KTM 890 Adventure R 2023 - Πρώτες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής

Θα παρουσιαστεί επίσημα στο KTM Adventure Rally στο Κολοράντο τον Σεπτέμβριο
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/7/2022
Σε φωτογραφίες που διέρρευσαν από συνέδριο των dealer της KTM, βλέπουμε το επερχόμενο 890 Adventure R του 2023, που όπως σας είχαμε γράψει τον Φεβρουάριο του 2022, είχε φωτογραφηθεί σε δοκιμές στον δρόμο και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023 σε τρεις εκδόσεις, τη βασική, την R και μια ασφάλτινη με χυτούς τροχούς 17 ιντσών όπως το παλαιότερο SMT 990.
Η ιδιαίτερη σχεδίαση του ρεζερβουάρ δεν αλλάζει ούτε για το 2023, με τη βενζίνη να βρίσκεται χαμηλά κοντά στα κάρτερ, όμως τώρα τα πλαστικά καλύμματα του ψυγείου ενώνονται με τη μάσκα, βελτιώνοντας αισθητικά την όψη της μοτοσυκλέτας σε σχέση με το μοντέλο του 2022 (φωτό άνω).
Η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη και διαφορετικού σχήματος, ενώ ελαφρώς διαφορετική, ενώ δίχρωμη και ελαφρώς διαφορετική είναι η ποδιά.
Νέα είναι η οθόνη οργάνων, που μπορεί να μην είναι μεγαλύτερη από πριν αλλά απ’ ότι φαίνεται είναι bezel-less, έχει δηλαδή μικρότερη στεφάνη (περιθώριο) γύρω από την οθόνη, κάτι που οδηγεί σε μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια στον ίδιο χώρο.
Το διαφορετικό χρώμα στις “πεταλούδες” ρύθμισης στο πάνω μέρος του πιρουνιού, μαζί με πληροφορίες που έχουμε πως η μοτοσυκλέτα θα είναι σαφώς βελτιωμένη οδηγικά για το 2023 μας κάνει να αναμένουμε διαφορές στις αναρτήσεις, αλλά και σε άλλα σημεία, εκεί όπου οι αλλαγές δεν φαίνονται με μια πρώτη ματιά, με το 890 Adventure R να αποκτά ακόμα πιο δυναμικό Travel Enduro χαρακτήρα.
Στις φωτογραφίες βλέπουμε και μια USB θύρα τοποθετημένη σε σωστή θέση, στο πλάι της οθόνης οργάνων.
Σημειώστε πως στις φωτογραφίες της διαρροής δεν βλέπουμε ούτε την έκδοση “SMT 990”, ούτε όμως και το αναμενόμενο RC 990, μια έκδοση δρόμου που θα ακολουθήσει το RC8C περιορισμένης παραγωγής που ξεπούλησε μόλις κυκλοφόρησε. Από ότι γνωρίζουμε μάλιστα, το RC θα καθυστερήσει να παρουσιαστεί, με τα καλύτερα σενάρια να μιλούν για το 2024.
 

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο ελαφρύτερος V-Twin της Ducati φαίνεται πως θα φορεθεί σε όλα τα μη-V4
Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026
Από το

motomag

5/5/2025

Όπως είχατε διαβάσει στο MOTO, η Ducati ανακοίνωσε τον νέο V2 κινητήρα της το περασμένο φθινόπωρο, που όπως είπαμε σταδιακά θα έμπαινε σε όλα τα μεσαία μοντέλα της. Πράγματι δεν περίμενε πολύ για να τον αναπτύξει στα νέα Streetfighter V2 και Panigale V2, αφότου τον είδαμε πρώτα στο Multistrada V2.

Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.

Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.

Τα Ducati DesertX και Monster θα αποκτήσουν τον νέο κινητήρα V2 το 2026

Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.

Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.

Ετικέτες