LIVE η παρουσίαση της RC213V-S των 145.000€ από την Καταλονία!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/6/2015

Σε λιγότερο από μιάμιση ώρα, η Honda θα παρουσιάσει επίσημα την RC213V-S, σε ένα ξεχωριστό event από την πίστα της Καταλονίας όπου θα γίνει ο επόμενος αγώνας των MotoGP. Λίγες μέρες πριν σας είχαμε δείξει το VIDEO από τον αγώνα Hill Climb της Asama, όπου εμφανίστηκε ο  Hiroshi Aoyama για ένα ιστορικό πέρασμα. Ιστορικό για τους Ιάπωνες, καθώς σε αυτή την ορεινή διαδρομή των επτά χιλιομέτρων, έγινε ο πρώτος αγώνας ταχύτητας στην Ιαπωνία το '50.

Ακόμα και τώρα, η Honda δεν λέει τίποτα περισσότερο, από τα λίγα που έχουμε δημοσιεύσει όλο αυτό το διάστημα από την περασμένη EICMA που την είδαμε κι επίσημα. Αρκείται να σχολιάσει, ότι θα είναι η "απόλυτη MotoGP μοτοσυκλέτα για το δρόμο".

Το event θα είναι διαθέσιμο στο παρακάτω LINK:

Μονάχα ακολουθώντας τον σύνδεσμο μπορεί κανείς να δει το video, καθώς δεν εμφανίζεται σε μηχανές αναζήτησης, ούτε και ενσωματώνεται σε κάποιο site.

Περιμένουμε να δούμε τον Casey Stoner να πραγματοποιεί μερικούς γύρους, και είναι σχεδόν βέβαιο ότι η Honda θα συνεχίσει να είναι φειδωλή στις δηλώσεις της, ακόμα και μετά την παρουσίαση. Όμως ο Alan Cathart, μακροχρόνιος συνεργάτης του MOTO, είναι ένας από τους ελάχιστους προσκεκλημένους στην στατική παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στην ισπανική πίστα, οπότε το ΜΟΤΟ θα έχει από πρώτο χέρι όλες τις πληροφορίες για αυτή την μοναδική μοτοσυκλέτα.

Ετικέτες

EICMA: SYM TTLBT 2026 - Παρουσία και φέτος το τουριστικό “κτήνος”

Χώροι και άνεση για τον γύρο της Ευρώπης - Με τον δικύλινδρο των 45 ίππων του TL 508
SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/11/2025

Το TTLBT βρίσκεται και φέτος στο Μιλάνο -το είχαμε δει στην EICMA του 2024 πρώτη φορά- και όλα δείχνουν ότι τη νέα χρονιά θα διατεθεί και στις αγορές της Ευρώπης για όλους εκείνους που ψάχνουν ένα σκούτερ φτιαγμένο για τουρισμό.

Το TTLBT  ανήκει στη σειρά BT (Bestia, που σημαίνει κτήνος στα ιταλικά) της SYM με την έμπνευση για τα μοντέλα να προέρχεται, τουλάχιστον για το όνομα, από διάφορα κτήνη -μυθολογικά και μη.

Το TTLBT εξακολουθεί να διχάζει σχεδιαστικά, αλλά και να εντυπωσιάζει με τις μεγάλες διαστάσεις και τις ανέσεις που προσφέρει. Ανέσεις που θεωρητικά δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τις μεγάλες τουριστικές μοτοσυκλέτες.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Το TTLBT  έχει τεράστιες σέλες, αποθηκευτικό χώρο 37 λίτρων κάτω από τη σέλα, και δυο σκληρές, αφαιρούμενες βαλίτσες 14,4 και 13,6 λίτρων -αλλά ενσωματωμένες στη σχεδίαση του TTLBT, όπως ήταν παλιά το Ηonda Deauville, με τη δυνατότητα να μπει και μεγάλο top-box στο πίσω μέρος. Φυσικά υπάρχουν και ντουλαπάκια στην ποδιά, με τη θύρα USB να φωλιάζει σε ένα από αυτά.

Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη και τα γκριπ θερμαινόμενα με ένταση που ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και keyless σύστημα, τα φώτα είναι full-LED και η οθόνη έγχρωμη TFT είναι υψηλής ευκρίνειας και προσφέρει τεράστιο όγκο πληροφορίας.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Την κίνηση αναλαμβάνει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 508 κ.εκ. του Maxsym TL 508 TCS, με απόδοση 45 ίππων, με ride-by-wire σύστημα στο γκάζι και με 2 Ride Modes (Normal - Rain). Στα βοηθήματα έχουμε δικάναλο ABS, Traction Control TCS, και Cruise Control που δουλεύει από τα 50 χλμ./ώρα και πάνω και είναι απαραίτητο για τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.