Πάνω από μία πενταετία αργότερα, με την Kawasaki να έχει αποδείξει πως μπορεί να διατηρήσει αυτή την κατασκευαστική ακρίβεια αναλλοίωτη, μοντέλα όπως αυτό δημιουργούνται για να αποφέρει το κέρδος που πρέπει να υπάρχει για όλο αυτό τον κόπο.

Είναι ένα βήμα που θέλουν καιρό να κάνουν. Τέσσερα χρόνια πριν, σε προηγούμενο Tokyo Motor Show που βρεθήκαμε ανάμεσα στους λίγους από την Ευρώπη, οι άνθρωποι της Kawasaki είχαν όλη την διάθεση να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Έδειχναν τότε και μία έκδοση αυτού του κινητήρα με μεταβλητή εισαγωγή στην υπερτροφοδότηση. Αυτό θα επέτρεπε να ελεγχθεί η πίεση στο φιλτροκούτι, που οι αναγνώστες του ΜΟΤΟ -αποκλειστικά μιας και δεν έχει γραφτεί αλλού- ξέρουν πως στο αλουμινένιο του H2R δεν δημιουργεί πρόβλημα. Στο H2 όμως και σε χρήση track day, το συνεχές άνοιξε – κλείσε του γκαζιού αρχίζει να επηρεάζει την απόκριση. Μία εισαγωγή μεταβλητής διατομής θα ελαχιστοποιούσε το φαινόμενο αυτό, όμως η Kawasaki είδε μέσα από την επικοινωνία με τους πελάτες πως ελάχιστοι είχαν τέτοιο ζήτημα, μιας και ελάχιστοι έφταναν στο σημείο να πηγαίνουν συνέχεια σε track day με την ακριβή τους, υπετροφοδοτούμενη μοτοσυκλέτα.

Το streetfighter αυτό είναι μία άλλη περίπτωση βέβαια. Μπορεί να καταλήξει στα χέρια κάποιου που οδηγεί πολύ γρήγορα σε επαρχιακούς με συνεχείς στροφές, κι έτσι είναι ενδιαφέρον να δούμε ποια λύση έχει ακολουθήσει η Kawasaki, αν θα δούμε την εξαιρετικά σύνθετη μεταβλητή διατομή εισαγωγής για πρώτη φορά σε παραγωγή, ή αν θα έχει αλουμινένιο φιλτροκούτι το νέο γυμνό.

Από την άλλη το πιθανότερο είναι να υπάρχει μείωση της ιπποδύναμης στην συγκεκριμένη έκδοση, που δεν το ευχόμαστε. Το λιγότερο που θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση μίας ιπποδύναμης που πλησιάζει τα υπόλοιπα superbike, είναι να δεις κάποιο σχόλιο πως η Kawasaki «δεν μπορεί να βγάλει άλογα» από τα «ατμοσφαιρικά» και χρειάζεται υπετροφοδότηση για να τα καταφέρει. Υπάρχει και ο αντίλογος πως τα πολλά άλογα στην γυμνή μοτοσυκλέτα είναι μία πρόκληση…

Εμείς πάντως το περιμένουμε από τότε, τέσσερα χρόνια πριν, όταν και πάλι μας είχαν δείξει ένα αόριστο σχέδιο. Στην ερώτηση «γιατί αργείτε», η απάντηση ήταν περιμένουμε να δούμε τί κάνει η Suzuki με τον δικό της τούρμπο μεσαίο γυμνό, για να δούμε αν θα κάνουμε κι εμείς ένα μικρότερο υπερτροφοδοτούμενο γυμνό. Οι αναγνώστες του ΜΟΤΟ, ξέρετε επίσης πως αυτό είναι πραγματικότητα, για χάρη συντομίας δεν θα αναλύσουμε τον λόγο που οι Ιάπωνες περιμένει ο ένας τον άλλο, αλλά δεχτείτε το ως «σταθερά». Προφανώς η Kawasaki βαρέθηκε να περιμένει την Suzuki που είναι πολύ απασχολημένη να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με κάτω από 500 κυβικά για την ασιατική αγορά, και έχουν περάσει έξι χρόνια που βολοδέρνει ένα τούρμπο πρωτότυπο από έκθεση σε έκθεση, οπότε είπαν πως ήρθε η ώρα για ένα μεγάλο γυμνό. Κανένας λόγος να μπλέξουν με την εξέλιξη ενός μικρότερου κινητήρα…

Σε λίγες ακόμη ημέρες λοιπόν, περιμένουμε να δούμε το νέο γυμνό ολόκληρο μπροστά μας, και ξέρουμε από τώρα – κι εσείς μαζί μας- για ποια πράγματα θα ψάξουμε πρώτα στις λεπτομέρειες…

Ετικέτες

Τα RSV4 X-GP της Aprilia ξεπούλησαν σε 2 εβδομάδες! Αναλογίες MotoGP με 90.000€!

30 συλλεκτικές μονάδες της RSV4 X-GP πουλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ
RSV4 X-GP_Soldout
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/10/2025

Μόλις δεκατέσσερις ημέρες χρειάστηκαν για να εξαφανιστεί από την αγορά η Aprilia RSV4 X-GP, επιβεβαιώνοντας την παγκόσμια απήχηση των εκδόσεων των μοτοσυκλετών της, που φέρουν το “X”

Η Aprilia RSV4 X-GP, η ειδική έκδοση που δημιουργήθηκε από το αγωνιστικό τμήμα του Noale για να γιορτάσει τη δέκατη επέτειο από το ντεμπούτο της RS-GP στο MotoGP, παρουσιάστηκε στο Grand Prix της Catalunya και κατέκτησε αμέσως τους φίλους της εταιρείας σε όλο τον κόσμο, από την Ευρώπη έως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αυστραλία, τη Μαλαισία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

RSV4 X-GP_Soldout

Οι προπαραγγελίες ξεπέρασαν κατά πολύ τις διαθέσιμες 30 μονάδες ήδη από το Σαββατοκύριακο της παρουσίασής της στη Βαρκελώνη, δείχνοντας τη μοναδική απήχηση του project που ξεκίνησε το 2019 με την πρώτη RSV4 X και άλλαξε τα δεδομένα στις μοτοσυκλέτες παραγωγής με αγωνιστικό DNA.

RSV4 X-GP_Soldout

Η RSV4 X-GP, με τα επίσημα χρώματα της ομάδας MotoGP και πλήρως εξελιγμένη από το αγωνιστικό τμήμα του Noale, είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής που ενσωματώνει αεροδυναμικά πτερύγια στην στο fairing και την ουρά, αεροδυναμικές λύσεις εμπνευσμένες απευθείας από την αγωνιστική RS-GP. Διαθέτει νέο ανθρακονημάτινο υποπλαίσιο και αποδίδει 238 ίππους, με μόλις 165 κιλά βάρους, προσφέροντας μια αναλογία ισχύος/βάρους που προσφέρειοδηγικές συγκινήσεις.

RSV4 X-GP_Soldout

Ο Massimo Rivola, CEO της Aprilia Racing, δήλωσε:
"Η σειρά “X” επιβεβαιώνει τη θέση της στην γκάμα της Aprilia Racing ως μια αποκλειστική και εξειδικευμένη πρόταση με τεράστιες δυνατότητες. Η Aprilia Racing είναι συνώνυμο της καινοτομίας και μας γεμίζει υπερηφάνεια το γεγονός ότι δημιουργήσαμε ένα εμβληματικό όνομα και μια νέα κατηγορία μοτοσυκλέτας απόλυτα αφιερωμένη στους λάτρεις της πίστας."

RSV4 X-GP_Soldout