Νέα VESPA 946 CHRISTIAN DIOR

ΩΔΗ ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/6/2020

Η Vespa 946 είναι ήδη ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα στην ιστορία του θρυλικού ιταλικού scooter. Ακόμα και το όνομά του “946” έχει τη βαρύτητα του συμβολισμού του έτους ιδρύσεως πίσω στο 1946. Ακριβώς την ίδια μεταπολεμική χρονιά ιδρύθηκε στο Παρίσι και άλλη μια θρυλική εταιρεία στο χώρο της μόδας, ο οίκος του Christian Dior. Αυτή την κοινή πορεία στο χρόνο και την επιρροή των δύο εταιρειών στην αισθητική και την κουλτούρα θέλει να γιορτάσει η νέα ειδική έκδοση της Vespa 946.

 

Δελτίο Τύπου:   

 

VESPA 946 CHRISTIAN DIOR:

ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ,

ΩΔΗ ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

 

 

DIOR ΚΑΙ VESPA ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΌΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΥ ΣΚΟΥΤΕΡ KAI ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΑΞΕΣΟΥΑΡ, ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΡΚΕΣ

Μιλάνο, 12 Ιουνίου 2020 –Με κοινό έτος ίδρυσης το 1946, η ιταλική μάρκα και ο παριζιάνικος Οίκος, μοιράζονται την επιθυμία να εμπνεύσουν ένα καινοτόμο, λαμπερό και δημιουργικό όραμα για τον κόσμο. Σήμερα περισσότερο από ποτέ, η συνεργασία μεταξύ Dior και Vespa επαναπροσδιορίζει το πνεύμα της ελευθερίας, της κίνησης και της έκφρασης που θεμελιώνει τις δύο μάρκες.

Οδύσσεια, στυλ, όνειρα και χαρά της ζωής.

Από αυτή την παθιασμένη συνάντηση γεννιέται η Vespa 946 Christian Dior, η οποία με το μονοκόκ πλαίσιο και τα κομψά γραφικά αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά των δύο οίκων. Σύμβολο φινέτσας, αυτό το αντικείμενο πόθου αντανακλά την κοινή αφοσίωση στην υπεροχή της τεχνογνωσίας και την προσοχή στη λεπτομέρεια που μοιράζονται οι δύο μάρκες.

Η σύγχρονη έκδοση της εμβληματικής Vespa 946 – που παρουσιάστηκε το 2012 στο Μιλάνο και διακρίθηκε για τις κομψές και μίνιμαλ γραμμές καθώς και για την τεχνολογική καινοτομία – επανασχεδιάστηκε για την περίσταση αυτή από τη Maria Grazia Chiuri, Διευθύντρια Δημιουργικού των γυναικείων συλλογών της Dior. Το σκούτερ θα κατασκευαστεί στην Ιταλία, με τη φροντίδα, την αφοσίωση και την ακρίβεια ενός οίκου μόδας.

Το βαλιτσάκι διακοσμημένο με το μοτίβο Dior Oblique (σχέδιο του Marc Bohan από το 1967) ακολουθεί τον σχεδιασμό της σέλας και είναι ειδικά κατασκευασμένο ώστε να στερεώνεται στη σχάρα αποσκευών, προσδίδοντας μοναδικό στυλ. Η αποκλειστική σειρά αξεσουάρ συμπληρώνεται από ένα κράνος διακοσμημένο με το ίδιο εμβληματικό μοτίβο.

Σύμβολα απόδρασης προς νέους ορίζοντες, αυτές οι περιορισμένης-έκδοσης δημιουργίες θα είναι διαθέσιμες την Άνοιξη 2021 στις μπουτίκDior σε όλο τον κόσμοκαι κατόπιν σε επιλεγμένα σημεία πώλησης Motoplexτου Ομίλου Piaggio.

(1) Τα αξεσουάρ, μεταξύ των οποίων το βαλιτσάκι και το κράνος, θα διατίθενται αποκλειστικά στις μπουτίκ Dior.

Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.